Öğr. Gör. Dr. ITIR CEREN MORCOTE SANTOS
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
4
Tümü (4)
Diğer Yayınlar (4)
1.
Decoding the Airport Experience: A Multi-Dimensional Assessment of Airport Service Quality Through Passenger Reviews
Morcote Santos I. C.
Journal of Current Marketing Approaches and Research
, cilt.6, sa.1, ss.59-70, 2025 (Hakemli Dergi)
2.
Digital Voices In The Skies: A Netnographic Investigation Of Service Quality In Türkiye’s Full-Service And Low-Cost Airlines
Morcote Santos I. C.
,
Tutkun A.
EURASIA: Economics & Business
, cilt.3, sa.93, ss.3-12, 2025 (Hakemli Dergi)
3.
Yin-yang of emotions. Love and hate dynamics and service quality image in the airline industry
Morcote Santos I. C.
Journal of marketing and market studies
, cilt.2023, sa.11, ss.17-28, 2023 (Hakemli Dergi)
4.
The country-of-origin effect in the services marketing field: a systematic review and directions for future research
Morcote Santos I. C.
International Journal of Export Marketing
, cilt.5, sa.1, ss.103-136, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1.
Who Fails Better? Investigating Consumer Reactions To Service Failures By AI Agents Vs Human Employees
Morcote Santos I. C.
THE 18TH ANNUAL EMRBI CONFERENCE, Porto, Portekiz, 10 - 12 Eylül 2025, ss.1253-1255, (Özet Bildiri)
2.
Sustainability Practices at Airports and the Evaluation of Airports in Türkiye
Morcote Santos I. C.
Safe and Green Tomorrow Congress, Girne, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Nisan 2025, ss.64, (Özet Bildiri)
3.
Beğeniden Sadakate Yolculuk: Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Havayollarına Yönelik Marka Güveni Ve Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Morcote Santos I. C.
,
Ulufer Kansoy S.
,
Tutkun A.
INTERNATIONAL CONFERENCE OF AERONAUTICS AND ASTRONAUTICS, Konya, Türkiye, 2 - 06 Kasım 2024, ss.56-57, (Özet Bildiri)
4.
The Investigation of the Country-of-Origin (COO) Effect for the Intangible Products
MORCOTE SANTOS I. C.
17th Academy for Global Business Achievements Conference (AGBA), Türkiye, 02 Ağustos 2021, (Tam Metin Bildiri)
5.
A New Application on Interdisciplinary Education in Vocational Schools: In the case of the Flying Chefs Project for Intercontinental Flights of Efes Vocational School
AVCI E.
,
ÖZOĞUL G.
,
OKSAL I. C.
,
YILDIZ İ.
,
HATİPOĞLU M.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.144, (Özet Bildiri)
6.
İzlenim yönetimi lüks tüketime etki eder mi: Kültürün rolü
KATRİNLİ A.
,
YEŞİLADA F.
,
MORCOTE SANTOS I. C.
,
YETİŞER B.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 04 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1.
Yapay Zeka ve Pazarlama: Temel Kavramlar
Avcı E.
,
Morcote Santos I. C.
Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, Erdoğan Koç,Gökhan Akel,Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Detay, Ankara, ss.1-30, 2025
2.
Ethnocentrism and Cosmopolitanism in a Developing Country: Turkish Consumer Preferences for Domestic Products
Morcote Santos I. C.
,
Sipahi G. A.
Ethnocentrism and Country of Origin Effects: The Asian Consumer's Perspective, Khalid Al-Sulaiti,Jaffar Abbas, Editör, Qatar University Press, Ad-Dawhah, ss.189-202, 2025
3.
Yapay Zeka ve Pazarlama: Temel Kavramlar
AVCI E.
,
MORCOTE SANTOS I. C.
Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, KOÇ ERDOĞAN, AKEL GÖKHAN, YAZICI AYYILDIZ AHU, Editör, Detay, Ankara, ss.1-30, 2025
4.
Yaygın Pazarlama (Ubiquitous Marketing)
Morcote Santos I. C.
Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Mehmet Etlioğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.383-395, 2022
5.
Airline Customer Complaints During the COVID-19 Pandemic: The Case of Turkey-Based Airlines
Gidener N. G.
,
Morcote Santos I. C.
Challenges and Opportunities for Transportation Services in the Post-COVID-19 Era, Giuseppe Catenazzo, Editör, IGI GLOBAL, Nancy, ss.155-175, 2022
6.
Yerel Değerlerin Şehir Pazarlaması Bakış Açısı ile Değerlendirilmesi: Selçuk Örneği
Morcote Santos I. C.
Selçuk: Bir UNESCO Kentine Disiplinlerarası Bakış, Eda AVCI,Tolga AKCAN,Devrim ERTÜRK, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, İzmir, ss.213-232, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
16
Atıf (Sobiad)
3
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları