Yayınlar & Eserler

Makaleler 4
Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 6

1. Who Fails Better? Investigating Consumer Reactions To Service Failures By AI Agents Vs Human Employees

THE 18TH ANNUAL EMRBI CONFERENCE, Porto, Portekiz, 10 - 12 Eylül 2025, ss.1253-1255, (Özet Bildiri)

2. Sustainability Practices at Airports and the Evaluation of Airports in Türkiye

Safe and Green Tomorrow Congress, Girne, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Nisan 2025, ss.64, (Özet Bildiri)

4. The Investigation of the Country-of-Origin (COO) Effect for the Intangible Products

17th Academy for Global Business Achievements Conference (AGBA), Türkiye, 02 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 6

1. Yapay Zeka ve Pazarlama: Temel Kavramlar

Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, Erdoğan Koç,Gökhan Akel,Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Detay, Ankara, ss.1-30, 2025

2. Ethnocentrism and Cosmopolitanism in a Developing Country: Turkish Consumer Preferences for Domestic Products

Ethnocentrism and Country of Origin Effects: The Asian Consumer's Perspective, Khalid Al-Sulaiti,Jaffar Abbas, Editör, Qatar University Press, Ad-Dawhah, ss.189-202, 2025

3. Yapay Zeka ve Pazarlama: Temel Kavramlar

Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, KOÇ ERDOĞAN, AKEL GÖKHAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, Editör, Detay, Ankara, ss.1-30, 2025

4. Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing)

Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Mehmet Etlioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.383-395, 2022

5. Airline Customer Complaints During the COVID-19 Pandemic: The Case of Turkey-Based Airlines

Challenges and Opportunities for Transportation Services in the Post-COVID-19 Era, Giuseppe Catenazzo, Editör, IGI GLOBAL, Nancy, ss.155-175, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Yerel Değerlerin Şehir Pazarlaması Bakış Açısı ile Değerlendirilmesi: Selçuk Örneği

Selçuk: Bir UNESCO Kentine Disiplinlerarası Bakış, Eda AVCI,Tolga AKCAN,Devrim ERTÜRK, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İzmir, ss.213-232, 2020
Metrikler

Yayın

16

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları