Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 33

1. EXPLORING CRITICAL THINKING IN DESIGN BASED PEDAGOGY: CASES FROM EUROPEAN TEACHER EDUCATION PROGRAMS

15. ESERA (Avrupa Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği) konferansı, Nevşehir, Türkiye, 14 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

2. Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139, (Özet Bildiri)

3. Orta Okul Fen Bilimleri Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Deney Türleri ve Laboratuvar Güvenliği Açısından İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education 2021, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, ss.51, (Özet Bildiri)

4. Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Güvenliğine Yönelik Görüşleri

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.69-70, (Özet Bildiri)

5. The Effects Of Socio-Scientific Argumentation On Students' Views Towards Sustainable Science

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.222-223, (Özet Bildiri)

6. Fen bilimleri öğretmenlerinin sistem düşünme becerisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

7. Doğa eğitimi bilim kampının ortaokul öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve algılarına etkisi

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

8. Sosyo-Bilimsel Argümantasyon Yönteminin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Etkinlik Örneği

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.229-230, (Özet Bildiri)

9. School Improvement and Evaluation Reflection Tool Analysis of Project From Papyrus to Stone Paper and Beyond

International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.228-229, (Özet Bildiri)

14. Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarına Yönelik Çağdaş Yaklaşımlar Eğitiminin Problem Çözme Becerilerine Etkisi

International Congress on Science and Education 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.18-19, (Özet Bildiri)

15. Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Science Ethics. 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017), İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.1-158, (Özet Bildiri)

16. Pre-Servıce Science Teachers’ Views towards Relating Knowledge with Daily Life

2nd International Conference on Best Practices and Innovations on Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.17, (Özet Bildiri)

17. Determination of Science Teacher Candidates’xx Opinions about Skills Education. 2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017).

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2017)., İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, cilt.1, ss.1-158, (Özet Bildiri)

18. Determination of Science Teacher Candidates’ Opinionsabout Skills Education

2nd International Conference onBest Practices andInnovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

19. Pre-Service Science Teachers’ Views towards Science Ethics

2nd International Conference on Best Practices andInnovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

20. Fen Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı Üzerinde Tematik İnceleme

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

21. Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Career Awareness

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Entrepreneurship

9th World Conference on Educational Sciences(WCES-2017), Nice, Fransa, 1 - 03 Şubat 2017, cilt.1, ss.97, (Özet Bildiri)

24. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

25. EXAMINING PRE SERVICE SCIENCE TEACHERS IN LEARNING AND PRACTICING INQUIRY BASED LEARNING STRATEGY

41ST ANNUAL ATEE CONFERENCE, Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, cilt.41, ss.294-295, (Özet Bildiri)

26. Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yöntemine İlişkin Literatür Araştırması

International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

27. ARAŞTIRMA SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNE İLİŞKİN LİTERATÜR ARAŞTIRMASI

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.3, ss.1035-1036, (Özet Bildiri)

28. SOCIO SCIENTIFIC ARGUMENTATION

VI. SEMINAR SCIENCE-SOCIETY-DIDACTICS, CRACOW, Polonya, 28 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

29. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Araştırma Sorgulama Yaklaşımını Anlama ve Uygulama Durumları

3rd. International Confernce on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, cilt.1, ss.1-91, (Özet Bildiri)

30. Pre Service Science Teachers Views Towards Socio Scientific Issues

New Perspectives in Science Education, Florence, İtalya, 17 - 18 Mart 2016, cilt.5, ss.705-710, (Tam Metin Bildiri)

31. Effects of Problem Based Learning on Prospective Science Teachers Problem Solving Skills

International Conference on Future of Education, Floransa, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

32. Effects of Problem Based Learnıng on Prospectıve ScıenceTeachers Problem Solvıng Skılls

The 5th Edition of The Future of Education, Florence, İtalya, 11 - 12 Haziran 2015, cilt.5, ss.243-247, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. ÇEVRE BİLİMİ

ÇEVRE VE TOPLUM, GÜLERSOY ALİ EKBER, KAYA GAZANFER, ŞEKER AZİZ, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.35-53, 2024

2. Sosyobilimsel Konular ve Yaratıcı Drama

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Bahadır Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-336, 2022

3. Problem çözme becerisi

Kuramdan uygulamaya 21. yüzyıl becerileri ve öğretimi, Ümmühan Ormancı,Salih Çepni, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-752, 2021

4. Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi

İlkokulda Fen Öğretimi, Doç. Dr. Burcu ŞENLER,Doç. Dr. Kader BİLİCAN, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.1-446, 2021

5. Fen ve Sanat Entegrasyonu

Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Prof.Dr.Ali Günay BALIM, Editör, Anı YAyıncılık, İzmir, ss.1-20, 2019

6. Sosyo-Bilimsel Konuların Tanıtımı ve Genel Özellikleri

FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-244, 2019
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

16

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

24

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

23

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

63

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

16

Proje

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları