Dr.Öğr.Üyesi MURAT USTA
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
PREDICTORS OF RELATIONSHIP QUALITY AND RELATIONSHIP OUTCOMES IN MIDSCALE RESTAURANTS IN IZMIR, TURKEY
USTA M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.7, ss.174-205, 2017 (ESCI)
A comparison of the expectations of tourism management undergraduate students before Start internship the live realty of this training process: Data for hospitality managers
GÜNLÜ E.
,
USTA M.
hosteur
, cilt.18, sa.1, ss.5-14, 2009 (Hakemli Dergi)
A Comparison of the Expectations of Tourism Management and Undergraduate Students Before Start Internship Lıve Reality of This Training Process Data for Hospitality Managers
Günlü E.
,
Usta M.
Hosteur
, cilt.18, sa.1, ss.5-13, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Otel İşletmelerinde Teknoloji Temelli Özniteliklerin Doyum Sadakat Tekrar Ziyaret ve Ağızdan Ağza İletişime Etkisi Model Önerisi
USTA M.
VIII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2016
The Role of Local Food in Tourism and Evaluation of the Effects in Destination Economic Development by Manufacturer in Çeşme Turkey
IŞILDAR P.
,
USTA M.
,
TANYERİ M.
ATAF - Proceedings of the CONFERENCE on TOURISM & HOSPITALITY, Yerevan, Ermenistan, 28 - 30 Haziran 2013
M,”THE ROLE OF LOCAL FOOD IN TOURISM AND EVALUATION OF THEEFFECTS IN DESTINATION ECONOMIC DEVELOPMENT BY MANUFACTURER IN ÇEŞME/TURKEY”
IŞILDAR P.
,
USTA M.
,
TANYERİ M.
Proceedings of the CONFERENCE on TOURISM HOSPITALITY, 06 Haziran 2013
Satisfaction in Customers’xx Own Words: An Analysis of Hotel Guest books
AKTAŞ G.
,
USTA M.
,
AKSATAN M.
Satisfaction in Customers’xx Own Words: An Analysis of Hotel GuestBooks, 12 Eylül 2011
The Impact of Hotel Attributes’xx Satisfaction on Overall GuestSatisfaction
USTA M.
,
katerina b.
,
ÇOBANOĞLU C.
Graduate Student Research Conference in Hospitality and Tourism, 12 Şubat 2011
Student’xxs Perceptions Concerning Computer Based Learning In Tourism Higher Educatio A Case Study In Dokuz Eylül University
USTA M.
Turkey”,8th International Conference on Computer BasedLearning in Science, 15 Haziran 2007
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
9
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları