Eğitim Bilgileri
2016 - 2022
2016 - 2022Doktora
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Alman Dili Ve Edebiyatı (Dr), Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Yüksek Lisans
Universitaet Kassel, Dil Ve Edebiyat Bilimleri / Germanistik Enstitüsü, Almanya
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Digital Storytelling im DaF-Unterricht. Vermittlung mediendidaktischer Kompetenzen an zukünftige DaF-Lehrkräfte am Beispiel des ‚Digital Storytelling'.
Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Alman Dili ve Edebiyatı
2010
2010Yüksek Lisans
Digitale Medien als Lehr- und Lernmittel im DaF-Unterricht an türkischen Sekundarschulen
Universitaet Kassel, Dil Ve Edebiyat Bilimleri / Germanistik Enstitüsü, Yabancı Dil olarak Alman Dili Eğitimi (DaF-DaZ)
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 UstalıkAlmanca
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Almanca Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2009 - Devam Ediyor
2009 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorErasmus Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Almanca Öğretiminde Ders İçeriği Geliştirme
Yazma Becerileri 2
İleri Okuma ve Yazma Becerileri
Topluma Hizmet Uygulamaları
Almanca Dil Becerilerinin Öğretimi
Almanca Öğretiminde Yeni Teknolojiler
Okuma Becerileri 1
Öğretmenlik Uygulaması 1
Almanca Öğretiminde Materyal Tasarımı
Dil Edinimi
Makaleler
Tümü (3)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
2024
20241. Eine innovative Methode zur Förderung der Lesemotivation von DaF-Lehramtsstudierenden im Literaturunterricht: Bookdating
GÜNDOĞDU T., KUL A. N.
DİYALOG. Interkulturelle Zeitschrift für Germanistik
, cilt.12, ss.398-412, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. Embodied Learning – Eine vernachlässigte Herangehensweise im Fremdsprachenunterricht
GÜNDOĞDU T.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.61, ss.2632-2645, 2024 (Hakemli Dergi)
2014
20143. BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME ARACI OLARAK AKILLI TAHTA
Gündoğdu T.
ASOS JOURNAL - The Journal of Academic Social Science , sa.6, ss.392-401, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Der Placebo-Effekt im DaF-Unterricht
Gündoğdu T.
XVII. Türkischer Internationaler Germanistik Kongress, İzmir, Türkiye, 14 - 17 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
2022
20222. Das Projekt „Fatih“ im Spiegel der Universitären Lehrer*innenausbildung in der Türkei
GÜNDOĞDU T.
III. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.80-85, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Almanca Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Kaygılarının Belirlenmesi (Dokuz Eylül Üniversitesi (Örneği)
GÜNDOĞDU T.
I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.22-27, (Tam Metin Bildiri)
2018
20184. Zur Relevanz des digitalen Zeitalters im Bildungsbereich
Aksan Y., Gündoğdu T.
Neue Perspektiven einer kulturwissenschaftlichorientierten Literatudidaktik, Paderborn, Almanya, 20 - 22 Kasım 2018, (Yayınlanmadı)
2016
20165. Yeni Nesil Öğretim Uygulamalarından Bir Örnek: EDpuzzle
GÜNDOĞDU T.
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2016
20166. Fremdsprachenausbildung im digitalen Zeitalter
GÜNDOĞDU T., DURUKAFA G., ATEŞ BOZKURT Z.
XIII. Internationaler Türkischer Germanistik-Kongress, Antalya, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
20157. Tablet Bilgisayarın Yabancı Dil Eğitimine Katkıları
GÜNDOĞDU T.
X. Uluslararası Büyütk türk Dili Kurultayı, SARAYBOSNA, Bosna-Hersek, 28 Eylül - 01 Ekim 2015, ss.887-891, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Digital Storytelling als Methode zur Vermittlung von digitalbasierten und mediendidaktischen Kompetenzen
GÜNDOĞDU T.
Nobel Bilimsel, Ankara, 2022
2013
20132. Sind Lehrkräfte für ihre neue Rolle im digitalen Zeitalter bereit?
Gündoğdu T.
Festschrift für Selçuk Ünlü zum 70. Geburtstag, Kuthan KAHRAMANTÜRK, Editör, PALET YAYINLARI, Konya, ss.133-143, 2013
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025
21. Yüzyıl Becerileri Işığında Bilime Yolculuk
TÜBİTAK Projesi , 4007 - Bilim Şenlikleri Destekleme Programı
(Proje Özeti)
Özcan E. G. (Yürütücü), Bukova Güzel E., Yıldırım I., Özcanhan M. H., Birant K. U., Öztürk Ö., et al.
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
25 Ekim 2019 - 27 Ekim 2019
25 Ekim 2019 - 27 Ekim 2019