SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A comparative study on the sorption and desorption of Hg, Th and U on clay
JOURNAL OF RADIOANALYTICAL AND NUCLEAR CHEMISTRY-LETTERS
, cilt.214, sa.1, ss.51-66, 1996 (SCI-Expanded)
Sorption and desorption of thorium from aqueous solutions by montmorillonite
JOURNAL OF RADIOANALYTICAL AND NUCLEAR CHEMISTRY-LETTERS
, cilt.212, sa.3, ss.173-185, 1996 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Students’ Opinions About Problem-Based Learning (PBL) and Scenario Applied inTeaching Electrochemistry
Karaelmas Science and Engineering Journal
, cilt.8, sa.1, ss.346-358, 2018 (Hakemli Dergi)
Opinions of teachers and students on secondary education chemistrytextbooks
PROCEDIA COMPUTER SCIENCE
, cilt.3, ss.1126-1130, 2011 (Hakemli Dergi)
Kavram Haritalama ve Benzeşme Yöntemi ile Mol Kavramı Öğretimi
Milli Eğitim Yayınları
, ss.169-172, 1999 (Hakemli Dergi)
Öğrenci Gözüyle Kimya Öğretmenlerinin Değerlendirilmesi ve Öğretmen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar
D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.422-428, 1999 (Hakemli Dergi)
Orta Öğretimde Kimya Derslerinin Amaçlarının İrdelenmesi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Yayınları
, ss.243-254, 1997 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Determination of Epinephrine by Voltammetric Method Using Carbon Paste Electrode Decorated with Modified CuO Nanoparticles
4.EBAT, Antalya, Türkiye, 3 - 06 Kasım 2022, ss.125
Kimyasal Denge ve Dengeyi Etkileyen Etmenler Konusunda İstasyon Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Görüşlerine Etkisi
II. Uluslarası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018
Öğretmenlik Uygulaması Dersinde KimyaÖğretmen Adaylarının Akranlarına ve Uygulama Okulundaki Öğrencilere Yaptıkları SunumlarArasındaki Değişimin İncelenmesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, 26 - 28 Nisan 2018
Evaluation of Pre-Service Chemistry Teachers’ Presentations According to Video Recordings and Determined Shortcomings
INOVED 2017, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.101
Pre-Service Chemistry Teachers’xx Peer Evaluations and How These are Reflected in the Lesson Plans They Prepare
INOVED 2017, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.102
Analitik Kimya Laboratuarı I Dersinde Öğrencilerin Teorik ve Uygulamaya Yönelik Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 24 - 29 Nisan 2017
Fizik Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Kimya I Dersi Kapsamında Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
ULEAD 2017, İzmir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.162
The effect of case-based learning on the academic achievement of students
XXIV. Congress of Chemists and Technologists of Macedonia, 11 - 14 Eylül 2016
What is the Effect of Case-Based Learning on The Academic Achievement of Students in Laboratory Applications?
XXIV Congress of Chemists and Technologiests of Macedonia, 11 - 14 Eylül 2016
Students’xx opinions about case-based learning in the course on Analytical Chemistry Laboratory
XXIV Congress of Chemists and Technologists of Macedonia, 11 - 14 Eylül 2016
What is the knowledge level of graduate chemistry and physics students about matter and light interaction at university level?
XXIV. Congress of Chemists and Technologists of Macedonia, Ohrid, Makedonya, 11 - 14 Eylül 2016
Evaluation of the expectations of chemistry teacher candidates regarding a ”Nanotechnology and Chemical Applications” course and nanotechnology in the future
XXIV. Congress of Chemists and Technologists of Macedonia, 11 - 14 Eylül 2016
Analitik Kimya Laboratuarı Dersinde Örnek Olaya Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Görüşleri
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Genel Kimya III Laboratuarı Dersi Arjantometrik Metotlar Konusunda Örnek Olaya Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Görüşleri
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Genel Kimya dersinde örnek olaya dayaı öğrenmenin akademik başarıya etkisi: Asitler ve bazlar konusu
International Conferences on Best Practices and Innovations in Education, 26 - 28 Ekim 2015
Genel Kimya Dersinde Örnek Olaya Dayalı Öğrenmenin Akademik Başarıya Etkisi Asitler ve Bazlar Konusu
International Conference on Best Practices and Innovations in Education (INOVED 2015), İzmir, Türkiye, 26 - 28 Ocak 2016, ss.121
Analitik Kimya Dersi ’xxElektrokimya’xx Konusunda Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Yüksek Performanslı Sıvı Kromatografisi (HPLC) Konusunun Öğrenilmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Proje Tabanlı Öğrenmenin Madde ve Işık Etkileşimi Uygulmasında Kimya Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısına Ekisi
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi 2015, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Kimya Öğretmeni Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersine Yönelik Görüşleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
ÇOK DUVARLI KARBON NANOTÜP TEMELLİ TİROZİNAZ BİYOSENSÖRÜ İLE EPİNEFRİN TAYİNİ
I.ULUSAL BİYOSENSÖR KONGRESİ, Türkiye, 22 - 26 Haziran 2014
Analitik Kimya Laboratuarında Geleneksel Ölçme Değerlendirme Tekniğinde Uygulama Farklılığının Öğrencilerin Başarılarına Etkisi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Analysis of The Change of Prospective Science Teachers Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case Based Learning
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.84-88
The Investigation of the Effect of Project Based Learning on Students’xx Attitudes Towards Environment and Laboratory
InternationalConference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
Analysis of The Change of Prospective Science Teachers’xx Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case-Based Learning
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
Analysis of TheChange of Prospective Science Teachers’xx Attitudes Towards Chemistry Laboratory By Using Case-Based Learning”, International Conference on New Trends in Education and Their Implications
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010
Opinions of Teachers and Students on Secondary Chemistry Textbooks
World Conference On Information Technology, 6 - 10 Ekim 2010
Determination Hydrogen Peroxide in Milk Samples by Catalase Biosensor
The International Enzyme Engineering Symposium-2008, 1 - 05 Ekim 2008
Lise Öğrencilerinin Küresel Isınmaya Karşı İlgilerine Yönelik Bir Araştırma
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.151
Determination of Copper with Microalgae Modified Biosensor
ICOSECS 5 - International Conference of the Chemical Societies of the South-East European Countries, 10 - 14 Eylül 2006
Equilibrium, Kinetic and Mechanism of Nickel Biosorption by Microorganism Circinella Sp.
ICOSECS 5 - International Conference of the Chemical Societies of the South-East European Countries, 10 - 14 Eylül 2006
Development of a New Bıosensor Based on Circinella Sp.Modified Carbon Paste Electrode for Determination of Copper
7thWorkshop on Biosensors and Bioanalytical µ-Techniques in Environmental and Clinical Analysis, 10 - 14 Eylül 2006
A Voltammetrıc Study for the Effect of Antacid Tablets on the Oxidation of Dopamine
7thWorkshop on Biosensors and Bioanalytical µ-Techniques in Environmental and Clinical Analysis, 10 - 14 Eylül 2006
Biosorption of Heavy Metal Ions by Microorganism Circinella Sp
ICOSECS 5 - International Conference of the Chemical Societies of the South-East European Countries, 10 - 14 Eylül 2006
Zeolit modifiye elektrot ile nikel(II) iyonunun doğrudan voltammetrik tayini
XIX.Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 30 Eylül - 04 Ekim 2005
Bakır(II) ve kurşun(II) iyonlarının yan yana voltammetrik analizi için yöntem optimizasyonu
XIX.Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 30 Eylül - 04 Ekim 2005
Electrocatalytic NADH Oxidation Using an Electrode Based on TBO Immobilized on Natural Clinoptilolite
4th Aegean Analytical Chemistry Days, 29 Eylül - 03 Ekim 2004
Zeolite modified electrode as an amperometric hydrogen peroxide biosensor
4th Aegean Analytical Chemistry Days, 29 Eylül - 03 Ekim 2004
Copper determination in real samples using zeolite modified carbon paste electrodes
4th Aegean Analytical Chemistry Days, 29 Eylül - 03 Ekim 2004
The Investigation of Adsorption Properties of Phenothiazine Derivatives on Natural Clinoptilolite
4th Aegean Analytical Chemistry Days, 29 Eylül - 03 Ekim 2004
Zeolit modifiye karbon pasta elektrot ile dopamin tayini
XVII Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003
Tarımda Kullanılan Bazı Pestisitlerin Batı Anadolu Klinoptiloliti Tarafından Adsorpsiyonunun İncelenmesi
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003
The iodide determination with silver-doped zeolite modified carbon paste electrode
3rd Aegean Analytical Chemistry Days, 29 Eylül - 03 Ekim 2002
The investigation of different type zeolite modified carbon paste electrode for Cu (II) determination
3rd Aegean Analytical Chemistry Days, 29 Eylül - 03 Ekim 2002
Batı Anadolu Klinoptilolitinin Permanganat Sorpsiyonunun İncelenmesi
XVI. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2002
Doğal klinoptilolitin Cu(II) ve Co(II) değiştirme özelliğinin modifikasyona bağlı olarak değişiminin incelenmesi
XV. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001
Analitik Kimyada Aktif Eğitim: Asit-Baz İndikatörleinin Karışık Çözgenlerde Öğrenci Tasarımlı Titrasyon Uygulamaları
XV. Ulusal Kimya Kongresi, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001
Öğrenci gözüyle kimya öğretmenlerinin değerlendirilmesi ve öğretmen eğitiminde yeni yaklaşımlar
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999
Üniversitelerimizde kimya eğitiminin bugünkü durumunun değerlendirilmesi
II.Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995
İlköğretimde Fen Eğitimi nin Bugünkü Durumu Üzerine Bir Çalışma
II. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 1 - 03 Eylül 1995, ss.20