-
1992 - 1996 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
1982 - 1983 Öğretim Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
1978 - 1982 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü
-
2016 - Devam Ediyor Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2008 - 2008 Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2005 - 2008 Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2002 - 2005 Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Doktora
MÜZIK EĞITIMINDE AKTIF ÖĞRENME
SEMİNER
TEZ ÇALIŞMASI
KENDİNİ İFADE ARACI OLARAK MÜZİK, KONUŞMA VE DANS
UZMANLIK ALANI
-
Yüksek Lisans
MÜZİK EĞİTİMİNDE YARATICILIĞIN FELSEFİ VE EĞİTSEL TEMELLERİ
TEZ ÇALIŞMASI
UZMANLIK ALANI
-
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
MÜZİK ÖĞRETİMİ PROGRAMLARI
MÜZİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
ÖĞRT.TEKN.VE MATERYAL TASARIMI
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
OYUN, DANS VE MÜZİK
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II
OKUL DENEYİMİ
-
Müzik öğretmeni adaylarının yaratıcı kişilik özellikleri ile yansıtıcı düşünme eğilimleri arasındaki ilişlki: Ege Bölgesi örneği
BİLEN S. (Danışman)
-
Hareket temelli keman öğretimi ve müzikal ifade gelişimine yönelik başlangıç metodu
BİLEN S. (Danışman)
-
Eğitim müziği dağarı oluşturmada klasik müzik eserlerinin armonik çözümlemeleri ve eşlik modelleri
BİLEN S. (Danışman)
-
Müzik öğretmeni adaylarının yaratıcı düşünme beceri düzeylerinin enstrümanları ile doğaçlama becerilerine yansımaları: Dokuz Eylül Üniversitesi örneği
BİLEN S. (Danışman)
-
9-11 yaş grubu çocuklarda Orff Schulwerk destekli keman eğitiminin keman dersine ilişkin tutum,öz yeterlik, öz güven ve keman çalma becerisi üzerindeki etkileri
BİLEN S. (Danışman)
-
İlköğretimde müzikli dramatizasyon destekli viyolonsel eğitimine yönelik bir model önerisi
BİLEN S. (Danışman)
-
Müzikli dramatizasyonun ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin empatik eğilimleri üzerindeki etkisi
BİLEN S. (Danışman)
-
İlköğretim düzeyinde eşlikli çalmaya dayalı keman eğitiminin entonasyon, özgüven ve tutum üzerindeki etkisi
BİLEN S. (Danışman)
-
Aktif öğrenmenin müzik tarihi dersine ilişkin başarı, tutum ve özyeterlik üzerindeki etkisi
BİLEN S. (Danışman)
-
Kodaly yönteminin ilköğretim öğrencilerinin keman çalma becerisi,özyeterlik algısı ve keman çalmaya ilişkin tutumları üzerindeki etkisi
BİLEN S. (Danışman)
-
Yaratıcı dans etkinliklerinin motivasyon, özgüven, özyeterlik ve dans performansı üzerindeki etkileri
BİLEN S. (Danışman)
-
Müzik öğretmeni yetiştirmede, bireysel ses eğitimi dersine yönelik bir program geliştirme çalışması
BİLEN S. (Danışman)
-
Aktif öğrenmenin müzik teorisi dersine ilişkin akademik başarı, tutum, özyeterlik algısı ve yüklemeler üzerindeki etkileri
BİLEN S. (Danışman)
-
Orff-schulwerk ve kodály yönteminin vokal doğaçlama, müziksel işitme ve şarkı söyleme becerileri üzerindeki etkileri
BİLEN S. (Danışman)
-
7-11 yaş grubunda orff öğretisi destekli keman eğitiminde başlangıç metodu oluşturulmasına ilişkin bir çalışma
BİLEN S. (Danışman)
-
Dalcroze Eurhytmics öğretiminin müziksel beceriler, müzik dersine ilişkin tutumlar ve müzik yeteneğine ilişkin özgüven üzerindeki etkileri
BİLEN S. (Danışman)
-
Müzik alan derslerinin müzik öğretmeni adaylarının yaratıcı düşünme becerileri üzerindeki etkileri
BİLEN S. (Danışman)
-
Okul öncesi müzik eğitiminde Orff öğretisinin müziksel beceriler üzerindeki etkileri
BİLEN S. (Danışman)
-
Barok Dönemindeki türler ve biçimlerin biçim bilgisi içindeki yeri ve biçim bilgisi dersinin gerekliliği
BİLEN S. (Danışman)
