Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (6)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

1. MARKETING IN NONPROFIT ORGANIZATIONS AND MARKET ORIENTATION IN EDUCATION

5th International Conference on Educational Research ICER23, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. ERASMUS + Project for Empowering Digital Competences of Teachers with Designing Digital Learning Materials Through Gamification: Empower Digi Teach

3 rd International Conference on Educational Technology and Online Learning , Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.118, (Özet Bildiri)

3. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Öğrenen Bağlılığı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

3 rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.207, (Özet Bildiri)

4. EXPLORING CRITICAL THINKING IN DESIGN BASED PEDAGOGY: CASES FROM EUROPEAN TEACHER EDUCATION PROGRAMS

15. ESERA (Avrupa Fen Eğitimi Araştırmaları Derneği) konferansı, Nevşehir, Türkiye, 14 Mayıs 2023, (Tam Metin Bildiri)

5. ÇEVRİMİÇİ SINAV GÜVENLİĞİNİ TEHDİT EDEN ÖĞRENCİ DAVRANIŞLARI: SİSTEMATİK BİR İNCELEME

15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2022, cilt.1, ss.291-295, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Tasarımın İlerlemesi ve Pedagojisi (P2D): Öğretmen Eğitimi Programlarında Tasarım Temelli Pedagojinin Kavramsallaştırılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2021), Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, cilt.1, ss.139, (Özet Bildiri)

7. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Acil Uzaktan Öğretim Deneyimleri

8. Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 17 Kasım 2021, ss.316, (Özet Bildiri)

8. Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Üç Boyutlu Dokunsal Kitabın Geliştirilme Süreci

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, cilt.1, ss.259, (Özet Bildiri)

9. Öğretmen Adaylarının Bilgi Grafiği Oluşturma Deneyimlerinin Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi

VIIth International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

10. Examining Of Pre-Service Teachers’ Experiences In Developing Learning Materials With Three-Dimensional Printing Technologies

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES), 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.198-199, (Özet Bildiri)

11. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Güncellenen Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu’, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.131-141, (Tam Metin Bildiri)

12. Görme Engelli Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Öğretim Materyalleri Üzerine Bir Alanyazın İncelemesi

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.56-62, (Tam Metin Bildiri)

13. Öğretmen Adaylarının Medya Okuryazarlığına İlişkin Algıları: Bir Metafor ÇözümlemeÇalışması

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.324, (Özet Bildiri)

14. Görme Engelli Öğrenciler İçin 3 Boyutlu Dokunsal Kitap Tasarımına İlişkin Öğretmen Görüşleri

I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.160, (Özet Bildiri)

15. Evaluation of 2017 Secondary School ICT Course Curriculum According To Teacher and Student Views

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.131-132, (Özet Bildiri)

16. Akıllı Saatlerin Benimsenmesi Ölçeğini Türkçeye Uyarlama Çalışması

12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.443, (Özet Bildiri)

17. Akademisyenlerin Dijital Akıcılığa İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

18. Akademisyenlerin Dijital Akıcılığa İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.409, (Özet Bildiri)

19. Ortaokul 5. Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Öğrenci Ölçeğinin Geliştirilmesi

12th International Computer Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.408, (Özet Bildiri)

20. Wearable Technologies for Hearing Impaired Children - How Far Have WeCome?

6th Cyprus International Conference on Educational Research (CYICER-2017), Kıbrıs (Kktc), 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

21. Techno-Entrepreneurship: A Suggestion for the employment of people with disability

CYICER- 6TH CYPRUS INTERNATINAL CONFERENCE ON EDUCATIONAL RESEARCH, 4 - 06 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

22. Lisansüstü Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersine Yönelik Yansıtmaları

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.453, (Özet Bildiri)

23. Algoritma Oluşturma ve Programlama Öğretiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Açık Kaynak Kodlu MikroDenetleyiciler

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.59, (Özet Bildiri)

24. What are the Virtues and Challenges of Wearable Technology Use in Education?

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.444, (Özet Bildiri)

25. Eğitim Alanında Giyilebilir Teknolojiler Uygulamalar Potansiyel Yararlar ve Etik Sorunlar

4. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.437-440, (Tam Metin Bildiri)

26. Giyilebilir teknolojilerin eğitimde kullanımı Bilişim etiği açısından bir değerlendirme

10. Uluslarası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.329, (Özet Bildiri)

27. Use of Web 2 0 technologies to improve reflective thinking skills

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, ss.84, (Özet Bildiri)

28. Üç Boyutlu Yazdırma Teknolojileri ve Türkiye de Kullanımı

3rd. International Conference on New Trends in Education, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, ss.86, (Özet Bildiri)

29. Pre service Information Technology Teachers Perceptions of Action Research A metaphor Analysis

4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION- IC-ED-2015, St. Petersburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

30. Eğitimde Oyunlaştırma Kavram Yanılgıları

9th International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.30, (Özet Bildiri)

31. Öğretmen Adaylarının Yeni Medya Okuryazarlık Becerilerini Etkileyen Güdüleyici ve Engelleyici Etmenlerin Belirlenmesi

9th International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.58, (Özet Bildiri)

32. Medya Okuryazarlığından Yeni Medya Okuryazarlığına Geçiş Kuramsal Bir Yaklaşım

9th International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.35, (Özet Bildiri)

33. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Bilişim Etiğine İlişkin Algıları Bir Metafor Çözümlemesi Çalışması

9th International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.100, (Özet Bildiri)

34. Bir Öğretim Stratejisi Olarak Tam Zamanında Öğretim Nedir Ne değildir

9th International Computer Instructional Technologies Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.130, (Özet Bildiri)

35. Akıllı Saatlerin Eğitim Ortamlarındaki Potansiyel Kullanımı

Akademik Bilişim 2015 Konferansı, Eskişehir, Türkiye, 31 Ocak - 06 Şubat 2015, ss.240, (Özet Bildiri)

36. Use of social networks for instructional purposes among pre service information technology teachers

AECT International Convention, Jacksonville, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

37. Exploration of the use of social networking sites among pre service IT teachers

3rd WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, Brüksel, Belçika, 27 - 29 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

38. Investigation of the needs of pre service IT teachers regarding the instructional use of social networking sites

INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS IN EDUCATIONINTE 2013, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

39. Araştırmacıların proje günlüğü Bir Tübitak projesinde araştırmacıların deneyimleri

6th International Computer Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

40. Information technology teacher candidates action competencies to solve society wide problems in Turkey

The Asian Conference on Technology in the Classroom 2012, Osaka, Japonya, 26 - 28 Nisan 2012, ss.185-189, (Tam Metin Bildiri)

41. Information and Communication Technologies Action Competence ICTAC

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Lisbon, Portekiz, 29 Ekim - 01 Temmuz 2011, ss.2742-2743, (Özet Bildiri)

42. ICT action competence in teacher education

EDULEARN11, Barcelona, İspanya, 4 - 06 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

43. Typographic properties of online learning environments for adults

WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND ADMINISTRATION PAPERS, Kahire, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, ss.879-883, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

44. Investigating the studies using mobile technologies in education

World Conference on Learning, Teaching and Administration, Kahire, Mısır, 29 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

45. Bilişim Teknolojileri öğretmeni adaylarının bilimsel araştırma planlama deneyimlerinin yansıtılması

4th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)

46. Evaluation of the feasibility of Seeing with sound system SWSS developed for the education of the visually impaired students

10th International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.559-564, (Tam Metin Bildiri)

47. Öğretimin Değerlendirilmesinde Çoklu Ortam Kullanımına Eleştirel Bir Bakış Açısı

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.137-141, (Tam Metin Bildiri)

48. A Proposal For Ethics Training In Internet Cafes

7TH WSEAS INTERNATIONAL CONFERENCE ONEDUCATION AND EDUCATIONAL TECHNOLOGY, Venedik, İtalya, 21 - 23 Kasım 2008, ss.141-144, (Tam Metin Bildiri)

49. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü öğrencilerini kısmi zamanlı öğrenci işçi olarak çalışmaya güdüleyen faktörler

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.289-296, (Tam Metin Bildiri)

50. Bilgisayar etiği bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi programlarında kendine ne kadar yer buluyor?

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, ss.312-321, (Tam Metin Bildiri)

51. Views of teachers on using Internet search strategies An elementary school case

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar 13

1. Çevrimiçi İş Birliği Araçları

Öğretim Teknolojilerinde Web Araçları: Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Barış Çukurbaşı, Emre Çam, Mübin Kıyıcı, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.234-267, 2022

2. Design Challenges in European Studies & Planning Design Process in Dokuz Eylul University

Design Based Pedagogy Book Design Based Pedagogical Content Knowledge Across European Teacher Education Programs, Delen İbrahim, Editör, Anı Yayıncılık, ss.19-52, 2021

3. Dijital Medya Üretiminde Tasarım Odaklı Düşünme

Dijital Medya ve Öğrenme, Kuzu Abdullah, Kuzu Demir Elif Buğra, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-24, 2020

4. Bilişim Hukuku ve Suçları

Bilişim Etiği ve Güvenliği, H. Ferhan ODABAŞI, Şenay OZAN LEYMUN, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.223-243, 2019

5. Programlama Öğretiminde Mobil Uygulamalar

Kuramdan Uygulamaya Programlama Öğretimi, Yasemin Gülbahar Hasan Karal, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.385-425, 2018

6. Responding to Contemporary Needs of Learning Communities Through Utilizing Emerging Social Networking Tools

Enhancing Social Presence in Online Learning Environments, Marmon Micheal, Editör, IGI Global, Hershey, ss.142-170, 2018

7. Enhancing Learning with Wearable Technologies In and Out of Educational Settings

Digital Tools for Seamless Learning, Şad Süleyman Nihat., Ebner Martin., Editör, IGI Global, Hershey, ss.119-144, 2017

8. Öğretmen eğitiminde yansıtma ve yansıtıcı uygulamalar

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, İşman, Aytekin Odabaşı, H. Ferhan Akkoyunlu, Buket, Editör, Ayrıntı Yayıncılık, Ankara, ss.463-489, 2016

9. Giyilebilir Teknolojiler ve Eğitimde Kullanımı

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Ayrıntı Basım Yayın ve Matbaacılık, Ankara, ss.251-266, 2015

10. Giyilebilir Teknolojiler ve Eğitimde Kullanımı

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Buket Akkoyunlu, Aytekin İşman, Hatice Ferhan Odabaşı, Editör, Ayrıntı Basım Yayın ve Matbaacılık Ltd. Şti, Ankara, ss.251-266, 2015

11. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Işığında Etik

Akademik Araştırma ve Etik, Kurt, Mustafa Nacar, Ramazan Elitaş, Cemal, Editör, Gazi Kitabevi Tic.Ltd. Şti., Ankara, ss.123-143, 2015

12. Çoklu Ortam Projesi Hazırlama

Çoklu Ortam Tasarımı, Dursun, Özcan Özgür Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.58-74, 2011

13. Öğrencilikte Dönüşümler

Bilgi ve İletişim Teknolojileri Işığında Dönüşümler, H. Ferhan Odabaşı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.21-42, 2010
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

469

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

24

Proje

10

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları