Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1991 - 1995
1991 - 1995Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1983 - 1991
1983 - 1991Yüksek Lisans
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1980 - 1982
1980 - 1982Lisans
Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Halk Eğitimi Pr., Türkiye
1977 - 1980
1977 - 1980Ön Lisans
Milli Eğiti Bakanlığı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Yüksek Lisans
Genel Örgün Eğitim Programlarına Devam Eden Yetişkinlerin Beklenti ve Sorunları (Ankara Gazi Akşam Lisesi Örneği)
Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
1995
1995Doktora
İlkokullarda sınıf öğretmeni yetiştiren eğitim yüksekokullarındaki öğretim elemanı ve öğrencilerin ideal bir öğretim elemanının nitelikleri hakkındaki görüşleri ile kendi kurumlarındaki öğretim elemanlarının bu nitelikle
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Akademik Ünvanlar / Görevler
1996 - Devam Ediyor
1996 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin matematik dersi öğretim sürecinin programın uygulama ilkelerine göre değerlendirilmesi
BEYHAN N. (Danışman)
G.KARCI(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik öğretme kaygıları ile öğrencilerin matematik kaygılarının incelenmesi
BEYHAN N. (Danışman)
İ.KARAŞAHİN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Matematik öğrenme güçlüğü yaşayan ilkokul öğrencilerine yönelik öğretim uygulamalarının değerlendirilmesi
BEYHAN N. (Danışman)
A.AVCI(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Gerçekçi matematik eğitimi yaklaşımının ilköğretim 4. sınıf öğrencilerinin erişilerine ve motivasyonlarına etkisi
BEYHAN N. (Danışman)
P.ÇAKIR(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
İlköğretim 5. sınıf matematik dersinde kavram karikatürleri ile destekli matematik öğretiminin, ondalık kesirler konusundaki akademik başarıya ve kalıcılığa etkisi
BEYHAN N. (Danışman)
S.ERDAĞ(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
İlköğretim 4.sınıf matematik dersinde işbirlikli öğrenme ilkelerine göre yapılandırılmış grup etkinliklerinin öğrenci erişilerine ve tutumlarına etkisi
BEYHAN N. (Danışman)
S.AKBUĞA(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik ders, öğrenci çalışma ve öğretmen kılavuz kitaplarının yapılandırmacı yaklaşıma göre niteliğine ve saptanan sorunlara yönelik görüşleri
BEYHAN N. (Danışman)
H.CANER(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim matematik ders ve öğrenci çalışma kitaplarının yapısalcı yaklaşım açısından değerlendirilmesi
BEYHAN N. (Danışman)
G.NİHAL(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşım temelli yeni matematik programının uygulanması sürecinde karşılaştığı sorunlar ve bu sorunların çözümüne yönelik çözüm önerileri
BEYHAN N. (Danışman)
A.KALENDER(Öğrenci)
2005
2005Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretiminde oyun ve etkinliklerle öğretimin erişi ve tutuma etkisi.
BEYHAN N. (Danışman)
H.TURAL(Öğrenci)
2004
2004Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretiminde tam öğrenme modeli
BEYHAN N. (Danışman)
H.İŞERİ(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (1)
Diğer Yayınlar (1)
2018
20181. A Study on Classroom Teacher Candidates’ Concern For Non-Appointment and Their Teaching Motivation
Hamurcu H., Canbulat T., Beyhan N., İlhan E.
European Journal of Education Studies
, cilt.4, sa.12, ss.34-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Sınıf ve Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretme Kaygıları İle Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Değerlendirilmesi
BEYHAN N., KARAŞAHİN İ., CANBULAT T.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
20182. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Atanamama Kaygısı ve Öğretme Motivasyonlarının Değerlendirilmesi
HAMURCU H., CANBULAT T., BEYHAN N., İLHAN E.
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)