SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Açık Kaynak Kodlu Yazılımlar ve Jamovi İstatistik Yazılımı
ANATOLIA
, cilt.34, sa.2, ss.95-105, 2023 (Hakemli Dergi)
Rekreasyon ve Rekreasyon Yönetimi Lisans Programlarının Kontenjanlarının Değerlendirilmesi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.32, sa.2, ss.261-266, 2021 (Hakemli Dergi)
THE EFFECTS OF BUSINESS EXCELLENCE TO INTERNAL AND EXTERNAL CUSTOMER OPINIONS IN HEALTHCARE
International Journal of Health Management and Tourism
, cilt.6, sa.3, ss.564-578, 2021 (Hakemli Dergi)
Turizm ve Rekreasyon Araştırmalarında Çoklu Oylama, Pareto Analizi ve Balık Kılçığı Tekniklerinin Kullanımı
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.299-306, 2020 (Hakemli Dergi)
Rekreasyon ve Turizm Araştırmalarında Fırsatçılık ve Düşündürdükleri
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.197-204, 2020 (Hakemli Dergi)
Şiddet, Suç ve Na-Hoş Zaman İlişkisi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.31, sa.1, ss.85-91, 2020 (Hakemli Dergi)
Turizm ve Rekreasyon Alanında Eğitim Veren Kurumlarda Güvenlik ve Bir Özdeğerlendirme Kontrol Listesi Önerisi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergis
, cilt.30, sa.3, ss.241-249, 2019 (Hakemli Dergi)
Rekreasyon Yönetimi ve Turizm İşletmeciliği Bölüm Müfredatlarının Karşılaştırılması
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.112-124, 2019 (Hakemli Dergi)
Lisans Eğitiminde Mutfak Zanaatları ve Gastronomi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.30, sa.1, ss.93-97, 2019 (Hakemli Dergi)
Hospitality crisis management in Turkey: A comparative approach
Tourism Today
, cilt.2018, sa.17, ss.27-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Rekreasyon Terapisi Kamplarının Sosyal Etkilerinin Değerlendirilmesi
ANATOLIA
, cilt.29, sa.1, ss.106-112, 2018 (Hakemli Dergi)
Yaşlılık ve Rekreasyon
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.28, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
Rekreasyon Alanında Kurumsallaşma Sürecinin Yeniden Değerlendirilmesi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.28, sa.1, 2017 (Hakemli Dergi)
Engelsiz Turizm Kapsamında Rekreasyon Terapi Kamplarının Değerlendirilmesi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.290-297, 2016 (Hakemli Dergi)
Engelsiz Turizm kapsamında Konaklama Tesislerine Yönelik Düzenlemelerin Değerlendirilmesi
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.27, sa.1, ss.125-128, 2016 (Hakemli Dergi)
Ulaşılabilir Konaklama Tesisleri
ANATOLIA
, cilt.26, sa.1, ss.148-151, 2015 (Hakemli Dergi)
Otantik Liderlik Ölçeğinin Otel İşletmeleri Örnekleminde Türkçeye Uyarlama Çalışması
Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.118-138, 2014 (Hakemli Dergi)
Toplum ve açıkhava rekreasyonfaaliyetleri: ABD örneği
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.118-120, 2014 (Hakemli Dergi)
Ulaşılabilir Turizm
ANATOLIA
, cilt.24, sa.2, ss.261-263, 2013 (Hakemli Dergi)
Seyahat Acentelerinde Örgüt Kültürü ve Liderlik Arasındaki İlişki Kuşadası Bölgesinde Bir Araştırma
Anatolia Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.59-72, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Rekreasyon Faaliyetlerine Katılımını Etkileyen Unsurların Analizi
Spor Bilimleri Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.69-83, 2011 (Hakemli Dergi)
Sağlık Turizmi Güvenlik ve Kalite
ANATOLIA
, cilt.22, sa.1, ss.91-93, 2011 (Hakemli Dergi)
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN REKREASYON FAALİYETLERİNE KATILIMINI ETKİLEYEN UNSURLARIN ANALİZİ.
