Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Norm Fazlası Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunlar ve Tükenmişlik Durumları Üzerine Bir İnceleme

XI. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi “Güncel Gelişmeler Doğrultusunda Eğitim Programları: Herkes İçin Eğitim”, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.639-642

İlkokul Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Engellerine Yönelik Bir Araştırma (İzmir İli Örneği)

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 24 Mart 2023

ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE 3.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKULA DÖNÜŞTE YAŞADIĞI SORUNLAR

3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022

ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRMENİN TARİHSEL SÜRECİ

International Workshop on Textbook Reforms in the Middle East and North Africa: Lessons to be Learned from the Turkish Case, 21-22 December 2021, Leibniz, Almanya, 21 Aralık 2021

Pandemi Döneminde Öğretmen Adayı ve Öğretim Elemanlarının Bakış Açısıyla Öğretmenlik Uygulaması Dersi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021

ANALYSIS OF PRE-SCHOOL SPECIAL EDUCATION CURRICULUM IN THE CONTEXT OF BASIC ELEMENTS OF EDUCATIONAL PROGRAMS

VIII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2021), Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021

Tarih Öğretmenlerinin Mesleki Tasarımına İlişkin Görüşler

Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişimine İlişkin Görüşler

Eurasian Conference on Language Social Sciences, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE “İŞLETMELERDEKİ BECERİ EĞİTİMİ” DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI : SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

The 7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 Ekim - 12 Ocak 2019

Programları Çocuklar Yapsa…

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018

Öğretmen eğitim programlarının Pozitif Eğitim anlayışına göre değerlendirilmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim KOngresi, 27 - 30 Ekim 2016

The Opinions of Teachers about Homeworks

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2015, ss.63-64

Ev Ödevlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI2015), 22 - 24 Ekim 2015

In the early childhood period children's decision-making processes

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.2317-2326 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.301-311

Öğrenmeyi Öğrenmek

Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.459-465

Kitap & Kitap Bölümleri

PROGRAM GELİŞTİRME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR

ÇAĞDAŞ GELİŞMELER IŞIĞINDA EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME , MERAL GÜVEN,SERKAN ASLAN, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.2-24, 2023

ÖĞRETİM TASARIMINDA ÜÇ MODEL: ADDIE MODELİ, DICK, CAREY VE CAREY MODELİ VE MORRISON, ROSS VE KEMP MODELİ

EDUCATIONAL SCIENCES: Theory, Current Researches and New Trends/4, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.110-123, 2022

Mikro Öğretimin Uygulanması (Adımları - İlkeleri)

Kuramdan Uygulamaya Mikro Öğretim, Doç. Dr. Hasan Hüseyin ŞAHAN Prof. Dr. Adnan KÜÇÜKOĞLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.101-114, 2019

Aktif Öğrenme

Fen Öğretiminde Yenilikçi Yaklaşımlar, Ali Günay BALIM, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.45-62, 2019

Design and Implementation of Mentoring Programs

Mentorship Strategies in Teacher Education, Kenan Dikilitas (Bahçeşehir University,Istanbul,Turkey),Enisa Mede (Bahçeşehir University,Turkey) and Derin Atay (Bahçeşehir University, Editör, IGI Global, Louisiana, ss.284-297, 2018

Eğitimin Hukuksal Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Ayşe ELİTOK KESİCİ, Editör, Eğiten Kitap, ss.147-157, 2016

Metrikler

Yayın

58

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

41

H-Index (TrDizin)

4

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları