Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

2. Norm Fazlası Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunlar ve Tükenmişlik Durumları Üzerine Bir İnceleme

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi “Güncel Gelişmeler Doğrultusunda Eğitim Programları: Herkes İçin Eğitim”, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.639-642, (Özet Bildiri)

3. Öğretmen Adaylarının Chatgpt’ye Yönelik Görüşleri

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi “Güncel Gelişmeler Doğrultusunda Eğitim Programları: Herkes İçin Eğitim”, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.299-306, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Başarı Duyguları ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 24 Mart 2023, (Özet Bildiri)

5. İlkokul Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Engellerine Yönelik Bir Araştırma (İzmir İli Örneği)

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 24 Mart 2023, (Özet Bildiri)

6. ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE 3.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKULA DÖNÜŞTE YAŞADIĞI SORUNLAR

3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

7. ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRMENİN TARİHSEL SÜRECİ

International Workshop on Textbook Reforms in the Middle East and North Africa: Lessons to be Learned from the Turkish Case, 21-22 December 2021, Leibniz, Almanya, 21 Aralık 2021, (Tam Metin Bildiri)

8. Pandemi Döneminde Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanlarının Bakış Açısıyla Öğretmenlik Uygulaması Dersi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. ANALYSIS OF PRE-SCHOOL SPECIAL EDUCATION CURRICULUM IN THE CONTEXT OF BASIC ELEMENTS OF EDUCATIONAL PROGRAMS

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)

10. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine İlişkin Görüşler

Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

11. Tarih Öğretmenlerinin Mesleki Tasarımına İlişkin Görüşler

Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE “İŞLETMELERDEKİ BECERİ EĞİTİMİ” DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI : SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 Ekim - 12 Ocak 2019, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları

6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798, (Özet Bildiri)

16. Programları Çocuklar Yapsa…

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

17. Öğretmenlerin Performanslarının Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesineİlişkin Görüşleri

ASOS IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.134, (Özet Bildiri)

18. Öğretmen adaylarının özyeterlik inançları, öğretme motivasyonları ve çocuk sevme düzeyleri Arasındaki İlişkiler

ASOS IV. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.127, (Özet Bildiri)

19. Öğretmen eğitim programlarının Pozitif Eğitim anlayışına göre değerlendirilmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim KOngresi, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

20. The Opinions of Teachers about Homeworks

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2015, ss.63-64, (Özet Bildiri)

21. Ev Ödevlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI2015), 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

22. Anne Baba Yüklemelerinin Çocukların Akademik Başarısını Yordama Gücü

VII. Uluslararası Eğitim Denetimi Kongresi, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

24. Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ve BaşarıBaşarısızlık Yüklemeleri Boylamsal Bir Araştırma

II.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

25. İlköğretim okulu öğrenci ile öğretmenlerinin OKSve SBS’ye ilişkin görüşleri

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2012, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. In the early childhood period children's decision-making processes

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2317-2326, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

29. Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.301-311, (Tam Metin Bildiri)

30. Öğrenmeyi Öğrenmek

Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.459-465, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. PROGRAM GELİŞTİRME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR

ÇAĞDAŞ GELİŞMELER IŞIĞINDA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME , MERAL GÜVEN,SERKAN ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.2-24, 2023

2. ÖĞRETİM TASARIMINDA ÜÇ MODEL: ADDIE MODELİ, DICK, CAREY VE CAREY MODELİ VE MORRISON, ROSS VE KEMP MODELİ

EDUCATIONAL SCIENCES: Theory, Current Researches and New Trends/4, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.110-123, 2022

3. Mikro Öğretimin Uygulanması (Adımları - İlkeleri)

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Doç. Dr. Hasan Hüseyin ŞAHAN Prof. Dr. Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.101-114, 2019

4. Aktif Öğrenme

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.45-62, 2019

5. Design and Implementation of Mentoring Programs

Mentorship Strategies in Teacher Education, Kenan Dikilitas (Bahçeşehir University,Istanbul,Turkey),Enisa Mede (Bahçeşehir University,Turkey) and Derin Atay (Bahçeşehir University, Editör, IGI Global, Louisiana, ss.284-297, 2018

6. Eğitimin Hukuksal Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Ayşe ELİTOK KESİCİ, Editör, Eğiten Kitap, ss.147-157, 2016
Metrikler

Yayın

60

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

53

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

470

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

114

Proje

5

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları