SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
View of Prospective Teacher on Learning Responsibility
International Journal of Contemporary educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.228-239, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Special Teaching Methods Class on The Level of Teachers Self Efficacy Perception of Preservice Teachers
Educational Research and Reviews
, cilt.10, sa.8, ss.1185-1190, 2015 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersindeki İşbirlikli Öğrenme Gruplarındaki Etkileşim Örüntüleri
BEFJournal
, sa.33, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğrenme Stillerine Göre Öğrencilerin Yaratıcılık Düzeyleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.2206-2215, 2010 (Hakemli Dergi)
Aktif Öğrenme ve Öğrenme Stilleri
Çoluk Çocuk
, sa.3, ss.20-21, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.10, ss.301-311, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Akademik ve Yaşam Becerilerine İlişkin Durumlarının Belirlenmesi
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023
2018 Matematik Öğretim Programının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu UEBAS 2023, İzmir, Türkiye, 23 Mart 2023
Türkçe Öğretim Programındaki Kazanımların Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerine Etkisi
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018
Programları Çocuklar Yapsa…
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018
ÇOCUKLARIN NEFES ALDIKLARI ZAMANLAR: TENEFFÜSLER (NE İSTİYORLAR? / NE YAPIYORLAR?)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018
Öğrenme Stilleri, Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki ilişkiye Genel Bir Bakış
INTE International Conference On New Horizons In Education, Viyena, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri
INTE International Conference On New Horizons In Educations, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016
Öğrenme Stilleri Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016
Learning Strategies in Adult Education
4th International Conference on Education, St. Petersburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015
Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Başarı Başarısızlık Yüklemelerine Etkisi
9. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin Öğretmen Adaylarının ÖğretmenÖzyeterlik Algı Düzeyine Etkisi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ve BaşarıBaşarısızlık Yüklemeleri Boylamsal Bir Araştırma
II.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri İle ÖzyeterlikDüzeylerinin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011
Öğretim Elemanlarının Demokratik Tutumlarının Öğrencilerin Başarı/ Başarısızlık Yüklemeleri ve Özyeterliklerine Etkisi.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.84
ÖğrenmeStillerine Göre Öğrencilerin işbirlikli Öğrenme Gruplarından Yararlanma Düzeyleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.399-393
Öğrenme Stillerine Göre Öğrencilerin Yaratıcılık Düzeyleri
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.5, ss.2206-2215
Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenmenin Yaratıcılık Üzerindeki Etkileri
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.260-264
İlkokul Öğretmenlerinin Stres Kaynaklarına İlişkin Algıları ve Güdü Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997
Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.301-311
Temel Eğitim Öğretmenleri İle Öğrencilerin Güdü Düzeyleri ve Öğrenci Öğretmen Özellikleri
Nasıl Bir Eğitim Sistemi Güncel Uygulamalar ve Geleceğe Yönelik uygulamalar, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.255-260
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2022
Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme, Öğrenme Stilleri, Akademik Başarı ve Cinsiyet İlişkileri
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2017
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi
Eğitim Yayınevi, 2016
Olumsuz Kimlik Modelinin Değiştirilmesi ve Daha Meydan Okuyucu Öğrenci Davranışı İle Başarılı Olunması
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.313-339, 2016
Öğrenmeyi Öğrenme 9. Bölüm
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Birsen Bulut, Vesile Alkan, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.287-318, 2016