SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1830-1890, 2022 (Hakemli Dergi)
CONCEPT CARTOON SAMPLES INTEGRATED INTO PROBLEMBASED LEARNING IN A SCIENCE COURSE1
Journal of Inquiry Based Activities
, cilt.10, sa.2, ss.127-145, 2020 (Hakemli Dergi)
The effect of the nature education science camp on the middle school students’ environmental attitudes and perceptions
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.128-144, 2020 (Hakemli Dergi)
Sosyo-Bilimsel Argümantasyon Yönteminin Fen BilimleriDersinde Kullanımına İlişkin Bir Etkinlik Örneği
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.48-65, 2018 (Hakemli Dergi)
The Relationship between Elementary Students’ Problem Solving and Inquiry Learning Skills
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.10, sa.4, ss.432-440, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Ve Teknoloji Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yöntemi İçerisinde Kavram Karikatürleri Bir Etkinlik Örneği Isınan Taneciklerin Dansı
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.68-87, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
EXPLORING CRITICAL THINKING IN DESIGN BASED PEDAGOGY: CASES FROM EUROPEAN TEACHER EDUCATION PROGRAMS
15. ESERA (Avrupa Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği) konferansı, Nevşehir, Türkiye, 14 Mayıs 2023
Fen bilimleri öğretmenlerinin sistem düşünme becerisine ilişkin görüşlerinin belirlenmesi.
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019
Doğa eğitimi bilim kampının ortaokul öğrencilerinin çevreye yönelik tutum ve algılarına etkisi
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, 12 - 14 Nisan 2019
Sosyo-Bilimsel Argümantasyon Yönteminin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Bir Etkinlik Örneği
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.229-230
School Improvement and Evaluation Reflection Tool Analysis of Project From Papyrus to Stone Paper and Beyond
International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.228-229
Çağdaş Yaklaşımlar Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterliklerine ve TPAB Özgüvenlerine Etkisinin İncelenmesi
8th International Congress of Research in Education, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.152-153
Fen öğretiminde çağdaş yaklaşımlar eğitiminin öğretmen adaylarının görüşlerine etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Fen bilimleri öğretmenlerine yönelik geliştirilen fen okuryazarlık kursunda öğretmenlerin yaşam temelli soru yazma becerilerinin incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Doktora öğrencilerinin ölçek geliştirme ve uyarlama çalışmalarına ilişkin görüş ve anlayışları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarına Yönelik Çağdaş Yaklaşımlar Eğitiminin Problem Çözme Becerilerine Etkisi
International Congress on Science and Education 2018, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.18-19
Determination of Science Teacher Candidates’ Opinionsabout Skills Education
2nd International Conference onBest Practices andInnovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017
Pre-Service Science Teachers’ Views towards Science Ethics
2nd International Conference on Best Practices andInnovations in Education, 19 - 21 Ekim 2017
Fen Eğitiminde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanımı Üzerinde Tematik İnceleme
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017
Pre-Service Science Teachers’ Views Towards Career Awareness
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE MANTIKSAL DÜŞÜNME BECERİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
EXAMINING PRE SERVICE SCIENCE TEACHERS IN LEARNING AND PRACTICING INQUIRY BASED LEARNING STRATEGY
41ST ANNUAL ATEE CONFERENCE, Eindhoven, Hollanda, 22 - 24 Ağustos 2016, cilt.41, ss.294-295
SOCIO SCIENTIFIC ARGUMENTATION
VI. SEMINAR SCIENCE-SOCIETY-DIDACTICS, CRACOW, Polonya, 28 - 29 Nisan 2016
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Araştırma Sorgulama Yaklaşımını Anlama ve Uygulama Durumları
3rd. International Confernce on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, cilt.1, ss.1-91
Fen bilgisi öğretmen ve öğretmen adaylarının bilgisayara karşı tutumları ve bilgisayar kullanma düzeyleri
8. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Kongresi, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
Fen ve Sanat Entegrasyonu
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Prof.Dr.Ali Günay BALIM, Editör, Anı YAyıncılık, İzmir, ss.1-20, 2019
Sosyo-Bilimsel Konuların Tanıtımı ve Genel Özellikleri
FEN ÖĞRETİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, BALIM ALİ GÜNAY, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.225-244, 2019