Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1990 - 1996
1990 - 1996Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, Atatürk İlkeleri Ve İnkılap Tarihi (Dr), Türkiye
1988 - 1990
1988 - 1990Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, Atatürk İlkeleri Ve İnkılap Tarihi (Yl) (Tezli), Türkiye
1981 - 1985
1981 - 1985Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1996
1996Doktora
Türk Siyasal Yaşamında Adalet Partisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, Atatürk İlkeleri Ve İnkılap Tarihi (Dr)
1990
1990Yüksek Lisans
İzmir Kamuoyunda 1946 Seçimleri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, Atatürk İlkeleri Ve İnkılap Tarihi (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2015 - 2018
2015 - 2018Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
2023
2023Yüksek Lisans
4. sınıf sosyal bilgiler dersinde görsel sanatların "Kültür ve miras" öğrenme alanı etkinliklerinde kullanılması
KESKİN H. (Danışman)
G.KÜÇÜK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
4. sınıf öğrencilerinin sosyo-demografik özellikleri ve oyun tercihlerine göre mükemmeliyetçilikleri ve bilinçli farkındalıkları
KESKİN H. (Danışman)
B.BALCI(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
6-10 yaş çocuk öykü kitaplarının MEB 2018 Hayat Bilgisi Öğretim Programında bulunan değerler yönünden incelenmesi
KESKİN H. (Danışman)
Ö.KURT(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Devlet ve özel ilkokul öğrencilerinin demokratik tutumlarının karşılaştırılması
KESKİN H. (Danışman)
U.ERGENÇ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Hayat bilgisi öğretimi kazanımlarının süreç içinde yurttaşlar üzerindeki etkilerini ölçmeye yönelik görüşlerin incelenmesi
KESKİN H. (Danışman)
G.KURU(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (10)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
2023
20231. Sınıf Öğretmenlerinin Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
Keskin H., Güneysu A.
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.41-51, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20232. İsmail Bilgin'in Milli Mücadele dönemi Tarihi Karakterleri Ele Alan Resimli Çocuk Kitaplarının Kültü...
Keskin H., Küçük G.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.55, ss.119-139, 2023 (TRDizin)
2022
20223. Adalet Partisi ve Cumhurbaşkanlığı Seçimleri
Keskin H.
BELGİ DERGİSİ , sa.23, ss.227-456, 2022 (TRDizin)
2021
20214. Sınıf Öğretmenlerinin kendilerine yönelik Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenlere göre İncelenmesi
Keskin H.
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , cilt.1, sa.21, ss.131-147, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
20185. Sınıf Öğretmenlerinin Hayat Bilgisi Dersinde Kutlanan veya Anılan Belirli Gün ve Haftalara İlişkin Görüşleri
KESKİN H., KURU G.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.226-239, 2018 (TRDizin)
2002
20026. Demirel dönemi ve Adalet Partisi(AP) İktidarları
Keskin H.
Yeni Türkiye , sa.44, ss.581-591, 2002 (Hakemli Dergi)
1999
19997. 27 mayıs 1960 ihtilal dönemi,iktidar-muhalet ilişkileri
Keskin H.
Çağdaş Türkiye Tarihi Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.8, ss.243-260, 1999 (TRDizin)
1998
19988. ikinci dünya savaşı yıllarında Türkiye de sosyo-kültürel atılımlar
KESKİN H.
Altıncı Tarih Semineri , 1998 (Hakemli Dergi)
1993
19939. ikinci dünya savaşı yıllarında izmirin sosyo-ekonomik durumu
KESKİN H.
DEÜ, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, Çağdaş Türkiye Tarihi Araştırmaları Dergisi
, 1993 (Hakemli Dergi)
1992
199210. 1946 izmir belediye seçimleri
KESKİN H.
DEÜ, Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Enstitüsü, Çağdaş Türkiye Tarihi Araştırmaları Dergisi , 1992 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Çocuk Hakları ve Çocuk hukuku Anlam ve önemi üzerine Bir İnceleme
Keskin H.
UBEST-2, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-15, (Özet Bildiri)
2022
20222. İlkokul Bahçelerinin Çevre Eğitimi İçin Görsel Sanat Etkinliklerinin Kullanımının Önemi
Keskin H.
Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu 2022, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.85, (Özet Bildiri)
2022
20223. İlkokul Bahçelerinin Çevre Eğitimi Açısından Önemi; Narlıdere İlkokulları Örneği
Keskin H.
Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu2022, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.81, (Özet Bildiri)
2022
20224. İlkokul Öğrenci Velilerinin Teknolojiye Karşı Dirençlerinin İncelenmesi
Keskin H., Güneysu A.
Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu 2022, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.83, (Özet Bildiri)
2022
20225. Kaynaştırma Uygulamalarında Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı (BEP) hazırlamanın Önemi ve Esasları
Keskin H., Soydaş S.
Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu 2022, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.96, (Özet Bildiri)
2021
20216. Okul Bahçelerinin Oyun ve Eğitim Alanı Açısından Değerlendirilmesi; Narlıdere Özel ilkokul Bahçeleri Örneğiokulları
Keskin H.
Uluslararası Bilim,Eğitim,Sanat ve Teknoloji sempozyumu UBEST2, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.1-20, (Özet Bildiri)
2019
20197. İlköğretim Öğrencilerinin Demokratik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler açısında İncelenmesi
Keskin H., Özperçin B., Gülcü A.
I:Uluslararası Bilim,Eğitim,Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.1-20, (Özet Bildiri)
2018
20188. STEM Education in Virtual Museums
ÇAVAŞ B., YAĞCI R., KIŞLA T., KESKİN H., GÜR B., ÖZDEM YILMAZ Y., et al.
World STEM Education Conference, 8 - 10 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
2018
20189. Cumhuriyet Döneminde Kadının Eğitimine Yönelik Atılımlar
KESKİN H.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018
2018
201810. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Muş Alparslan Üniversitesi Örneği
KESKİN H., KURU G.
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2018
201811. STEM Temelli Etkinliklerin İlkokul 4.Sınıf Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Tutumlarına ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi.
TOPÇU M. S., KESKİN H., KURU G., ÇİFTÇİ A.
X.İnternational Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.212-213, (Özet Bildiri)
2016
201612. Türkiye’xxde Bir Alternatif Okul Örneği: Mutlu Keçi İlkokulu
Keskin H., Ergenç U.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2010
201013. Köy Enstitülerin Kitaplarından Seçkilerde İsmail Hakkı Tonguç
KESKİN H.
Aramızdan Ayrılışının 50.yıldönümünde İsmail Hakkı Tonguç ve Okul Öncesinden Yüksek öğretime Eğitim Sorunları, Çözüm Önerileri, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010
2009
200914. Mustafa Necati ve Türk Devriminde 1938 Yılı
KESKİN H.
Ölümünün 80. Yıldönümünde Mustafa Necati ve Cumhuriyet Eğitim Devrimi, Türkiye, 2 - 03 Ocak 2009
2998
299815. İkinci Dünya savaşı yıllarında Türkiye de sosyo-kültürel atılımlar
KESKİN H.
İkinci Dünya savaşı yıllarında Türkiye, Türkiye, 15 Kasım 2998 - 20 Kasım 1998
Kitaplar
2022
20221. İlkokul Çağındaki Çocuğun Gelişimsel Süreci ve Hayat Bilgisi Öğretimi
Keskin H., Kuru G., Kardeş B., Ergin B., Kardeş B.
Eğitim Bilimlerinde teori ve Araştırmalar, Bülent Pekdağ,Mehmet Şaban Akgül, Editör, Serüven, Ankara, ss.78-92, 2022
2022
20222. Hayat Bilgisi Dersinin Tarihçesi, Önemi ve Öğretim Programları
Keskin H., Kuru G., Aydemir S., Ataman Ö. G., Kardeş B.
Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Bülent Pekdağ,Mehmet Şaban Akgül, Editör, Serüven, Ankara, ss.54-76, 2022
2021
20213. Türkiye'de Çok Partili Hayata Geçiş Sürecine Dair Bir Değerlendirme
Keskin H., Yıldız İ., Şenol E., Çelik N. D., Ünal S., Recepoğlu E.
Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Araştırma ve Değerlendirmeler, İrfan Yıldız, Editör, Serüven, Ankara, ss.105-122, 2021
2012
20124. Eğitim Tarihi
Keskin H., Çetingöz D., Yavuz Y., Aksu A., Yaka A., Tuzcu G., et al.
Eğitim Bilimine Giriş, Yaşar Yavuz, Editör, Dinazor, İzmir, ss.267-297, 2012