Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Demografik özelliklerin sürdürülebilir tüketim davranışına etkilerinin analizine yönelik bir çalışma
Eğitim Bilgileri
1999 - 2005
1999 - 2005Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
Türkiye’xxde ilişki pazarlaması: Büyük ölçekli işletmeler üzerinde bir uygulama
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
1998
1998Yüksek Lisans
KOBİ`lerin ihracata yönelik örgütlenmesi üzerine bir model: Sektörel dış ticaret firmaları
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
2020
2020Yüksek Lisans
Tüketicilerin helal sertifikalı ürünlere karşı tutumlarının belirlenmesine yönelik bir araştırma
ÖZKAN P. (Danışman)
K.ABBASOV(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Demografik özelliklerin sürdürülebilir tüketim davranışına etkilerinin analizine yönelik bir çalışma
ÖZKAN P. (Danışman)
Z.SEDA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sürdürülebilirlik ve marka ilişkisi bağlamında sürdürülebilir marka kavramı: Pınar markasının sürdürülebilirlik çalışmaları üzerine nitel bir araştırma
ÖZKAN P. (Danışman)
G.KİREMİTCİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Çevrimiçi alışverişlerde hedonik(hazcı) tüketim davranışlarının belirlenmesi: Kozmetik sektöründe bir uygulama
ÖZKAN P. (Danışman)
E.DEMİRCAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal medya iletişiminin kurumsal itibar ve marka imajı üzerinde etkisi: Kozmetik ürünleri üzerine bir araştırma
ÖZKAN P. (Danışman)
G.SU(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Tüketicilerin paylaşım ekonomisi kullanma motivasyonları üzerine Türkiye'de bir araştırma
ÖZKAN P. (Danışman)
C.TİRYAKİOĞLU(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2020
2020The effect of service quality and customer satisfaction on customer loyalty The mediation of perceived value of services, corporate image, and corporate reputation
Özkan P., Suer S., Köymen Keser İ., Deveci Kocakoç İ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING , cilt.38, sa.2, ss.384-405, 2020 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Kadınların rol algıları ve tüketim değerleri ilişkisi
Kayabaşı A., Demirağ F., Özkan P., Özcan B. M.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.11, sa.3, ss.991-1009, 2023 (Hakemli Dergi)
2021
2021Tüketici Temelli Marka Denkliğinin Yeniden Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri: Y Kuşağı Akıllı Cep Telefonu Tüketicileri Üzerine Bir Araştırma
ÖZKAN P.
İzmir İktisat Dergisi , cilt.36, sa.3, ss.629-649, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme
KAYABAŞI A., ÖZKAN P.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , cilt.27, ss.159-178, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
2018TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİ İLE FONKSİYONEL GIDALARA YÖNELİK TUTUM ARASINDAKİ İLİŞKİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Özkan P., Karataş Yücel E., Yücel E.
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , cilt.17, ss.265-280, 2018 (Hakemli Dergi)
2009
2009FONKSİYONEL GIDA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARINI BELİRLEME ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Özkan Özdemir P., Fettahlıoğlu H. S., Topoyan M.
EGE ACADEMIC REVIEW , cilt.9, sa.4, ss.1078-1100, 2009 (ESCI)
2007
2007Anahtar Müşteri Yönetimi ve Büyük Ölçekli İşletmelerin Anahtar Müşteri Seçimi Kriterleri
Özkan P.
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , cilt.44, sa.512, ss.28-40, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
2007İlişkisel Pazarlama Kavramı ve Büyük Ölçekli Türk İşletmelerinin İlişkisel Pazarlama Uygulamaları
Özkan P.
Pazarlama Dünyası , cilt.21, sa.1, ss.24-31, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
2024
2024EXAMINING FEMVERTISING LITERATURE THROUGH BIBLIOMETRIC ANALYSIS
Özkan P., Deveci Kocakoç İ.
3rd International Ege Congress ob Scientific Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.1
2024
2024"Evcil Hayvanlara Dönük Pazarlama Literatürünün Gelişiminin Bibliyometrik Analiz ile İncelenmesi"
Özkan P., Deveci Kocakoç İ.
5. Uluslararası uygulamalı İstatistik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, ss.1-2
2023
2023Evaluating the Impact of Instructional Content on YouTube: An In-depth Investigation
Deveci Kocakoç İ., Özkan P.
7th International Conference on Contemporary Studies in Management (CoSiM), Hannover, Almanya, 24 - 27 Kasım 2023, ss.140-143
2021
2021A Customer Segmentation Model Proposal for Retailers: RFM-V
Özkan P., Deveci Kocakoç İ.
Global Conference on Services and Retail Management (Gloserv), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Mayıs 2021
2021
2021Bir Viral Pazarlama Örneği Olarak Clubhouse: “Yazı Kalır, Söz Uçar Mı?”
ÖZKAN P., DEVECİ KOCAKOÇ İ.
25. Ulusal Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021
2019
2019Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma
KAYIŞKAN D., ÖZKAN P.
4. EMI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1603-1611
2019
2019A Customer Segmentation Model Proposal for Hospitals: LRFM-V
DEVECİ KOCAKOÇ İ., ÖZKAN P.
y-BIS 2019 Conference: ISBIS Young Business and Industrial Statisticians Workshop on Recent Advances in Data Science and Business Analytics, İstanbul, Türkiye, 25 Eylül 2019
2019
2019Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği ve Marka Tutumlarının Analizi
Özkan P., Kayabaşı A.
24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.483-492
2019
2019Sağlık Sektöründe LRFM Analizi ile Pazar Bölümlendirme
Özkan P., Deveci Kocakoç İ.
24. Ulusal PPAD Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019
2018
2018Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: İzmir İli Örneği
Köymen Keser İ., Özkan P., Süral Özer P., Deveci Kocakoç İ.
19. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, cilt.3, ss.1301-1313
2018
2018Tüketici Yenilikçiliği İle Fonksiyonel Gıdalara Yönelik Tutum Arasındaki İlişki: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
Özkan P., Karataş Yücel E., Yücel E.
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.1905-1909
2018
2018Perakendecilik Sektöründe RFM Analizi ile Müşteri Sınıflandırma
Deveci Kocakoç İ., Özkan P., Köymen Keser İ.
YA/EM 2018 38. Yöneylem Araştırması/Endüstri Mühendisliği Kongresi., Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2018
2017
2017“Kefenin Cebi Var Mı?”: Cenaze Hizmetleri Sektörünün Hizmet Pazarlaması Perspektifi ile İncelenmesi
Özkan P.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.310-312
1998
1998Çam Reçinesi ve Yan Ürünlerinin Pazarlanması İçin Bir Yaklaşım
TEK Ö. B., ÖZKAN P.
Türkiye Çam Reçinesi Kimyasal Prosesleri ve İşletmeciliği Uluslararası Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Kasım 1998
Kitap & Kitap Bölümleri
2023
2023Satışın Geleceği
Özkan P.
Değişen Dünyada Satışta Başarı Yeni Stratejiler, İçlem Er,Fatma Demirağ, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.26-57, 2023
2023
2023Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi
Özcan F. H., ÖZKAN P.
Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar, Bulut Meryem, Karacagil Zeynel, Editör, Bilgin Kültür Sanat YAyınları, Ankara, ss.2088-2102, 2023
2022
2022Clubhouse Experience: Sentiment Analysis of an Alternative Platform From the Eyes of Classic Social Media Users
Deveci Kocakoç İ., Özkan P.
Data Mining Approaches for Big Data and Sentiment Analysis in Social Media, Gupta,B.,Peraković,D.,Abd El-Latif,A.A., Editör, IGI Global, Arkansas, ss.0-1, 2022
2020
2020LRFM Analysis as a Customer Segmentation Tool in the Tourism Sector
Özkan P.
Industrial and Managerial Solutions for Tourism Enterprises, Atilla Akbaba,Volkan Altıntaş, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.185-211, 2020
2020
2020Linear Economy to Circular Economy: Planned Obsolescence to Cradle to Cradle Product Perspective
Özkan P., Karataş Yücel E.
Handbook of Research on Entrepreneurship Development and Opportunities in Circular Economy, Neeta Baporikar, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.61-86, 2020
2017
2017Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planlaması
ÖZKAN P.
Pazarlama Yönetimi, Mehmet Marangoz, Editör, Beta Yayıevi, İstanbul, ss.45-86, 2017
2015
2015Bölüm 14: Küresel Pazarlama İletişim Kararları II: Satış Promosyonları, Kişisel Satış ve Pazarlama İletişiminin Özel Formları
ULAŞ D., CANDEMİR A., FETTAHLIOĞLU Ö. O., FETTAHLIOĞLU H. S., ÖZKAN ÖZDEMİR P., SEVİM N., et al.
Global Marketing Küresel Pazarlama, Rezan Tatlıdil, Editör, Pearson (Nobel Yayınevi), Ankara, ss.410-441, 2015
2015
2015Bölüm 5: Politik, Yasal ve Düzenleyici Çevre
TATLIDİL R., CANDEMİR A., ÖZMEN A., ULAŞ D., FETTAHLIOĞLU H. S., YOLAL M., et al.
KÜRESEL PAZARLAMA Global Marketing, Tatlıdil Rezan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.126-159, 2015
2013
2013Bölüm 3: Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Ölçümü
CANDAN F. B., ENGİNKAYA ERKENT E., DÖLARSLAN E. Ş., LEBLEBİCİ KOÇER L., ÇAKICI N. M., ÖZKAN ÖZDEMİR P., et al.
Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova, Tahir Benli, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.63-126, 2013
2010
2010Veri Tabanı Pazarlaması
FETTAHLIOĞLU H. S., ÖZKAN P.
İşletmecilikte Seçme Konular, İsmail Bakan, A. Melih Eyitmiş, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.289-307, 2010
2008
2008Hizmet Pazarlaması ve Pazarlama Karması
ÖZKAN P.
Hizmet Pazarlaması ve Hizmet Kalitesi, Kahraman Çatı, Abdulvahap Baydaş, Editör, Asil Yayın Dağıtım, Ankara, ss.57-77, 2008
2007
2007Hizmet Kavramı Ekonomideki Yeri Tanımı ve Özellikleri
Süral Özer P., Özkan P.
Hizmet Kalitesi, Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Şevkinaz Gümüşoğlu,İge Pırnar,Perran Akan,Atilla Akbaba, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd.Şti, Ankara, Ankara, ss.2-37, 2007
Ansiklopedide Bölümler
Bilimsel Hakemlikler
Haziran 2022
Haziran 202226. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bildiri (Tam Metin)
Haziran 2022
Haziran 202226. Ulusal Pazarlama Kongresi
Bildiri (Tam Metin)
Mayıs 2022
Mayıs 2022https://dergipark.org.tr/tr/pub/mevzu
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2021
Aralık 2021Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
24 Kasım 2023 - 27 Kasım 2023
24 Kasım 2023 - 27 Kasım 20237th International Conference on Contemporary Studies in Management (CoSiM)
Katılımcı
Hannover-Almanya
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 66
h-indeksi (WOS): 2
Jüri Üyelikleri
Ağustos-2022
Ağustos 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ağustos-2022
Ağustos 2022Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği - Ege Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Doktora Yeterlik Sınavı
Doktora Yeterlik Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Doktora Yeterlik Sınavı
Doktora Yeterlik Sınavı - Ege Üniversitesi
Haziran-2022
Haziran 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Ege Üniversitesi
Şubat-2022
Şubat 2022Doktora Yeterlik Sınavı
Doktora Yeterlik Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi
Ocak-2022
Ocak 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Dokuz Eylül Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Dokuz Eylül Üniversitesi
Eylül-2021
Eylül 2021