Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Çocuğa Yönelik Anne Baba İlgi Ölçeğinin Geliştirme Çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.269-292, 2015 (Hakemli Dergi)
The relationship between the achievement goal orientation and the self efficacy beliefs of the candidate teachers
Mevlana International Journal of Education (MIJE)
, cilt.4, sa.1, ss.212-227, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim okulu öğrenci ile öğretmenlerinin ortaöğretime geçiş sistemine ilişkin görüşleri
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.848-878, 2012 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Aktif öğrenme gruplarında usta acemi çocukların karşılaştıkları sorunlar ve çözüm yolları
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.10, sa.2, ss.479-492, 2011 (Hakemli Dergi)
Biyoloji ve fen bilgisi öğretmen adaylarının kullandığı öğrenme stratejileri DEÜ örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.10, sa.1, ss.230-243, 2011 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknolojiye Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.33-41, 2009 (Hakemli Dergi)
Biyoloji dersinde kullanılan öğrenme stratejileri ölçeğinin geliştirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, sa.327, ss.36-41, 2006 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.10, ss.301-311, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Norm Fazlası Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunlar ve Tükenmişlik Durumları Üzerine Bir İnceleme
XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi “Güncel Gelişmeler Doğrultusunda Eğitim Programları: Herkes İçin Eğitim”, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.639-642
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRMENİN TARİHSEL SÜRECİ
International Workshop on Textbook Reforms in the Middle East and North Africa: Lessons to be Learned from the Turkish Case, 21-22 December 2021, Leibniz, Almanya, 21 Aralık 2021
Pandemi Döneminde Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanlarının Bakış Açısıyla Öğretmenlik Uygulaması Dersi
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021
Tarih Öğretmenlerinin Mesleki Tasarımına İlişkin Görüşler
Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine İlişkin Görüşler
Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE “İŞLETMELERDEKİ BECERİ EĞİTİMİ” DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI : SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 Ekim - 12 Ocak 2019
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul önce Öğretmenliği Lisans Programları
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018
Programları Çocuklar Yapsa…
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018
ÇOCUKLARIN NEFES ALDIKLARI ZAMANLAR: TENEFFÜSLER (NE İSTİYORLAR? / NE YAPIYORLAR?)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018
Öğretmen adaylarının özyeterlik inançları, öğretme motivasyonları ve çocuk sevme düzeyleri Arasındaki İlişkiler
ASOS IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.127
Öğretmenlerin Performanslarının Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesineİlişkin Görüşleri
ASOS IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.134
Öğretmen eğitim programlarının Pozitif Eğitim anlayışına göre değerlendirilmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim KOngresi, 27 - 30 Ekim 2016
Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Başarı Başarısızlık Yüklemelerine Etkisi
9. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ve BaşarıBaşarısızlık Yüklemeleri Boylamsal Bir Araştırma
II.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
İlköğretim okulu öğrenci ile öğretmenlerinin OKSve SBS’ye ilişkin görüşleri
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2012
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Öğretim Elemanlarının Demokratik Tutumlarının Öğrencilerin Başarı/ Başarısızlık Yüklemeleri ve Özyeterliklerine Etkisi.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.84
Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.301-311
Öğrenmeyi Öğrenmek
Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.459-465
Kitap & Kitap Bölümleri
PROGRAM GELİŞTİRME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
ÇAĞDAŞ GELİŞMELER IŞIĞINDA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME , MERAL GÜVEN,SERKAN ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.2-24, 2023
Aktif Öğrenme
Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.45-62, 2019
Eğitimin Hukuksal Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Ayşe ELİTOK KESİCİ, Editör, Eğiten Kitap, ss.147-157, 2016