Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2001 - 2007
2001 - 2007Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri (Dr), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hastane Ve Sağlık Kuruluşları Yönetimi (Yl) (Tezli), Türkiye
1989 - 1994
1989 - 1994Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Sağlık İdaresi Yüksekokulu, Sağlık İdaresi Pr., Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Özel sağlık işletmelerinde iş sağlığı ve güvenliği
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri (Dr)
2001
2001Yüksek Lisans
Sağlık işletmelerinde kalite ve algılanan hizmet kalitesinin ölçülmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Hastane Ve Sağlık Kuruluşları Yönetimi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sağlık Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - 2018
2014 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü
Yönetimsel Görevler
2016 - 2017
2016 - 2017Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
İnsan Kaynakları Yönetimi
SKA 5098 Uzmanlık Alanı
SAĞLIK KURULUŞLARINDA KALİTE YÖNETİMİ
Sağlık Yönetiminde Seçme Konular
SKA 5020 Sağlık Kuruluşlarında Kalite Yönetimi
SKA 5096 SEMİNER
Ön Lisans
Ön Lisans
SAĞ 4108-Sağlık Kurumları Yönetimi
SAĞ 4206-Sağlık Kurumlarında Kalite Yönetimi
SAĞ 4209-Sağlık Kurumlarında İş Sağlığı ve Güvenliği
SAĞ 4205-Karşılaştırmalı Sağlık Sistemleri
İŞG 4000-İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku
SAĞ 4211-Sağlık Politikaları ve Planlaması
SAĞ 4210-Sağlık Yönetiminde Seminer
SAĞ 4217-Sağlık Yönetiminde Etik
SAĞ 4102-Halk Sağlığı
Yönetilen Tezler
2014
2014Yüksek Lisans
Sağlık işletmelerinde hizmet kalitesi kapsamında iç müşteri kalite algısı (Nevvar Salih İşgören Alsancak Devlet Hastanesi örneği)
DEVEBAKAN N. (Danışman)
Y.ARİSAN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Hemodiyaliz ünitesinde hizmet kalitesi ölçümü (Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi hastanesi örneği)
DEVEBAKAN N. (Danışman)
B.AYLİN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Lise öğrencilerinde görülen riskli sağlık davranışlar (İzmir ili Çiğli ilçesi örneği)
DEVEBAKAN N. (Danışman)
M.ŞAHİN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Aile hekimliği uygulamasının sağlık personeli tarafından değerlendirilmesi (İzmir ili Konak ilçesi örneği)
DEVEBAKAN N. (Danışman)
F.UYSAL(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Sağlık işletmelerinde iş sağlığı ve güvenliği kapsamında çalışanlara yönelik şiddet (Dr. Behçet Uz Çocuk Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi örneği)
DEVEBAKAN N. (Danışman)
A.İRFAN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Yönetici hemşirelerde problem çözme ve karar verme becerileri (İzmir güney bölgesi eğitim ve araştırma hastaneleri örneği)
DEVEBAKAN N. (Danışman)
N.ULU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İş sağlığı ve güvenliği kapsamında hemşirelerin karşılaştığı risk ve tehlikelerin iş stresi düzeyleri üzerine etkisi
DEVEBAKAN N. (Danışman)
H.SARIÇAM(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (29)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (4)
Scopus (3)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (12)
2025
20251. Bayesian Model Averaging and Augmented Autoregressive Distributed Lag Approach for modeling hospital waste amount. Evidence from Dokuz Eylul University hospital in Turkiye
Devebakan N., Gasim N., Durmuş A., Babashova S.
CLEANER WASTE SYSTEMS
, cilt.11, sa. 100302, ss.1-10, 2025 (ESCI, Scopus)
2024
20242. Bir Üniversite Hastanesinde Sağlıkta Kalite Standartları Kapsamında Hasta Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
Devebakan N., Sarıçam H., Sarı N., Bağcı Akıncı H.
SDÜ Sağlık Yönetimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.110-123, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. BİR ÜNİVERSİTE HASTANESİNDE ÇALIŞAN GERİBİLDİRİMLERİNİN ÇALIŞANLARIN İLGİLİ DEĞİŞKENLERİ AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Devebakan N., Sarıçam H., Sarı N., Bağcı H.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1755-1769, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Distance Health Services Organization in University Hospitals: The Case of a Public University Hospital
Devebakan N., Erdem R.
International Journal of Health Management and Tourism
, cilt.9, sa.2, ss.303-319, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20245. ANALYSIS OF PERIODIC SELF-ASSESSMENTS WITHIN THE SCOPE OF HEALTH QUALITY STANDARDS IN TERMS OF MATERIAL MANAGEMENT AS A PREVENTIVE ACTIVITY: A RETROSPECTIVE STUDY IN A UNIVERSITY HOSPITAL
Devebakan N., Durmuş A.
Journal of International Health Sciences and Management
, cilt.10, sa.20, ss.112-125, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20246. RETROSPECTİVE INVESTİGATİON OF PATİENT FALLS IN A UNİVERSITY HOSPİTAL WİTHİN THE SCOPE OF PATİENT SAFETY
Sarı N., Devebakan N., Bağcı H., Sarıçam H.
PRIZREN SOCIAL SCIENCE JOURNAL
, cilt.8, sa.2, ss.63-71, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20247. A RETROSPECTIVE COMPARATIVE ANALYSIS OF 'CODE WHITE' REPORTING IN A UNIVERSITY HOSPITAL ON THE EXTENT OF VIOLENCE IN HEALTHCARE SETTINGS
Devebakan N., Bağcı H., Sarıçam H., Sarı N.
PRIZREN SOCIAL SCIENCE JOURNAL
, cilt.8, sa.2, ss.35-42, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
20228. Evaluation of Anxiety, Fear, Stress, Depression, and Burnout Levels of Healthcare Professionals During the Covid-19 Pandemic Process
Devebakan N.
Journal of Business in The Digital Age
, cilt.5, sa.2, ss.145-154, 2022 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Evaluation of Service Quality Based on Student Expectations and Perceptions in Higher Education Institutions with SERVQUAL Scale: A Research in Dokuz Eylul University Izmir Vocational School
DEVEBAKAN N., EGELİ H. A., KOÇAK N.
YUKSEKOGRETIM DERGISI
, cilt.9, sa.2, ss.201-212, 2019 (ESCI, TRDizin)
2019
201910. Sağlık Kurumlarında İş Sağlığı ve Güvenliği Kapsamında İş Güvenliğinin Değerlendirilmesi: Bir Üniversite Hastanesinde Çalışan Tıbbi Sekreterler Üzerinde Bir Araştırma
DEVEBAKAN N.
Dokuz Eylul Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi
, cilt.34, sa.1, ss.77-93, 2019 (TRDizin)
2018
201811. Sağlık Kurumlarında İşyeri Şiddeti ve Dokuz Eylül Üniversitesi Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde Beyaz Kod Başvurularının Değerlendirilmesi
DEVEBAKAN N.
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.23, sa.2, ss.383-399, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. The Relationship Between Burnout and Perceived Stress: A sample of Healthcare Workers
DEVEBAKAN N.
PSYCHIATRY AND BEHAVIORAL SCIENCES
, cilt.8, sa.4, ss.178-185, 2018 (ESCI, TRDizin)
2018
201813. Relationship between temperament and character dimensions of personality and burnout and management in healthcare organization workers
DEVEBAKAN N., DOĞAN O., Ceylan V., Akin E., Kose S.
PSYCHIATRY AND CLINICAL PSYCHOPHARMACOLOGY
, cilt.28, sa.1, ss.73-79, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
2017
201714. Sağlık Kurumlarında Çalışanların Kurumda Kalma ya da Ayrılma Kararlarının Belirlenmesinde Örgütsel Bağlılığın Etkisi: İzmir İlinde Bir Araştırma
AKÇA S., DEVEBAKAN N.
Dokuz Eylul Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Dergisi , cilt.32, sa.2, ss.239-261, 2017 (TRDizin)
2017
201715. AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ ÇALIŞANLARININ AİLE HEKİMLİĞİ UYGULAMASINI DEĞERLENDİRMESİ:
UYSAL F., DEVEBAKAN N.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.5, sa.Number: 58, ss.287-305, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201716. Vocational rehabilitation services for African-American women with HIV/AIDS: An examination of acceptance rates and employment outcomes
Johnson E. T., Kaya C., Chan F., Dutta A., Yaghmaian R., Kundu M., et al.
JOURNAL OF VOCATIONAL REHABILITATION
, cilt.47, sa.2, ss.235-245, 2017 (ESCI, Scopus)
2016
201617. Sağlık İşletmelerinde Çalışanların Sunulan Hizmetlere Yönelik Kalite Algısı İzmir de Bir Devlet Hastanesinde Araştırma
Arısan Y., DEVEBAKAN N.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.30, sa.3, ss.507-525, 2016 (TRDizin)
2015
201518. Sağlık İşletmelerinde Hizmet Kalitesi Standartlarının Çalışan Güvenliği Açısından Çalışanlar Tarafından Değerlendirilmesi İzmir İlinde Bir Araştırma
DEVEBAKAN N., Paşalı N.
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.123-142, 2015 (TRDizin)
2015
201519. Hemodiyaliz Biriminden Hizmet Alan Hastaların Hizmet Kalitesi Algısı Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Örneği
BAYHAN B., DEVEBAKAN N.
The Journal Of International Social Research , cilt.8, sa.41, ss.1136-1146, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Sağlık Yöneticilerinin İletişim Yetenekleri Üzerine Etkisi Açısından NLP Eğitimin Rölü ve Karşılaştırmalı Bir Veri Analizi
Günenç E., DEVEBAKAN N., DOĞAN O.
The Journal of International Social Research , cilt.8, sa.40, ss.708-721, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201521. BELEDİYE İŞLETMELERİNDE MÜŞTERİ ODAKLI PAZARLAMA ve MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÖLÇÜMÜ: İZDENİZ AŞ. ÖRNEĞİ
KESTANE S., DEVEBAKAN N.
the Journal of Academic Social Sciences , cilt.19, sa.19, ss.89, 2015 (Hakemli Dergi)
2007
200722. Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Ölçeği İle Değerlendirilmesi Elazığ daki Hastaneler Üzerine Bir Çalışma
RAHMAN S., ERDEM R., DEVEBAKAN N.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.9, sa.3, ss.37-55, 2007 (TRDizin)
2006
200623. Sağlık İşletmelerinde Teknik ve Algılanan Kalite
DEVEBAKAN N.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.120-149, 2006 (TRDizin)
2005
200524. Üniversitelerde SERVQUAL Tekniği İle Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik karşılaştırmalı Bir Araştırma
ÖZGÜL E., DEVEBAKAN N.
Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesi Biga İ.İ.B.F, Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.93-115, 2005 (TRDizin)
2005
200525. Üniversitelerde Servqual Tekniği ile Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma
ÖZGÜL E., DEVEBAKAN N.
Yönetim Bilimleri Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.93-115, 2005 (TRDizin)
2003
200326. Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünde Lisansüstü Eğitim Kalitesinin Arttırılması Kapsamında Öğrencilerin Eğitime İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Devebakan N., Koçdor H., Musal B., Akdoğan G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.30-44, 2003 (TRDizin)
2003
200327. Sağlık İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesinin Ölçümünde SERVQUAL Skorlarının Kullanımı ve Özel Altınordu Hastanesi Uygulaması
DEVEBAKAN N., AKSARAYLI M.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü , cilt.5, sa.1, ss.38-54, 2003 (TRDizin)
2002
200228. Taksi Durakları Taksi Şoförleri ve Sosyal Sigorta İlişkisi
DEVEBAKAN N., BİLGİLİ Ö.
