Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Akademik ve Yaşam Becerilerine İlişkin Durumlarının Belirlenmesi

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023

2018 Matematik Öğretim Programının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu UEBAS 2023, İzmir, Türkiye, 23 Mart 2023

Covid-19 Salgını İle İlgili 2020 Yılı ve Sonrasında Yayımlanmış Makalelerin İncelenmesi

3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.10

Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı 1. Sınıf Kazanımlarının İncelenmesi

3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.10

Programları Çocuklar Yapsa…

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018

Öğrenme Stilleri, Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki ilişkiye Genel Bir Bakış

INTE International Conference On New Horizons In Education, Viyena, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri

INTE International Conference On New Horizons In Educations, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016

The Opinions of Teachers about Homeworks

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2015, ss.63-64

Ev Ödevlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI2015), 22 - 24 Ekim 2015

Learning Strategies in Adult Education

4th International Conference on Education, St. Petersburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015

Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin Öğretmen Adaylarının ÖğretmenÖzyeterlik Algı Düzeyine Etkisi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2014

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri İle ÖzyeterlikDüzeylerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011

ÖğrenmeStillerine Göre Öğrencilerin işbirlikli Öğrenme Gruplarından Yararlanma Düzeyleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.399-393

Öğrenme Stillerine Göre Öğrencilerin Yaratıcılık Düzeyleri

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.5, ss.2206-2215

Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenmenin Yaratıcılık Üzerindeki Etkileri

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.260-264

Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.301-311

Temel Eğitim Öğretmenleri İle Öğrencilerin Güdü Düzeyleri ve Öğrenci Öğretmen Özellikleri

Nasıl Bir Eğitim Sistemi Güncel Uygulamalar ve Geleceğe Yönelik uygulamalar, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.255-260 Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

LİSEYE GEÇİŞ SINAVININ İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet Dönger, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.13-21, 2022

ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN BEKLENTİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

UAKB EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Harun Şahin, Editör, İVPE, Cetinje, ss.298-320, 2020

Olumsuz Kimlik Modelinin Değiştirilmesi ve Daha Meydan Okuyucu Öğrenci Davranışı İle Başarılı Olunması

Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.313-339, 2016

Öğrenmeyi Öğrenme 9. Bölüm

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Birsen Bulut, Vesile Alkan, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.287-318, 2016

Metrikler

Yayın

54

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks(Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

24

H-Index (TrDizin)

3

Proje

2

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları