Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (5)
3. Başarı Yönelimli Öğrencilerin Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.53, ss.393-410, 2020 (Hakemli Dergi)
4. View of Prospective Teacher on Learning Responsibility
International Journal of Contemporary educational Research
, cilt.7, sa.1, ss.228-239, 2020 (Hakemli Dergi)
10. The Effect of Special Teaching Methods Class on The Level of Teachers Self Efficacy Perception of Preservice Teachers
Educational Research and Reviews
, cilt.10, sa.8, ss.1185-1190, 2015 (Hakemli Dergi)
11. Sosyal Bilgiler Dersindeki İşbirlikli Öğrenme Gruplarındaki Etkileşim Örüntüleri
BEFJournal
, sa.33, ss.1-13, 2012 (Hakemli Dergi)
12. Öğrenme Stillerine Göre Öğrencilerin Yaratıcılık Düzeyleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.2206-2215, 2010 (Hakemli Dergi)
13. Aktif Öğrenme ve Öğrenme Stilleri
Çoluk Çocuk
, sa.3, ss.20-21, 2003 (Hakemsiz Dergi)
14. Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.10, ss.301-311, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
2. Öğretmen Adaylarının Akademik ve Yaşam Becerilerine İlişkin Durumlarının Belirlenmesi
11. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)
4. 2018 Matematik Öğretim Programının Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu UEBAS 2023, İzmir, Türkiye, 23 Mart 2023, (Özet Bildiri)
7. Türkçe Öğretim Programındaki Kazanımların Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerine Etkisi
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, (Özet Bildiri)
8. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798, (Özet Bildiri)
9. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. Programları Çocuklar Yapsa…
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. ÇOCUKLARIN NEFES ALDIKLARI ZAMANLAR: TENEFFÜSLER (NE İSTİYORLAR? / NE YAPIYORLAR?)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Sorumluluğuna Yönelik Görüşleri
INTE International Conference On New Horizons In Educations, Viyana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
15. Öğrenme Stilleri, Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki ilişkiye Genel Bir Bakış
INTE International Conference On New Horizons In Education, Viyena, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
16. Öğrenme Stilleri Öğrenme Stratejileri ve Özyeterlik Arasındaki İlişkiye Genel Bir Bakış
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
19. Learning Strategies in Adult Education
4th International Conference on Education, St. Petersburg, Rusya, 26 - 28 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
20. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin İlköğretim Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Başarı Başarısızlık Yüklemelerine Etkisi
9. International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
21. Özel Öğretim Yöntemleri Dersinin Öğretmen Adaylarının ÖğretmenÖzyeterlik Algı Düzeyine Etkisi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
22. Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları ve BaşarıBaşarısızlık Yüklemeleri Boylamsal Bir Araştırma
II.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerileri İle ÖzyeterlikDüzeylerinin İncelenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)
24. Öğretim Elemanlarının Demokratik Tutumlarının Öğrencilerin Başarı/ Başarısızlık Yüklemeleri ve Özyeterliklerine Etkisi.
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı Eylül-2011, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.1, ss.84, (Özet Bildiri)
26. ÖğrenmeStillerine Göre Öğrencilerin işbirlikli Öğrenme Gruplarından Yararlanma Düzeyleri
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ayvalık, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.399-393, (Tam Metin Bildiri)
28. Öğrenme Stillerine Göre Öğrencilerin Yaratıcılık Düzeyleri
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kuşadası, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, cilt.5, ss.2206-2215, (Özet Bildiri)
29. Sosyal Bilgiler Dersinde İşbirlikli Öğrenmenin Yaratıcılık Üzerindeki Etkileri
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2008, ss.260-264, (Tam Metin Bildiri)
30. İlkokul Öğretmenlerinin Stres Kaynaklarına İlişkin Algıları ve Güdü Düzeyleri Arasındaki İlişkiler
IV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 12 Eylül 1997, (Tam Metin Bildiri)
31. Öğretmenlerin Etkin Öğrenmenin Acemilik Döneminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Başetme Stratejileri
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, ss.301-311, (Tam Metin Bildiri)
32. Temel Eğitim Öğretmenleri İle Öğrencilerin Güdü Düzeyleri ve Öğrenci Öğretmen Özellikleri
Nasıl Bir Eğitim Sistemi Güncel Uygulamalar ve Geleceğe Yönelik uygulamalar, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.255-260, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
9
1. Öğretim İlke ve Yöntemleri
Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2022
5. Sosyal Bilgiler Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme, Öğrenme Stilleri, Akademik Başarı ve Cinsiyet İlişkileri
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2017
6. Dönüştürücü Sınıf Yönetimi
Eğitim Yayınevi, 2016
7. Olumsuz Kimlik Modelinin Değiştirilmesi ve Daha Meydan Okuyucu Öğrenci Davranışı İle Başarılı Olunması
Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, Asım Arı, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.313-339, 2016
8. Öğrenmeyi Öğrenme 9. Bölüm
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Birsen Bulut, Vesile Alkan, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.287-318, 2016
9. Grupla Öğretim Teknikleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Doğan Birsen, Alkan Vesile, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.85-143, 2015
Metrikler
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
10
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (Scopus)
19
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
2
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
24
H-İndeks (TrDizin)
3
Atıf (Sobiad)
186
H-İndeks (Sobiad)
7
Atıf (Diğer Toplam)
64
Proje
2
Tez Danışmanlığı
9