Hacettepe Journal of Sport Sciences
, cilt.22, sa.2, ss.69-83, 2011 (Hakemli Dergi)
Ağırlama İşletmelerinde Örgütsel Sapma ile İşten Ayrılma Eğilimi Arasındaki İlişki
Anatolia: Turizm Araştırmları Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.64-74, 2010 (Hakemli Dergi)
The role of supply chain management integration in quality management system for hospitals
International Journal of Management Perspectives
, cilt.1, sa.1, ss.31-39, 2008 (Hakemli Dergi)
Etik İklim ve Tükenmişlik Sendromunun Kalite Yönetim Sistemleri Üzerine Etkileri: Bir Laboratuvar Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.177-218, 2007 (Hakemli Dergi)
An investigation of factors affecting job satisfaction
International Journal of Hospitality and Tourism Administration
, cilt.8, sa.1, ss.1-19, 2007 (Scopus)
Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında Hasta Güvenliği ve Akreditasyon Tıbbi Laboratuarlar Değerlendirmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, SosyalBilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.286-302, 2006 (Hakemli Dergi)
Relationship between job satisfaction and business excellence Empirical Evidence from Hospital Nursing Departments
Journal of Comparative International Management
, cilt.9, sa.2, ss.40-57, 2006 (Hakemli Dergi)
MÜŞTERİ TATMİNİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN ÖLÇÜLMESİ VE DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ UYGULAMASI
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.4, ss.130-151, 2003 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinde İnsan Kaynakları Kapsamında İşgücü Devir Hızının Analizi ve Muğla Bölgesi Örneği
DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü
, cilt.5, sa.2, ss.146-169, 2003 (Hakemli Dergi)
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü nde Lisansüstü Eğitim Kalitesinin Arttırılmasına Yönelik Bir Alan Araştırması
dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.41-65, 2002 (Hakemli Dergi)
Turizm İşletmelerinde Kalite Fonksiyon Göçerimi Seyahat Acentelerine Yönelik Varsayımsal Bir Yaklaşım
DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü
, cilt.3, sa.3, ss.95-117, 2001 (Hakemli Dergi)
Konaklama İşletmelerinde Başarım Değerlemesi ve İş Doyumu Analizi
DEÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.141-163, 2001 (Hakemli Dergi)
İş Doyumunun Ölçülmesi İzmir İl Sınırlarında Faaliyet Gösteren Seyahat Acentaları Üzerine Bir İnceleme
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.124-128, 2000 (Hakemli Dergi)
Kar Amacı Gütmeyen Yiyecek içecek İşletmelerinde İş Doyumunun Analizi
DEÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü
, cilt.2, sa.3, ss.169-171, 2000 (Hakemli Dergi)
Karayolu Ulaştırma İşletmelerinde İşten Ayrılma Eğiliminin Analizi
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.106-120, 2000 (Hakemli Dergi)
Turizm Sektöründe Kalite Güvence Sisteminin Kurulması ve Kalite Maliyetleri
Standart
, ss.111-119, 1996 (Hakemli Dergi)
Turizm İşletmelerinde Kalite Kontrolü ve Kalite Maliyetleri
Mühendis ve Makine (Kalite Özel)
, cilt.34, sa.430, ss.23-29, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Hastanelerde Gerçekleştirilen Rekreasyon Terapisi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
5. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2019
DEĞİŞİM İSTEĞİ İLE BİLGİ GÜVENLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
13.ULUSLARARASI SAĞLIKTA KALİTE, AKREDİTASYON ve HASTA GÜVENLİĞİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 24 Nisan 2019
Sabahçıl-Akşamcıl Anketi Türkçe Versiyonunun Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
5. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2019
Yoga ve Zindeliğin Hayatın Anlamına Etkisi
5. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Çorum, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2019
Özdeğerlendirme ile Hasta Güvenliği Arasındaki İlişkinin Analizi
VII. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi, 10 - 13 Ocak 2018
Özdeğerlendirme İle Hasta Güvenliği Arasındaki İlişkinin Analizi
VII. Uluslararası Sağlıkta Performans ve Kalite Kongresi, Antalya, Türkiye, 10 - 13 Ocak 2018
Risk Yönetimi ve Kalite Yönetim Sisteminin Hasta Güvenliğine Etkisi
I. Uluslararası Hasta Güvenliği ve Sağlık Finansmanı Kongresi, 22 Kasım - 26 Aralık 2017
Temel İhtiyaçlar Ölçeği Kısa Formunun Türkçeye Uyarlama Çalışması
4. REKREASYON ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Türkiye, 9 Kasım - 12 Eylül 2017
Kriz Ortamında Turizm Çalışanlarının Beklentilerini Ölçmeye Yönelik Bir Model Önerisi
4. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2017
Yoga Yapanlarda Tutku ve Yalnızlığın Psikolojik İyi Oluşa Etkisi
4. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2017
Evaluation of Crisis Management Practices in Turkish Tourism Industry
7th Advances in Tourism Marketing Conference, Kazablanka, Fas, 6 - 09 Eylül 2017, ss.352-359
The violence of patients with psychiatric disorders against healthcare worker
WONCA EUROPE CONFERENCE 2016, 15 - 18 Haziran 2016
Engelsiz Turizm Kapsamında Rekreasyon Terapi Kamplarının Değerlendirilmesi.
1. Uygulamalı Engelsiz Turizm Sağlık Turizmi Kongresi, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2016
Gelir Zaman ve Tutkunun Psikolojik Olarak İyi Oluş Haline Etkisi
III. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015
The Effects of Sport Motivation Factors to Service Quality Perception
13th International Sports Sciences Congress, 7 - 09 Kasım 2014
DETERMINATION OF THE SPORT MOTIVATIONS AND LIFE QUALITY OF THE PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS COLLEGE STUDENTS
13th International Sports Sciences Congress, 7 - 09 Kasım 2014
The Effects of Recreative Cycling Motivation to Subjective Vitality
13th International Sports Sciences Congress, Konya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu Öğrencilerinin Sporda Güdülenme ve Yaşam Kalitelerinin Belirlenmesi
13. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 7 - 09 Kasım 2014
Kalite Yönetim Sistemi Ölçeğinin Kar Amacı Gütmeyen Konaklama İşletmelerine Uyarlanması
III. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 4 - 05 Nisan 2014
SPA Merkezlerinde Güvenlik Kültürünün Analizi
XI. Türk Kaplıca Tıbbı ve Balneoloji Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Nisan 2014
Seyahat Acentelerinde Otantik Liderlik ve İş Bağlılığı İlişkisi Kuşadası ndaki Bir Araştırma
II. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 31 Ekim - 03 Kasım 2013, ss.437-448
Medyanın Fiziksel Görünüşe Etkisi / The Effect of Media on Physical Appearance
12th International Sport Sciences Congress, 12 - 14 Aralık 2012
Medyanın Fiziksel Görünüşe Etkisi
12. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2012
Turist Sağlığı Güvenliği.
1. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012
Seyircilerin Futbolda Profesyonellik, Kalite-Doyum Algılarının Değerlendirilmesi
II. Disiplinlerarası Turizm Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012
Rekreasyon İşletmelerinde Örgüt İklimi ve Örgüt İkliminin İşten Ayrılma Eğilimine Etkisi.
1. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012
Turist Sağlığı Kapsamında Lejyoner Hastalığına Yönelik Otellerin Değerlendirilmesi
1. Rekreasyon Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Nisan 2012
Perceptions of Graduate Students for Service Quality in the Institute of Health Sciences of Dokuz Eylul University
6th Orpheus Conference, İzmir, Türkiye, 27 - 30 Ocak 2011
Sporcuların Hedef Yönelimleri ve Empati Becerilerinin Cinsiyete Göre İncelenmesi
11. uluslararası spor bilimleri kongresi, 10 - 12 Kasım 2010
Evaulating the Perceptions of Nephrology Physicians: An Analysis of Quality Management
International Symposium of Quality Management, 11 - 14 Ekim 2009
Hastanelerde Örgütsel Sapma Davranışının Analizi...
