-
1996 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
Sınıf öğretmenlerinin matematik dersi öğretim sürecinin programın uygulama ilkelerine göre değerlendirilmesi
BEYHAN N. (Danışman)
-
Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik öğretme kaygıları ile öğrencilerin matematik kaygılarının incelenmesi
BEYHAN N. (Danışman)
-
Matematik öğrenme güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerine yönelik öğretim uygulamalarının değerlendirilmesi
BEYHAN N. (Danışman)
-
Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin erişilerine ve motivasyonlarına etkisi
BEYHAN N. (Danışman)
-
İlköğretim 5. sınıf matematik dersinde kavram karikatürleri ile destekli matematik öğretiminin, ondalık kesirler konusundaki akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi
BEYHAN N. (Danışman)
-
İlköğretim 4.sınıf matematik dersinde işbirlikli öğrenme ilkelerine göre yapılandırılmış grup etkinliklerinin öğrenci erişilerine ve tutumlarına etkisi
BEYHAN N. (Danışman)
-
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik ders, öğrenci çalışma ve öğretmen kılavuz kitaplarının yapılandırmacı yaklaşıma göre niteliğine ve saptanan sorunlara yönelik görüşleri
BEYHAN N. (Danışman)
-
İlköğretim matematik ders ve öğrenci çalışma kitaplarının yapısalcı yaklaşım açısından değerlendirilmesi
BEYHAN N. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşım temelli yeni matematik programının uygulanması sürecinde karşılaştığı sorunlar ve bu sorunların çözümüne yönelik çözüm önerileri
BEYHAN N. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretiminde oyun ve etkinliklerle öğretimin erişi ve tutuma etkisi.
BEYHAN N. (Danışman)
-
İlköğretim matematik öğretiminde tam öğrenme modeli
BEYHAN N. (Danışman)