Sosyal Güvenlik Dünyası Dergisi , cilt.4, sa.16, ss.11-25, 2002 (Hakemli Dergi)
2002
200229. Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü nde Lisansüstü Eğitim Kalitesinin Arttırılmasına Yönelik Bir Alan Araştırması
Sözer A. N., Tütüncü Ö., Doğan Ö., Gencel U., Gül H., Tenikler G., et al.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.41-65, 2002 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. A Conceptual Review on Violence in Health Care Organizations
DEVEBAKAN N.
3rd International Health Sciences and Management Conference, SOFYA, Bulgaristan, 3 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. Bir toplum ruh sağlığı merkezine başvuranların ve yakınlarının sunulan hizmetlere yönelik kalite algılarının değerlendirilmesi
KAŞKA L., DEVEBAKAN N., ÇALIŞKAN D.
4.Uluslararası Sağlık Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 14 - 18 Şubat 2018, ss.13, (Özet Bildiri)
2017
20173. Kamu Sağlık Kurumlarında Hekim Dışı Sağlık Çalışanlarının Tükenmişlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi: Afyonkarahisar İlinde Bir Araştırma
DEVEBAKAN N., BAHÇELİ T.
1.International 11. Health and Hospital Administration Conference, Trabzon, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.342-343, (Özet Bildiri)
2017
20174. Geçici Koruma Altına Alınan Yabancıların Sağlık Hizmetlerinden Yararlanması
DEVEBAKAN N.
1. DİSİPLİNLİNLERARASI AFET YÖNETİMİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017, ss.209-232, (Özet Bildiri)
2016
20165. Meslek Yüksekokullarında Hizmet Kalitesinin Öğrenciler TarafındanDeğerlendirilmesi Dokuz Eylül Üniversitesi zmir MeslekYüksekokulu nda Bir Ara tırma
DEVEBAKAN N., EGELİ H. A., KOÇAK N.
5th International Vocational Schools Symposium, Prizren, Sırbistan, 18 - 20 Mayıs 2016, ss.565-572, (Tam Metin Bildiri)
2009
20096. Çalışan Sağlığı ve Güvenliği, Enfeksiyona Maruziyet ve Personel Sağlığı Merkezi Organizasyonu
ALTINDİŞ S., DEVEBAKAN N., ALTINDİŞ M.
VII.Ulusal Sağlık Kuruluşları Yönetimi Kongresi, Girne, Kıbrıs (Kktc), 21 - 24 Mayıs 2009, ss.206-2011, (Tam Metin Bildiri)
2009
20097. DEÜ İşitme-Konuşma-Denge Ünitesi Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi ve Ölçümü
ŞERBETÇİOĞLU M. B., ALTINTOP GÜLEÇ S. S., DEVEBAKAN N., KIRKIM G., dikbaş m., Aslan Dalmıs K., et al.
QPS-2009 3. Uluslararası Sağlıkta Kalite, Akreditasyon ve Hasta Güvenliği Kongresi, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Şubat 2009, (Özet Bildiri)
2008
20088. Türkiye’de Sağlık Bilimlerinde Lisansüstü Eğitimin Enstitü Yönetimleri, Öğretim Üyeleri ve Danışmanlar Tarafından Değerlendirilmesi
AKDOĞAN G., DEVEBAKAN N., ANGIN Y.
V.Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi (Uluslararası Katılımlı), İzmir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.52, (Özet Bildiri)
2008
20089. Occupational Health and Safety in Health Care Organisation and Exposure to Infection
ALTINDİŞ S., DEVEBAKAN N., ALTINDİŞ M.
QPS-2008 2.İnternational Conference on Quality in Health Care, Accreditation and Patient Safety, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Şubat 2008, ss.64-65, (Özet Bildiri)
2007
200710. EXPO 2015 Kapsamında Turistlerin Türkiye’de Sağlık Hizmetlerinden Yararlanması: Mevcut Durum ve Öneriler
DEVEBAKAN N.