VI. Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi, Türkiye, 01 Mayıs 2008 - 04 Mayıs 2018
Turizmin yerel halk üzerindeki etkileri ve Kuşadası İlçesi uygulaması
IV. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Türkiye, 23 - 27 Nisan 2008
The Role of Patient Safety Climate on Quality Management System: Perceptions of Nurses
51st European Organization for Quality Annual Congress, Çek Cumhuriyeti, 22 - 25 Mayıs 2007
Sağlıkta Kalite Geliştirme ve Akreditasyon: Bir Tezsiz Yüksek Lisans Programı Önerisi
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2007, ss.57
Lisansüstü Eğitimde Multidisipliner Yaklaşım Kapsamında Sağlıkta Kalite Geliştirme ve Akreditasyon Yüksek Lisans Programı
I.Ulusal Sağlığı Geliştirme ve Sağlık Eğitimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2006, ss.100
Avrupa Birliği Bölgesel Politikası İçinde Turizmin Yeri
III. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Mayıs 2006, ss.799-812
Analysis of the relationship between job satisfaction and EFQM business excellence model an implementation on Turkish quality award winners
10th The World Congress for Total Quality Management, 22 - 24 Ağustos 2005
SÜREÇLERLE YÖNETİM VE BİR HİZMET İŞLETMESİ UYGULAMASI
4. Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu (ÜAS04), Konya, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2004
Analysis of the relationship between total quality management and EFQM Business Excellence Model and an implementation in Turkey
7th International Quality Management and Organizational Development, Monterrey, Meksika, 4 - 06 Ağustos 2004, ss.187-201
Avrupa Birliğinin Turizm Politikaları ve Seyahat Acentelerinin Avrupa Birliğine Bakış Açılarının Değerlendirilmesi
II. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 19 - 23 Mayıs 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Turizm Türleri ve Sınıflandırılması
Genel Turizm Bilgisi, Oktay EMİR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayinevi, Eskişehir, ss.35-61, 2021
Turizmin Etkileri
Genel Turizm Bilgisi, Oktay EMİR, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayinevi, Eskişehir, ss.155-188, 2021
Ağırlama Hizmetlerinde Kalite Sistemleri
Detay Yayıncılık, Ankara, 2019
Yoga ve Zindeliğin Hayatın Anlamına Etkisi
Rekreasyon Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar, Prof. Dr. Özkan Tütüncü, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.213-220, 2019
Quality and accreditation in health and medical tourism: Revisiting Kanji's global excellence measurement system
Quality excellence and measurement A tribute to Professor Gopal K Kanji, Parvesh. K. Chopra, Editör, Wisdom House Publications, Leeds, ss.147-168, 2014
Termal ve SPA Hizmetleri
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2013
Konaklama Hizmetlerinde Kalite Yönetimi
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2013
Quality and Accreditation in Health and Medical Tourism: Revisiting Kanji’ s Global Excellence Measurement System
Quality, Excellence and Measurement: A Tribute to Professor Gopal K. Kanji, Parvesh K. Chopra, Editör, Wisdom House Publications, Leeds, ss.147-167, 2013
The Role of Non-Monetary Costs in a Model of Leisure Travel Value
Progress in Tourism Marketing, Metin Kozak, Luisa Andreu, Editör, Elsevier /Amsterdam, ss.221-237, 2006
Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi Kapsamında İSO 9001: 2000 ve Bilgisayar Destekli Bir Uygulama
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir, 2003
Turizm İşletmelerinde Maliyet Muhasebesi
Turhan Kitabevi Yayınları, Ankara, 2001
Yiyecek İçecek İşletmelerinde Müşteri Tatmininin Ölçülmesi
Turhan Kitapevi, Ankara, 2001