-
2010 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
-
2007 - 2010 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2003 - 2007 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2012 - 2015 Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2009 - 2012 Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Doktora
ÖZEL EĞİTİM VE DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR
TEZ ÇALIŞMASI
UZMANLIK ALANI DERSİ
OTİZMLİ BİREYLERDE SOSYAL ETKİLEŞİM VE ZİHİN KURAMI
SEMİNER
ÖZEL EĞİTİMDE AİLE DANIŞMANLIĞI
-
Yüksek Lisans
ÖZEL EĞİTİMDE TANI, DEĞERLENDİRME VE TEKNİKLER
TEZ ÇALIŞMASI
SEMİNER
UZMANLIK ALANI DERSİ
ETKİLİ ANNE BABA EĞİTİMİ
ÖZEL EĞİTİM UYGULAMALARI
DÖNEM PROJESİ
ENGELLİ BİREYLERİN AİLELERİNİN (ANNE-BABA VE KARDEŞ) EĞİTİMİ
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK HİZMETLERİ
ÖZEL EĞİTİM GRUPLARINDA ZİHİN KURAMI BECERİLERİNE YÖNELİK ÇALIŞMALAR
OTİZM SPEKTRUM GRUBUNDA DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİ
ZİHİN ENGELLİLER VE AKADEMİK BECERİ EĞİTİMİ
ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ (ÖÖB VE DEHB) EĞİTİM VE SAĞALTIMI
ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA
İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI,YAKLAŞIMLAR,YÖNTEMLER ,TEKNİKLER
ERKEN EĞİTİM PROGRAMLARI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KAYNAŞTIRMA: YAKLAŞIMLAR, YÖNTEMLER, TEKNİKLER
-
Lisans
AİLE EĞİTİMİ VE REHBERLİĞİ
ZİHİN ENGELLİLERE GÜNLÜK YAŞAM VE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ
SEÇ I (OKUMA GÜÇLÜĞÜ: TANI VE MÜDAHALE)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
SEÇ I (OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA DAVRANIŞ YÖNETİMİ)
ÖZEL EĞİTİM
SEÇ VI (KÜÇÜK ADIMLAR ERKEN ÇOCUKLUK PROGRAMI)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ
OKUL DENEYİMİ VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
DUYGUSAL VE DAVRANIŞSAL BOZUKLUKLAR
SEÇ.V (ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİ)
EĞİTSEL-DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
SEÇ. V. OTİZM SPEKT. BOZUKLUĞUNDA İLETİŞİM VE SOSY. BEC. GELİŞTİRİLMESİ
UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA İLETİŞİM VE SOSYAL BECERİLERİN GELİŞTİRİLMESİ
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
GK SEÇ.(FARKINDALIKLARLA YAŞAMA KÜLTÜRÜ)
BİREYSEL FARKLAR VE PSİKOLOJİ YAKLAŞIMLARI
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK HİZMETLERİ
ENGELLİ BİREYLERİN AİLELERİNİN (ANNE-BABA VE KARDEŞ) EĞİTİMİ
GER.VE ÜSTÜN ZEKALI ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ
İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA
UYUMSUZ ÇOC.EĞİTİMİ
İŞİTME VE KONUŞMA ÖZÜRLÜLER
GELİŞİM VE ÖĞRENME
OKUL DENEYİMİ
SEÇ III (ZİH. ENGELLİ ÇOCUK.EĞT.)
-
Otizm spektrum bozukluğu tanısı olan 0-12 yaş aralığındaki çocukların bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanmasında ve uygulanmasında psiko eğitimsel profili (PEP-R) kullanım etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Otizmli kardeşe sahip olan bireylerin kardeşiyle ilişkilerinde yaşanan sorunların ve geleceğe yönelik beklentilerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Normal gelişim gösteren çocuğu olan ebeveynler ile özel gereksinimli çocuğu olan ebeveynlerin algıladıkları eş desteği ve evlilik doyumu düzeylerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
İnternet bağımlılığının evlilik ilişkisi üzerine etkisi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Baba destek eğitim programının aile işlevleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Özel Öğrenme Güçlüğü olan Öğrencilerin İşlemsel Akıcılıklarının Geliştirilmesinde Eğitici Bilgisayar Oyununun ve Kağıt- Kalem ile Uygulanan Geleneksel Yöntemin Etkililiklerinin Karşılaştırılması
GİRLİ A. (Danışman)
S.DOĞMAZ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Öğrenme güçlüğü olan çocukların öyküleme yoluyla ölçümlenen yazılı ifadeleri ve yazma kaygıları arasındaki ilişki
GİRLİ A. (Danışman)
-
Zihin engelli öğrencilere resimli kartlar aracılığı ile özbakım ihtiyaçlarını bildirme becerisinin öğretiminde sabit bekleme süreli öğretiminin etkililiği
GİRLİ A. (Danışman)
-
Otizm spektrum bozukluğu tanılı çocuklar için geliştirilen zihin okuma becerileri öğretimi programının etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
7-17 yaş arasındaki normal gelişim gösteren ve özel gereksinimli çocuğu olan aile bireylerinin psikolojik iyi olma hali ve başa çıkma yöntemlerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığını geliştirmede tablet bilgisayar destekli sağaltım programının etkililiği
GİRLİ A. (Danışman)
-
Yüksek işlevli otizm ve Asperger sendromu tanılı çocuklarda İleri Derecede Zihin Okuma Becerileri Öğretimi Programının etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Engelli kardeşe sahip olan 18-30 yaş arasındaki bireylerin evliliğe yönelik tutumlarının incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Zihinsel engelli ergenlerin sosyal beceri düzeyleri ve davranış problemleri ile ebeveynlerinin genel öz yeterlilik algı düzeylerinin karşılaştırılarak incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
İlköğretim genel eğitim sınıfı ile özel eğitim sınıfında öğrenim gören kaynaştırma öğrencilerinin sosyal becerilerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Boşanma aşamasındaki bireylerin evlilik çatışmaları, çatışma iletişim tarzları ve sosyal destek sistemlerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Zihinsel engelli öğrencilere galoş yapma becerisinin öğretiminde eş zamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
GİRLİ A. (Danışman)
-
Otizm tanılı kaynaştırma öğrencilerinin bulunduğu sınıflarda akran ilişkilerinin geliştirilmesine yönelik bir eğitim programının etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
İlköğretim düzeyindeki işitme engelli öğrencilerin sosyal beceri düzeylerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Yaygın gelişimsel bozukluk tanısı alan çocukların ebeveynlerinin yaşadığı yas tepkilerinin, evlilik uyumlarının ve sosyal destek algılarının incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
İzmir ilinde kaynaştırma öğrencileri ile çalışan okul öncesi öğretmenlerinin empatik eğilimleri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Düşünce baloncukları tekniğinin kullanıldığı ?yanlış inanç öğretim paketi? nin asperger sendromu ve yüksek işlevli otizm tanısı almış çocukların ?yanlış inanç? düzeylerine etkisi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde kendine zarar verme davranışının demografik değişkenler, travmatik yaşantılar ve benlik kapasitesi ile olan ilişkisi
GİRLİ A. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin durumluk sürekli kaygı düzeyleri ile sınav kaygısı düzeyleri ve ana - baba tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Otistik çocuğa sahip ailelerin algıladıkları sosyal destek ve stres düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
-
Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma uygulamalarında karşılaştıkları sorunlarla ilgili görüşleri ve çözüm önerileri
GİRLİ A. (Danışman)
-
Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan 9-13 yaş grubu ilköğretim öğrencilerinin uyumsal davranışları, benlik kavramı ve akademik başarıları arasındaki ilişkiler
GİRLİ A. (Danışman)
