Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Evaluation of Social Media Usage of Universities in Turkey: A Qualitative Application for Twitter Posts
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.167-185, 2022 (Hakemli Dergi)
Beyaz Eşya Ürünlerinde Toplumsal Cinsiyet Rollerinin Satın Alma Karar Tarzları Üzerine Etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.1, ss.319-352, 2018 (Hakemli Dergi)
Ergen Bireyselleşme ve Ayrılmasının Tüketici Risk Algısı Üzerine Etkisi
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.154-168, 2017 (Hakemli Dergi)
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLERİN SATIN ALMA KARAR TARZLARI ÜZERİNE ETKİSİ:BEYAZ EŞYA ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.53-68, 2017 (Hakemli Dergi)
GENÇ TÜKETİCİLERİN MARKA KİŞİLİĞİ ALGILAMALARININ CİNSİYETE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ:MCDONALD’S VE BURGER KING
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.1, sa.11, ss.139-165, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Marka Sermayesi İnşasında Marka Unsurlarının Seçimi
Stratejik Marka Yönetimi: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi, Aykan Candemir, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.113-148, 2019
Yeşil Tüketim ve Yeşil Tüketicilk
Yeşil İşletmecilik, Çağatay ORÇUN,Oytun Boran SEZGİN, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.193-214, 2019
Katılımcı Pazarlamada Ajansların Rolü: Türkiye’deki Ajanslar Üzerine Bir İnceleme
İZCEAS 2018 NEW TRENDS IN ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, Kâmil TÜĞEN, Süleyman YÜKÇÜ, Ahmet ÖZEN, Selim ŞANLISOY,Ömer AYDIN, Efe SARIBAY, Nur FİDANCI, Çağatay ORÇUN,Ceyda ÜNAL, Ayşegül ÇİMEN, Mehmetcan TÜRKÖLMEZ,Gökçe Sinem ERBUĞA, Furkan KILINÇ, Burcu DURAK OLDAÇ,İlteriş ERGUN, Anıl GÖĞEBAKAN, Editör, DETAY YAYINCILIK, Ankara, ss.2593-2608, 2018
Pazarlama İletişimi Yönetimi
Pazarlama Yönetimi, Mehmet Marangoz, Editör, BETA, İstanbul, ss.385-428, 2017
Ekonominin Temelleri
Pazarlamanın Temelleri: Bir Pazarlama Stratejisi Planlama Yaklaşımı, Asım Günal Önce, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.486-498, 2013