Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. Examining the Consumer Purchase Shares of PLBs Across Cultures: A Comparison of the U.S. and Turkish PLBs

46th Annual Atlantic Marketing Association Conference, Chattanooga, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

3. Examining the Differences in the Relationships of the Private Label Brand Equity Dimensions across Brands and Cultures

2020 American Marketing Association (AMA) Summer Virtual Academic Conference, Virtual, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Ağustos 2020, cilt.31, ss.779-782, (Özet Bildiri)

4. Empirical Research on Export Market Orientation: A Systematic Review and Future Directions

Academy of International Business (AIB) 2019 Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 24 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

5. Antecedents and Consequences of Green Export Business Strategies: The Mediating Role of Organizational Resources and Capabilities

Academy of International Business (AIB) 2019 Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 24 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

6. Export Market Orientation and Its Consequences: A Meta-Analytic Review

28. Annual CIMaR Conference Consortium for International Marketing Research, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.131-153, (Tam Metin Bildiri)

7. Export Market Orientation: An Integrative Review of the Empirical Research

European Marketing Academy 48. Annual Conference, Hamburg, Almanya, 28 - 31 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

9. İhracat Pazar Yönelimi Boyutları ve İhracat Performansı: Bir Meta-Analitik Araştırma

24. PPAD Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.844-852, (Özet Bildiri)

10. Innovation and Export Performance: A Meta-Analysis of the Empirical Evidence

9th European Marketing Academy Conference (EMAC) Regional Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. Understanding and Perceptions of Climate Change: A Perspective of University Stakeholders

7th Global Conference on Global Warming, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2018, ss.157-161, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. TV Series Adaptations and Their Repercussions on Consumers: A Qualitative Analysis

AMA Global Marketing SIG Conference (2018), Zakinthos, Yunanistan, 21 - 23 Mayıs 2018, (Yayınlanmadı)

13. Exploring Green Business Strategies within Exporting context: Drivers, Processes and Consequences

AMA Global Marketing SIG Conference (2018), Santorini, Yunanistan, 21 - 23 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

15. Measuring Consumer-Based Brand Equity for Private-Label Brands: Cross-Country Comparisons

2017 Summer American Marketing Association (AMA) Conference, San-Francisco, Kostarika, 4 - 06 Ağustos 2017, cilt.28, ss.30-31, (Özet Bildiri)

16. Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523-528, (Özet Bildiri)

17. Examining Purchase Shares of Private-Label Brands and Consumer Demographics: A Study in the United States and Turkey

Association of Marketing Theory and Practice (AMTP) 2017, South Carolina, Myrtle Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

21. Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma

21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.216-222, (Özet Bildiri)

22. Understanding Brand Love Antecedents and Consequences

European Marketing Academy 45. Annual Conference, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

26. Assessing Entrepreneurial Potential of Individuals Using Principal Component Analysis

20th Conference of the International Federation Operational Research Societies (IFORS), Barcelona, İspanya, 13 - 18 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

27. Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.503-507, (Özet Bildiri)

28. The Role of Psychic Distance on Internationalization Process of SMEs in Turkey

6th Small and Medium Sized Enterprises in a Globalized World, Cluj-Napoca, Romanya, 25 - 28 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Meta-Analysis: Deconstructing Marketing Knowledge

Handbook of Research Methods for Marketing Management, Nunkoo Robin, Teeroovengadum Viraiyan, Ringle Christian M., Editör, Edward Elgar , ss.128-144, 2021
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

211

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

140

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

111

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

17

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları