­

Doç. Dr. PINAR ÖZKAN


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

38

Atıf (WoS)

22

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1999 - 2005

1999 - 2005

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

1995 - 1998

1995 - 1998

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

Türkiye’xxde ilişki pazarlaması: Büyük ölçekli işletmeler üzerinde bir uygulama

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

1998

1998

Yüksek Lisans

KOBİ`lerin ihracata yönelik örgütlenmesi üzerine bir model: Sektörel dış ticaret firmaları

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

PAZARLAMA İLKELERİ

Lisans

Lisans

PAZARLAMA YÖNETİMİ

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

2024

2024

EXAMINING FEMVERTISING LITERATURE THROUGH BIBLIOMETRIC ANALYSIS

Özkan P., Deveci Kocakoç İ.

3rd International Ege Congress ob Scientific Research, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2024, ss.1

2024

2024

"Evcil Hayvanlara Dönük Pazarlama Literatürünün Gelişiminin Bibliyometrik Analiz ile İncelenmesi"

Özkan P., Deveci Kocakoç İ.

5. Uluslararası uygulamalı İstatistik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, ss.1-2 Creative Commons License

2023

2023

Evaluating the Impact of Instructional Content on YouTube: An In-depth Investigation

Deveci Kocakoç İ., Özkan P.

7th International Conference on Contemporary Studies in Management (CoSiM), Hannover, Almanya, 24 - 27 Kasım 2023, ss.140-143

2021

2021

A Customer Segmentation Model Proposal for Retailers: RFM-V

Özkan P., Deveci Kocakoç İ.

Global Conference on Services and Retail Management (Gloserv), Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Mayıs 2021

2021

2021

Bir Viral Pazarlama Örneği Olarak Clubhouse: “Yazı Kalır, Söz Uçar Mı?”

ÖZKAN P., DEVECİ KOCAKOÇ İ.

25. Ulusal Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2021

2019

2019

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma

KAYIŞKAN D., ÖZKAN P.

4. EMI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1603-1611

2019

2019

A Customer Segmentation Model Proposal for Hospitals: LRFM-V

DEVECİ KOCAKOÇ İ., ÖZKAN P.

y-BIS 2019 Conference: ISBIS Young Business and Industrial Statisticians Workshop on Recent Advances in Data Science and Business Analytics, İstanbul, Türkiye, 25 Eylül 2019

2019

2019

Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği ve Marka Tutumlarının Analizi

Özkan P., Kayabaşı A.

24. Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.483-492 Creative Commons License

2019

2019

Sağlık Sektöründe LRFM Analizi ile Pazar Bölümlendirme

Özkan P., Deveci Kocakoç İ.

24. Ulusal PPAD Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019 Creative Commons License

2018

2018

Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Üzerine Bir Araştırma: İzmir İli Örneği

Köymen Keser İ., Özkan P., Süral Özer P., Deveci Kocakoç İ.

19. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2018, cilt.3, ss.1301-1313

2018

2018

Perakendecilik Sektöründe RFM Analizi ile Müşteri Sınıflandırma

Deveci Kocakoç İ., Özkan P., Köymen Keser İ.

YA/EM 2018 38. Yöneylem Araştırması/Endüstri Mühendisliği Kongresi., Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2018

2017

2017

“Kefenin Cebi Var Mı?”: Cenaze Hizmetleri Sektörünün Hizmet Pazarlaması Perspektifi ile İncelenmesi

Özkan P.

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.310-312

1998

1998

Çam Reçinesi ve Yan Ürünlerinin Pazarlanması İçin Bir Yaklaşım

TEK Ö. B., ÖZKAN P.

Türkiye Çam Reçinesi Kimyasal Prosesleri ve İşletmeciliği Uluslararası Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 20 - 21 Kasım 1998

Kitap & Kitap Bölümleri

2023

2023

Satışın Geleceği

Özkan P.

Değişen Dünyada Satışta Başarı Yeni Stratejiler, İçlem Er,Fatma Demirağ, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.26-57, 2023 Creative Commons License

2023

2023

Retro Pazarlama Stratejisinin Tüketici Üzerindeki Etkisi

Özcan F. H., ÖZKAN P.

Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar, Bulut Meryem, Karacagil Zeynel, Editör, Bilgin Kültür Sanat YAyınları, Ankara, ss.2088-2102, 2023

2022

2022

Clubhouse Experience: Sentiment Analysis of an Alternative Platform From the Eyes of Classic Social Media Users

Deveci Kocakoç İ., Özkan P.

Data Mining Approaches for Big Data and Sentiment Analysis in Social Media, Gupta,B.,Peraković,D.,Abd El-Latif,A.A., Editör, IGI Global, Arkansas, ss.0-1, 2022

2020

2020

LRFM Analysis as a Customer Segmentation Tool in the Tourism Sector

Özkan P.

Industrial and Managerial Solutions for Tourism Enterprises, Atilla Akbaba,Volkan Altıntaş, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.185-211, 2020 Creative Commons License

2020

2020

Linear Economy to Circular Economy: Planned Obsolescence to Cradle to Cradle Product Perspective

Özkan P., Karataş Yücel E.

Handbook of Research on Entrepreneurship Development and Opportunities in Circular Economy, Neeta Baporikar, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.61-86, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planlaması

ÖZKAN P.

Pazarlama Yönetimi, Mehmet Marangoz, Editör, Beta Yayıevi, İstanbul, ss.45-86, 2017

2015

2015

Bölüm 5: Politik, Yasal ve Düzenleyici Çevre

TATLIDİL R., CANDEMİR A., ÖZMEN A., ULAŞ D., FETTAHLIOĞLU H. S., YOLAL M., et al.

KÜRESEL PAZARLAMA Global Marketing, Tatlıdil Rezan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.126-159, 2015

2013

2013

Bölüm 3: Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatlarının Ölçümü

CANDAN F. B., ENGİNKAYA ERKENT E., DÖLARSLAN E. Ş., LEBLEBİCİ KOÇER L., ÇAKICI N. M., ÖZKAN ÖZDEMİR P., et al.

Pazarlama Yönetimi, İbrahim Kırcova, Tahir Benli, Editör, LİSANS YAYINCILIK, İstanbul, ss.63-126, 2013

2010

2010

Veri Tabanı Pazarlaması

FETTAHLIOĞLU H. S., ÖZKAN P.

İşletmecilikte Seçme Konular, İsmail Bakan, A. Melih Eyitmiş, Editör, Gazi Kitapevi, Ankara, ss.289-307, 2010

2008

2008

Hizmet Pazarlaması ve Pazarlama Karması

ÖZKAN P.

Hizmet Pazarlaması ve Hizmet Kalitesi, Kahraman Çatı, Abdulvahap Baydaş, Editör, Asil Yayın Dağıtım, Ankara, ss.57-77, 2008

2007

2007

Hizmet Kavramı Ekonomideki Yeri Tanımı ve Özellikleri

Süral Özer P., Özkan P.

Hizmet Kalitesi, Kavramlar, Yaklaşımlar ve Uygulamalar, Şevkinaz Gümüşoğlu,İge Pırnar,Perran Akan,Atilla Akbaba, Editör, Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd.Şti, Ankara, Ankara, ss.2-37, 2007

Ansiklopedide Bölümler

2022

2022

Ticaret Sergisi

Özkan P.

Detay Yayıncılık, ss.350, 2022

2022

2022

Türkiye Turizm Portalı

Özkan P.

Detay yayınevi, ss.325, 2022

2022

2022

Otellerde Reel İtibar Yönetimi

Özkan P.

Detay Yayıncılık, ss.300, 2022

Bilimsel Hakemlikler

Haziran 2022

Haziran 2022

26. Ulusal Pazarlama Kongresi

Bildiri (Tam Metin)

Haziran 2022

Haziran 2022

26. Ulusal Pazarlama Kongresi

Bildiri (Tam Metin)

Mayıs 2022

Mayıs 2022

https://dergipark.org.tr/tr/pub/mevzu

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2021

Aralık 2021

Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2021

Ekim 2021

Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

24 Kasım 2023 - 27 Kasım 2023

24 Kasım 2023 - 27 Kasım 2023

7th International Conference on Contemporary Studies in Management (CoSiM)

Katılımcı

Hannover-Almanya

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 66

h-indeksi (WOS): 2

Jüri Üyelikleri

Ağustos-2022

Ağustos 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Dokuz Eylül Üniversitesi

Ağustos-2022

Ağustos 2022

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği - Ege Üniversitesi

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

Doktora Yeterlik Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

Doktora Yeterlik Sınavı - Ege Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Ege Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

Doktora Yeterlik Sınavı - Dokuz Eylül Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Dokuz Eylül Üniversitesi

Eylül-2021

Eylül 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Dokuz Eylül Üniversitesi

Eylül-2021

Eylül 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

Tez Savunma (Yüksek Lisans) - Ege Üniversitesi