V. Turizm Sempozyumu (Expo 2015 İçin Bir Işık Sağlık Turizmi, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2007, ss.72-77, (Tam Metin Bildiri)
2007
200711. Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Hizmetlerine İlişkin Değerlendirmeleri
DEVEBAKAN N., ERDEM S., AKDOĞAN G.
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2007, ss.58, (Özet Bildiri)
2007
200712. Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünde Öğretim Üyeleri Hoşnutluğunun Analizi
ERDEM S., DEVEBAKAN N., AKDOĞAN G.
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2007, ss.60, (Özet Bildiri)
2007
200713. Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Çalışanlarında İş Doyumu Analizi
DEVEBAKAN N., MUSAL B., AKDOĞAN G.
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2007, ss.56, (Özet Bildiri)
2007
200714. Sağlıkta Kalite Geliştirme ve Akreditasyon: Bir Tezsiz Yüksek Lisans Programı Önerisi
TÜTÜNCÜ Ö., KÜÇÜKUSTA D., DEVEBAKAN N.
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2007, ss.57, (Özet Bildiri)
2007
200715. Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsünde Verilen Derslerin Değerlendirilmesi
DEVEBAKAN N., ERDEM S., AKDOĞAN G.
Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2007, ss.59, (Özet Bildiri)
2006
200616. Lisansüstü Eğitimde Multidisipliner Yaklaşım Kapsamında Sağlıkta Kalite Geliştirme ve Akreditasyon Yüksek Lisans Programı
TÜTÜNCÜ Ö., DEVEBAKAN N., AKDOĞAN G.
I.Ulusal Sağlığı Geliştirme ve Sağlık Eğitimi Kongresi, Muğla, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2006, ss.100, (Özet Bildiri)
2006
200617. Türkiye Sağlık Bilimleri Enstitüleri Araştırması
AKDOĞAN G., DEVEBAKAN N.
18. Türkiye Sağlık Bilimleri Enstitü Müdürleri Toplantısı, İzmir, Türkiye, 25 Mayıs 2006 - 27 Mayıs 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2003
200318. Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü’xxnde Lisansüstü Eğitim Kalitesinin Artırılması Kapsamında Öğrencilerin Eğitime İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
AKDOĞAN G., DEVEBAKAN N., KOÇDOR H., MUSAL B.
DEÜ II. Kalite Sempozyumu, Kalite Kültürünün Oluşmasında Eğitimin Rolü, İzmir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2003, ss.194-203, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2021
20211. Pandemi Servisi Fiziki Yapısı
GÜLERYÜZ UÇAR H., DEVEBAKAN N.
Covid 19 Pandemisi Yönetimi, Prof. Dr. Nükhet Hotar (Başeditör), Prof. Dr. Semih Küçükhüçlü & Prof. Dr. Figen Coşkun (Editör), Editör, DEÜ Matbaası, İzmir, ss.67-68, 2021
2021
20212. Covid-19 Pandemisi Sürecinde İnsan Kaynakları Yönetimi
DEVEBAKAN N.
COVID-19 Pandemisi Yönetimi, Prof. Dr. Nükhet Hotar (Başeditör), Prof. Dr. Semih Küçükgüçlü & Prof. Dr. Figen Coşkun (Editörler), Editör, DEÜ Matbaası, İzmir, ss.138-139, 2021
2017
20174. Geçici Koruma Altına Alınanların Sağlık Hizmetlerinden Yararlanması
DEVEBAKAN N.
Disiplinler Arası Afet Yönetimi Araştırmları, Prof. Dr. Zerrin Toprak Kahraman, Prof. Dr.Oğuz Sancaktar, Doç. Dr. S.İlkim Kaya, Editör, Birleşik Matbacılık, İzmir, ss.209-232, 2017
2015
20155. Hemşirelerin Karşılaştığı Risk ve Tehlikelerin İş Stresi ile İlişkisi
SARIÇAM H., DEVEBAKAN N.
Türkiye Alim Kitapları, 2015