Makaleler
32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (8)
8. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcılığı Geliştiren Eğitim Ortamları Oluşturma Deneyimlerinin İncelenmesi
Ege Eğitim Dergisi
, sa.24, ss.280-297, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Development 21st Century Skills During Preschool Period: A Phenomenological Study in Türkiye
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL ADMINISTRATION AND POLICY STUDIES (IJEAPS)
, cilt.15, sa.1, ss.46-63, 2023 (Hakemli Dergi)
12. Okul Öncesi Dönemde Sosyal Çevre Konusunda Uygulanan Proje Yaklaşımlı Eğitim
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.14, ss.109-123, 2017 (Hakemli Dergi)
14. Duyu Eğitiminin Otistik Çocukların Alıcı Dil Gelişimine Etkileri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, sa.5, ss.1819-1834, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Gelişimi Risk Altında Olan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.151-172, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Değerler Eğitiminde Öğretmenin Rolüne İlişkin Görüşleri
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.3, ss.33-52, 2015 (Hakemli Dergi)
17. Ana sınıfı öğretmenlerinin yaratıcı drama etkinliklerini uygulamaya yönelik yeterlik algıları
İlköğretim Online Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.453-467, 2014 (Hakemli Dergi)
18. An examination of preschool prospective teachers subject matter knowledge and pedagogical content knowledge on basic geometric shapes in Turkey
Educational Research and Reviews
, cilt.8, sa.3, ss.93-103, 2013 (Hakemli Dergi)
20. Ana sınıfı öğretmenlerinin yaratıcı etkinlikler planlamaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.1-10, 2012 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin incelenmesi
Kuramsal Eğitim Bilim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.38-49, 2011 (Hakemli Dergi)
24. Not alma stratejisinin öğretiminin tarih başarısı ve hatırda tutma üzerindeki etkileri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.15, sa.60, ss.577-600, 2009 (Hakemli Dergi)
25. Öğretmen adaylarının ve öğretim elemanlarının öğrenme öğretme sürecinin niteliğini etkileyen etmenlere ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.33, sa.355, ss.13-20, 2008 (Hakemli Dergi)
26. Sosyal bilgiler dersine yönelik tutum ve sosyal bilgiler öğrenme stratejileri
Yaşadıkça Eğitim
, ss.39-41, 2007 (Hakemsiz Dergi)
27. Akademik başarı cinsiyet tutum ve öğrenme stratejileri
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.12, sa.46, ss.259-275, 2006 (Hakemli Dergi)
28. Cinsiyet sınıf düzeyi ve başarı durumlarına göre ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.327, ss.22-28, 2006 (Hakemli Dergi)
30. Sosyal bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi
, cilt.10, sa.40, ss.600-615, 2004 (Hakemli Dergi)
32. Erken çocukluk eğitiminde aktif öğrenme ve yaratıcılık
Çoluk Çocuk Dergisi
, sa.31, ss.17-18, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
1. Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerinin Eğiitim Ortamlarında Desteklenmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
9. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)
2. Okul Öncesi Dönem Çocuklarında Psikolojik Sağlamlığın Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
IV. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2025, (Yayınlanmadı)
4. Okul Öncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı ve Sosyal Beceriler
EYFOR XIII, İzmir, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2022, ss.239-255, (Tam Metin Bildiri)
5. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SANAT ETKİNLİKLERİNİ PLANLAMA-UYGULAMA-DEĞERLENDİRME SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
EYFOR XIII, İzmir, Türkiye, 10 - 15 Mayıs 2022, ss.344-355, (Tam Metin Bildiri)
6. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK YAPTIKLARI ÖĞRETİM UYARLAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
INTERNETIONAL MULTI-DISCIPLINARY CHILDERN'S STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Temmuz 2021, ss.92-100, (Tam Metin Bildiri)
7. OKULÖNCESİ DÖNEMDE KAYNAŞTIRMA KAPSAMINDA UYGULANAN OYUN-ETKİNLİKLERİ PROGRAMININ ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞUN SOSYAL BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
UBCAK 2021, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Temmuz 2021, ss.121-129, (Tam Metin Bildiri)
12. Değerler Eğitimi Temelli Yaratıcı Drama Programının 5-6 Yaş Çocuklarının Sosyal Becerilerinin Gelişimine Etkisi
5. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
13. Göç Eden Çocuklara Sunulan Sosyal Beceri Eğitim Programının Stresle Baş Edebilme Durumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi
IV. ULUSAL ÇOCUK GELİŞİMİ ÖĞRENCİ KONGRESİ ”GÖÇ VE ÇOCUK”, Konya, Türkiye, 11 - 13 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
14. Evaluation of Sensorial Education on Receptive Language Development of Autistic Childeren
1.Uluslararası Kadın ve Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
15. Sosyal Çevre Konusunda Uygulanan Proje Yaklaşımlı Eğitimin Dört Yaşındaki Çocukların Bilgi Düzeylerine Etkisi
1. Uluslararası Kadın ve Çocuk Sağlığı ve Eğitimi Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 14 - 15 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
16. Gelişimi Risk Altında Olan Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sosyal Beceri Düzeylerinin Değerlendirilmesi
3. Ulusal Disiplinlerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 31 Mart - 03 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
17. Pre school prospective teachers views regarding the teacher role in value education
The Fifth International Congress of Educational Research, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
19. Drama Etkinliklerinin Uygulamasına Dayalı Olarak Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmen Niteliklerine İlişkin Görüşlerindeki Değişimin İncelenmesi
Türkiye 13. Drama Liderleri Buluşması ve Ulusal Drama Semineri , İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2011, ss.121, (Özet Bildiri)
20. Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması öncesinde ve sonrasında drama yöntemi hakkındaki düşüncelerinin incelenmesi
International Symposium on Creative Drama Education, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
21. Examining of preschool student teachers pedagogical content knowledge in geometric shapes
XIV World Congress of Comparative Education Societies, İstanbul, Türkiye, 14 - 18 Haziran 2010, ss.164, (Özet Bildiri)
22. Türkiye de okul öncesi eğitim
İsmail Hakkı Tonguç ve Okul Öncesinden Yüksek Öğretime Eğitim Sorunları, Çözüm Önerileri Sempozyumu, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
23. Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının yaratıcı etkinlikler planlamaya yönelik görüşleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
24. Teachers opinions regarding social sciences lesson
The Second International Congress of Educational Research, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
27. Öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin incelenmesi
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
28. Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının bilgisayara yönelik tutumlarının incelenmesi
International Conference on Educational Science, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
30. Not alma stratejisinin öğretiminin tarih başarısı ve hatırda tutma üzerindeki etkileri ve cinsiyet ile ilişkileri
Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, (Özet Bildiri)
31. Sosyal bilgiler dersine ilişkin öğretmen görüşleri ve öğrencilerin bu derse yönelik tutumları
13. Eğitim Bilimleri Kongresi, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
32. Okul öncesi eğitimi alan ve almayan 7 8 yaş grubu çocuklarda yaratıcı potansiyelin değerlendirilmesi Ankara İzmir Örneği
Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
Kitaplar
9
1. Korunma İhtiyacı Olan Çocuklar
Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi, Emel Arslan,Canan Yıldız Çiçekler, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.125-147, 2023
2. Afetlerin Çocuklar Üzerindeki Etkileri
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Prof.Dr. Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.23-36, 2022
3. Erken Çocukluk Eğitim Döneminde Fiziksel Mekan
Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, Prof.Dr. Emel Arsalan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.112-125, 2020
4. Sokakta Yaşayan Çocuklar
Dezavantajlı Çocuklar, Prof.Dr. Hülya Gülay Ogelman, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.181-201, 2020
5. Erken Çocukluk Eğitiminde Oyun
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, Elif Yılmaz, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.361-379, 2020
6. Erken Çocukluk Eğitiminde Farklı Yaklaşımlar
Erken Çocukluk Eğitime Giriş, Serdal seven, Editör, APegem Akademi, Ankara, ss.104-136, 2018
7. MULTICULTURALISM IN PRESCHOOL EDUCATION
Culture And Society, Prof. Dr. Ümran Sevil,Prof. Dr. Мюмюн Тахир, Assist. Prof. Ayça Gürkan,Assist. Prof. Gökşen Aras, Editör, Academy for European Culture “Orpheus Lira”, Sofija, ss.495-507, 2018
8. İrlanda
Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi, Yasemin Aydoğan, Editör, Nobel, Ankara, ss.205-212, 2017
9. Eğitimde Temel Kavramlar
Eğitim Bilimine Giriş, Yavuz Yaşar, Editör, Dinazor Kitabevi, İzmir, ss.1-14, 2011
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
6
Atıf (WoS)
19
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
13
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
1
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
21
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
1063
H-İndeks (Sobiad)
12
Atıf (Diğer Toplam)
54
Tez Danışmanlığı
7