Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (7)
8. Assessment of creativity based learning environment for major instrument courses: A case study of Buca Faculty of Education, Department of Music Education
Journal of Human Sciences
, cilt.13, sa.2, ss.3102, 2016 (Hakemli Dergi)
9. The Effect of Creative Dancing The Epathetic Tendency of Prospect Music Teacher
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.4, ss.795-804, 2013 (Hakemli Dergi)
12. ilköğretim Düzeyinde Eşlikli Çalmaya Dayalı Keman Eğitiminin Entonasyon, Özgüven ve Tutum Üzerindeki Etkisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.22-32, 2010 (TRDizin)
13. 9-11 Yaş Grubu Çocuklarında Orff-Schulwerk Destekli Keman Eğitiminin Keman Çalmaya Yönelik Özyeterlik Algıları Üzerindeki Etkisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.112-124, 2010 (TRDizin)
14. Active Learning and Self-Efficacy Beliefs
Turkish Journal of Music Education
, cilt.1, sa.1, ss.46-54, 2008 (Hakemli Dergi)
15. Okulöncesi Eğitimi ve Yaratıcı Dans
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.69-85, 2007 (TRDizin)
16. Okul Öncesi Müzik Eğitiminde Orff Öğretisinin Müziksel Beceriler Üzerindeki Etkileri
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, cilt.6, sa.22, ss.48-60, 2006 (TRDizin)
17. Müzik alan derslerinin müzik öğretmeni adaylarının yaratıcı düşünme becerileri üzerindeki etkileri
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.325-338, 2005 (TRDizin)
19. Lisansüstü Müzik Öğretmenliği Programlarının Karşılaştırılması
DEÜ Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.257-263, 2005 (TRDizin)
20. Müzik Eğitimcisi Yetiştirmede Aktif Eğitimini Yeri ve Önemi
INFO
, sa.5, ss.16-18, 2004 (Hakemsiz Dergi)
21. MÜZİK EĞİTİMİ YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİN ÖNEMİ
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.345-351, 1994 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
44
6. YARATICI DANS VE FÜG ANALİZİCreative Dance and Analysis of Fugue
1 . U l u s l a r a r a s ı M ü z i k v e D a n s K o n g r e s i, Diyarbakır, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
11. Kültür-Sanat Çalışmaları İçinde Müzik Etkinliklerinde Kadın: İzmir Örneği
Adnan Menderes Üniversitesi 2. Uluslararası Bir Bilim Kategorisi Olarak Kadın, Edebiyat, Dil ve Kültür Çalışmalarında Kadın Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2009, cilt.2, ss.404-412, (Tam Metin Bildiri)
12. Self-esteem assesment form development study
World Conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4366-4369, (Tam Metin Bildiri)
17. Türkiye’de Müzik Öğretmenliği Lisansüstü Programları Tezlerinin Bilimsel Kriterlere Uygunluk, Özgünlük ve Alana Katkısı Yönlerinden İncelenmesi
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.147-160, (Tam Metin Bildiri)
18. Intra Personal Emoitonal Quantied, Adaptative and Psycosocial Self-Image and Hopelesness on a Group of Prospective Teachers
30th ISPA Conference School Psychology in a Changing Society, Utrecht, Hollanda, 8 - 13 Temmuz 2008, ss.48, (Özet Bildiri)
19. Intra Personal Emotional Quotient Adaptative and Psycho Social Self-image and Hopelessness on a Group of Prospective Teachers
30 th ISPA Conference, Utrecht, Hollanda, 8 - 13 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
20. The Intra Emotional Quotient of Prospective Teachers
30. ISPA CONFERENCE, Utrecht, Hollanda, 8 - 13 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
21. Türkiye’de Müzik Öğretmenliği Lisansüstü Programları Tezlerinin Bilimsel Kriterlere Uygunluk, Özgünlük ve Alana Katkısı Yönlerinden incelenmesi
II. Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.147-160, (Tam Metin Bildiri)
22. Türkiye’de Müzik Öğretmenliği Lisansüstü Programları Tezlerinin Bilimsel Kriterlere Uygunluk, Özgünlük ve Alana Katkısı Yönlerinden İncelenmesi
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2005, ss.147-160, (Tam Metin Bildiri)
24. The Effects of Active Learning on Prospective Music Teachers Attitudes Toward Music Theory Course
29th ISPA Meeting Individual and Comminity Needs, Tampere, Finlandiya, 24 - 28 Temmuz 2007, ss.51, (Özet Bildiri)
25. The Effects of Active Learning on Prospective Music Teacher’s Attitudes Toward Music Theory Course
29. ISPA Colloquium, 24 - 28 Temmuz 2007
26. The Developement of the Evaluation Scala on the Scientific Thinking Processin the Post Graduate Education With Regard To The Opinions of the Post Graduate Student
29th ISPA Meeting Individual and Community Needs, Tampere, Finlandiya, 24 - 28 Temmuz 2007, ss.40, (Özet Bildiri)
27. The Effects Of Orff-Schulwerk on Music Education and Motivational Processes in Primary School Music Lesson
International Orff-Schulwerk Symposium, Avusturya, 6 - 09 Temmuz 2006
28. THE EFFECTS OF ORF-SCHULWERK ON MUSİC EDUCATİON AND MOTİVATİONAL PROCESSES İN PRİMARY EDUCATİON MUSİC LESSON
İNTERNATİONAL SYPOSIUM ORFF-SCHULWER ELEMENTEAL MUSİZ AND DANS EDUCATİON İN İNTERDİSCİPLİNARY CONTEXTS, Salzburg, Avusturya, 6 - 09 Temmuz 2006, (Tam Metin Bildiri)
29. ”Orff Eğitiminin Türk Eğitim Sistemine Yansımaları” konulu panelde konuşmacı
2. Uluslararası Orff Schulwerk Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2005
30. Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırma Çerçevesinde Müzik Eğitimi Anabalim Dalları Programlarının Değerlendirilmesi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Eğitim Fakültelerinde Yeniden Yapılandırmanın Sonuçları ve Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2005, ss.497-501, (Tam Metin Bildiri)
31. Okulöncesi Müzik Eğitiminde Orff Öğretisinin Müziksel Beceriler Üzerindeki Etkileri
Erken Çocukluk Eğitiminde Sanat Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2004, ss.147-157, (Tam Metin Bildiri)
32. Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Sanat Etkinliklerine ve Kendi Yeterliklerine İlişkin Görüşleri
Kız Sanattan Mesleki Eğitime 70. Yıl Erken Çocukluk Eğitiminde Sanat Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2004, ss.39-59, (Tam Metin Bildiri)
33. Çocukların Sanat Çalışmalarına Yönelik Görüşleri
Erken Çocukluk Eğitiminde Sanat Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)
34. Müzik Eğitimcisi Yetiştirmede Aktif Eğitimin Yeri ve Önemi
Cumhuriyetimizin 80. Yılında Müzik Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 30 - 31 Ekim 2003, ss.93-101, (Tam Metin Bildiri)
35. LİSANSÜSTÜ MÜZİK EĞİTMENLİĞİ PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
EĞİTİMDE BİLİME KATKI: LİSANSÜTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Özet Bildiri)
36. Öğretmen Yetiştirmede Orff Öğretisi
Uluslararası Orff-Schulwerk Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ocak 2003, ss.110-120, (Tam Metin Bildiri)
37. Oyun, Dansve Müzik
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Uluslararası Katılımlı 2000’xxli Yıllarda Birinci Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.104-105, (Özet Bildiri)
38. Çağdaş müzik eğitiminde yaratıcılığın önemi
DEU. Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
39. Müzik Eğitiminde Etkili Öğrenme Yöntemleri
ACI Egean Active Learning Conference, İzmir, Türkiye, 6 - 07 Kasım 1998, (Tam Metin Bildiri)
40. Müzik Öğretmeni Adaylarının Müzik Eğitimi Programları ile Edindikleri Bilgi ve Becerilerini Uygulamalara Yansıtabilmelerinin Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Müzik Eğitimi Sempozyumu 97, Bolu, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 1997, (Tam Metin Bildiri)
41. İşbirlikli öğrenmenin müzik öğretimi ve güdüsel süreçleri üzerindeki etkileri
Uludağ Üniversitesi III. Eğitim Bilimleri Kongresi, Bursa, Türkiye, 5 - 07 Eylül 1996, (Tam Metin Bildiri)
42. Müzik eğitimi uygulamalarının değerlendirilmesi
HÜ. II. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 1995, (Tam Metin Bildiri)
43. Yürürlükteki Ortaokul ve Lise Müzik Eğitimi Programlarının Değerlendirilmesi
Kültür ve Turizm Bakanlığı Güzel Sanatlar Genel Müdürlüğü I. Müzik Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 18 Haziran 1988, (Tam Metin Bildiri)
44. Çalgı Destekli Ses Eğitime Dayalı Müzik Eğitimi
1. Ulusal Müzik Bilimleri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 1984, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Çocuk ve Müzik
AKADEMİSYEN ANNE BABALARIN GÖZÜNDEN ÇOCUKLARIN DÜNYASI, TİMUÇİN YALÇINKAYA, Editör, GAZİ KİTABEVİ, Ankara, ss.71-98, 2020
3. YARATICI DANS
MÜZİK EĞİTİMİ YAYINLARI, Ankara, 2011
4. Yaratıcı Dans
Müzik Eğitimi Yayınları, Ankara, 2011
5. Orff Destekli Etkinliklerle Müzik Eğitimi
Müzik Eğitimi Yayınları, Ankara, Ankara, 2009
Metrikler
Yayın (WoS)
8
Yayın (Scopus)
7
Atıf (WoS)
17
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
8
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
9
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
20
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
41
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
44
Proje
3
Tez Danışmanlığı
19
