Arş. Gör. NİLAY BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ


İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü

Uluslararası İşletmecilik Anabilim Dalı

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

12

Atıf (WoS)

211

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

140

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

111

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

8

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

17

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2014 - 2018

2014 - 2018

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Dr), Türkiye

2012 - 2014

2012 - 2014

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Yl) (Tezli), Türkiye

2008 - 2012

2008 - 2012

Lisans

Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

Stakeholder and resource-based antecedents and export performance outcomes of green business strategy

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Dr)

2014

2014

Yüksek Lisans

The interrelation between internal and external factors, adaptation strategies and export performance in international marketing: An application on clothing industry

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngilizce İşletme Yönetimi (Yl) (Tezli)

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik Bölümü

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Dokuz Eylül Üniversitesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

IBS 3005 Export and Import Operations Management

FBA 1401 Communication Skills

Makaleler

Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (3)
Scopus (11)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Examining the Consumer Purchase Shares of PLBs Across Cultures: A Comparison of the U.S. and Turkish PLBs

PINAR M., GIRARD T., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., İPEK İ., GÜLSOY T. Y.

46th Annual Atlantic Marketing Association Conference, Chattanooga, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

2. İhracat Girişimcilik Yönelimi ve Sonuçları: Bir Meta-Analitik Derleme

HIZARCI PAYNE A. K., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., İPEK İ.

PPAD 25. Pazarlama Kongresi, Ankara, Türkiye, 30 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

3. Examining the Differences in the Relationships of the Private Label Brand Equity Dimensions across Brands and Cultures

GIRARD T., PINAR M., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N., GÜLSOY T. Y.

2020 American Marketing Association (AMA) Summer Virtual Academic Conference, Virtual, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 20 Ağustos 2020, cilt.31, ss.779-782, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. Empirical Research on Export Market Orientation: A Systematic Review and Future Directions

İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N.

Academy of International Business (AIB) 2019 Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 24 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Antecedents and Consequences of Green Export Business Strategies: The Mediating Role of Organizational Resources and Capabilities

BIÇAKCIOĞLU N., TANYERİ M.

Academy of International Business (AIB) 2019 Annual Meeting, Kopenhag, Danimarka, 24 - 27 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. Export Market Orientation and Its Consequences: A Meta-Analytic Review

BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ.

28. Annual CIMaR Conference Consortium for International Marketing Research, Ankara, Türkiye, 17 - 20 Haziran 2019, ss.131-153, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

7. Export Market Orientation: An Integrative Review of the Empirical Research

İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N.

European Marketing Academy 48. Annual Conference, Hamburg, Almanya, 28 - 31 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

9. İhracat Pazar Yönelimi Boyutları ve İhracat Performansı: Bir Meta-Analitik Araştırma

BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ.

24. PPAD Pazarlama Kongresi, Aydın, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.844-852, (Özet Bildiri)

2018

2018

10. Innovation and Export Performance: A Meta-Analysis of the Empirical Evidence

BIÇAKCIOĞLU N., HIZARCI A. K., ÖZGEN Ö., MADRAN C.

9th European Marketing Academy Conference (EMAC) Regional Conference, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 12 - 14 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

11. Understanding and Perceptions of Climate Change: A Perspective of University Stakeholders

DEMİREL B., DUMAN S., BIÇAKCIOĞLU N., MADRAN C., ARBAK Y., SÜMER B., et al.

7th Global Conference on Global Warming, İzmir, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2018, ss.157-161, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

12. TV Series Adaptations and Their Repercussions on Consumers: A Qualitative Analysis

Aykol B., İpek İ., Bıçakcıoğlu N.

AMA Global Marketing SIG Conference (2018), Zakinthos, Yunanistan, 21 - 23 Mayıs 2018, (Yayınlanmadı)

2018

2018

13. Exploring Green Business Strategies within Exporting context: Drivers, Processes and Consequences

BIÇAKCIOĞLU N.

AMA Global Marketing SIG Conference (2018), Santorini, Yunanistan, 21 - 23 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

15. Measuring Consumer-Based Brand Equity for Private-Label Brands: Cross-Country Comparisons

GIRARD T., TRAPP P., İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU N., PİNAR M.

2017 Summer American Marketing Association (AMA) Conference, San-Francisco, Kostarika, 4 - 06 Ağustos 2017, cilt.28, ss.30-31, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Tüketici Temelli Marka Değeri: Özel Markalı Ürünler Üzerine Bir Araştırma

BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ., PİNAR M., TRAPP P.

16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aydın, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.523-528, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Examining Purchase Shares of Private-Label Brands and Consumer Demographics: A Study in the United States and Turkey

PİNAR M., GIRARD T., BIÇAKCIOĞLU N., İPEK İ., TRAPP P.

Association of Marketing Theory and Practice (AMTP) 2017, South Carolina, Myrtle Beach, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. Deneyimsel Bir Ürünün Kültürel Uyarlaması Türkiye deki Amerikan Televizyon Dizileri Üzerine Bir Vaka Çalışması

Aykol B., İpek İ., Aşkın N.

21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.2, ss.554-557, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Özel Markalı Ürünlerin Tüketici Temelli Marka Değeri İki Ülkede Ampirik Bir Karşılaştırma

GIRARD T., PİNAR M., İPEK İ., AŞKIN N.

21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, cilt.1, ss.216-222, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Understanding Brand Love Antecedents and Consequences

AŞKIN N., İPEK İ., BAYRAKTAROĞLU A. G.

European Marketing Academy 45. Annual Conference, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

24. Alışveriş Değerinin Özel Markalı Ürün Kullanımı ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişki Üzerindeki Moderatör Etkisi

İPEK İ., AŞKIN N., İLTER B.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, ss.683-695, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

26. Assessing Entrepreneurial Potential of Individuals Using Principal Component Analysis

ERDEM S., BIÇAKCIOĞLU N., ÇAĞLIYANGİL M.

20th Conference of the International Federation Operational Research Societies (IFORS), Barcelona, İspanya, 13 - 18 Temmuz 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

27. Marka Aşkının Marka Deneyimi ile Marka Sadakati Arasındaki İlişkiye Aracılık Etkisi

AŞKIN N., İPEK İ.

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 22 Haziran 2014, ss.503-507, (Özet Bildiri)

2013

2013

28. The Role of Psychic Distance on Internationalization Process of SMEs in Turkey

BAKAR S., BIÇAKCIOĞLU N., ÖZGEN Ö.

6th Small and Medium Sized Enterprises in a Globalized World, Cluj-Napoca, Romanya, 25 - 28 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2021

2021

1. Meta-Analysis: Deconstructing Marketing Knowledge

İPEK İ., BIÇAKCIOĞLU PEYNİRCİ N.

Handbook of Research Methods for Marketing Management, Nunkoo Robin, Teeroovengadum Viraiyan, Ringle Christian M., Editör, Edward Elgar , ss.128-144, 2021


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 211

h-indeksi (WOS): 8