Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139

Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliğine Yönelik Görüşleri

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.69-70

The Effects Of Socio-Scientific Argumentation On Students' Views Towards Sustainable Science

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.222-223

Fen bilimleri öğretmenlerinin sistem düşünme becerisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019

Doğa eğitimi bilim kampının ortaokul öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve algılarına etkisi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019

Sosyo-Bilimsel Argümantasyon Yönteminin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Etkinlik Örneği

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.229-230

School Improvement and Evaluation Reflection Tool Analysis of Project From Papyrus to Stone Paper and Beyond

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.228-229

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarına Yönelik Çağdaş Yaklaşımlar Eğitiminin Problem Çözme Becerilerine Etkisi

International Congress on Science and Education 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.18-19

Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Science Ethics. 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.1-158

Pre-Servıce Science Teachers’ Views towards Relating Knowledge with Daily Life

2nd International Conference on Best Practices and Innovations on Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.17

Determination of Science Teacher Candidates’xx Opinions about Skills Education. 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017).

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017)., İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.1-158

Determination of Science Teacher Candidates’ Opinionsabout Skills Education

2nd International Conference onBest Practices andInnovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017

Pre-Service Science Teachers’ Views towards Science Ethics

2nd International Conference on Best Practices andInnovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017

Fen Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı Üzerinde Tematik İnceleme

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017

Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Entrepreneurship

9th World Conference on Educational Sciences(WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 03 Şubat 2017, cilt.1, ss.97

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

EXAMINING PRE SERVICE SCIENCE TEACHERS IN LEARNING AND PRACTICING INQUIRY BASED LEARNING STRATEGY

41ST ANNUAL ATEE CONFERENCE, Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, cilt.41, ss.294-295

ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNE İLİŞKİN LİTERATÜR ARAŞTIRMASI

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.3, ss.1035-1036

SOCIO SCIENTIFIC ARGUMENTATION

VI. SEMINAR SCIENCE-SOCIETY-DIDACTICS, CRACOW, Polonya, 28 - 29 Nisan 2016

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Araştırma Sorgulama Yaklaşımını Anlama ve Uygulama Durumları

3rd. International Confernce on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, cilt.1, ss.1-91

Pre Service Science Teachers Views Towards Socio Scientific Issues

New Perspectives in Science Education, Florence, İtalya, 17 - 18 Mart 2016, cilt.5, ss.705-710

Effects of Problem Based Learning on Prospective Science Teachers Problem Solving Skills

International Conference on Future of Education, Floransa, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015

Effects of Problem Based Learnıng on Prospectıve ScıenceTeachers Problem Solvıng Skılls

The 5th Edition of The Future of Education, Florence, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015, cilt.5, ss.243-247

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyobilimsel Konular ve Yaratıcı Drama

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-336, 2022

Problem çözme becerisi

Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ümmühan Ormancı,Salih Çepni, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-752, 2021

Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi

İlkokulda Fen Öğretimi, Doç. Dr. Burcu ŞENLER,Doç. Dr. Kader BİLİCAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1-446, 2021

Fen ve Sanat Entegrasyonu

Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Prof.Dr.Ali Günay BALIM, Editör, Anı YAyıncılık, İzmir, ss.1-20, 2019

Sosyo-Bilimsel Konuların Tanıtımı ve Genel Özellikleri

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-244, 2019

Metrikler

Yayın

51

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-Index (TrDizin)

2

Proje

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları