Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 32

1. 2019-2024 Yılları Arasında Yaratıcı Drama Alanında Yapılan Makalelerin İncelenmesi

32. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2024, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Akademik ve Yaşam Becerilerine İlişkin Durumlarının Belirlenmesi

11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

4. 2018 Matematik Öğretim Programının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu UEBAS 2023, İzmir, Türkiye, 23 Mart 2023, (Özet Bildiri)

5. Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı 1. Sınıf Kazanımlarının İncelenmesi

3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.10, (Özet Bildiri)

6. Covid-19 Salgını İle İlgili 2020 Yılı ve Sonrasında Yayımlanmış Makalelerin İncelenmesi

3. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, ss.10, (Özet Bildiri)

7. Türkçe Öğretim Programındaki Kazanımların Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerine Etkisi

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)

8. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları

6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798, (Özet Bildiri)

10. Programları Çocuklar Yapsa…

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri

INTE International Conference On New Horizons In Educations, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

15. Öğrenme Stilleri, Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki ilişkiye Genel Bir Bakış

INTE International Conference On New Horizons In Education, Viyena, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

16. Öğrenme Stilleri Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış

International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

17. The Opinions of Teachers about Homeworks

The Third International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2015, ss.63-64, (Özet Bildiri)

18. Ev Ödevlerine İlişkin Öğretmen Görüşleri

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI2015), 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

19. Learning Strategies in Adult Education

4th International Conference on Education, St. Petersburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

21. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin Öğretmen Adaylarının ÖğretmenÖzyeterlik Algı Düzeyine Etkisi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

22. Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ve BaşarıBaşarısızlık Yüklemeleri Boylamsal Bir Araştırma

II.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri İle ÖzyeterlikDüzeylerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

26. ÖğrenmeStillerine Göre Öğrencilerin işbirlikli Öğrenme Gruplarından Yararlanma Düzeyleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.399-393, (Tam Metin Bildiri)

27. Coğrafya Öğretmenleri İle Öğrencilerinin Güdü Düzeyleri ve Öğrenci Öğretmen Özellikleriyle İlişkileri

1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

28. Öğrenme Stillerine Göre Öğrencilerin Yaratıcılık Düzeyleri

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.5, ss.2206-2215, (Özet Bildiri)

29. Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenmenin Yaratıcılık Üzerindeki Etkileri

Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.260-264, (Tam Metin Bildiri)

30. İlkokul Öğretmenlerinin Stres Kaynaklarına İlişkin Algıları ve Güdü Düzeyleri Arasındaki İlişkiler

IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)

31. Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri

Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.301-311, (Tam Metin Bildiri)

32. Temel Eğitim Öğretmenleri İle Öğrencilerin Güdü Düzeyleri ve Öğrenci Öğretmen Özellikleri

Nasıl Bir Eğitim Sistemi Güncel Uygulamalar ve Geleceğe Yönelik uygulamalar, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 9

2. LİSEYE GEÇİŞ SINAVININ İNGİLİZCE DERSİ ÖĞRETİMİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Ahmet Dönger, Editör, IVPE, Cetinje-Montenegro, ss.13-21, 2022

4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN BEKLENTİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ

UAKB EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Harun Şahin, Editör, İVPE, Cetinje, ss.298-320, 2020

7. Olumsuz Kimlik Modelinin Değiştirilmesi ve Daha Meydan Okuyucu Öğrenci Davranışı İle Başarılı Olunması

Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.313-339, 2016

8. Öğrenmeyi Öğrenme 9. Bölüm

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Birsen Bulut, Vesile Alkan, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.287-318, 2016

9. Grupla Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doğan Birsen, Alkan Vesile, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.85-143, 2015
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

24

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

186

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

64

Proje

2

Tez Danışmanlığı

9

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları