Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bağlanma Stilleri ile Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1711-1712, (Özet Bildiri)

Lisansüstü Düzeyde Eğitime İlişkin Değerlendirmeler: Okul Öncesi Eğitimi Bölümü Yüksek Lisans Öğrencileri ve Öğretim Elemanları Örneği

1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi , İzmir, Türkiye, 14 - 15 Şubat 2022, (Yayınlanmadı)

Türkiye’de 2007-2021 Yılları Arasında Okul Öncesi Eğitimde Kalite Bağlamındaki Çalışmaların İncelenmesi: Bir İçerik Analizi

1.Eğitim Bilimlerinde Kalite Güvence ve Öğrenci Katılımı Kongresi , İzmir, Türkiye, 14 Şubat - 15 Mart 2022, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

COVID-19 Pandemi Sürecinin Okul Öncesi Eğitime Yansımasına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi

7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi (IECEC-UOEK-2021), İzmir, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2021, ss.268-269, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Uzaya Yönelik Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254, (Özet Bildiri)

Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.249-261, (Tam Metin Bildiri)

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN AÇIK ALAN EĞİTİMLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.283-290, (Tam Metin Bildiri)

Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337, (Özet Bildiri)

Sosyal beceri eğitim modülünün etkililiğinin incelenmesine yönelik deneysel bir çalışma

IV. International Eurasian Educational Research Congress/ EJERCongress, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik İnançları ve Tutumları

7.Uluslararası eğitimde araştırmalar kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.291, (Özet Bildiri)

Okul öncesi sosyal beceri modünün çocukların sosyal becerelerinin gelişimine etkisi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Özyılmaz- Akamca, G. ve Yıldırım, G. (2017). Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müzeeğitimi

I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Mart 2017, cilt.1, ss.33-34, (Özet Bildiri)

Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müze eğitimi

I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.33-34, (Tam Metin Bildiri)

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ALTERNATİF BİR YÖNTEM MÜZE EĞİTİMİ

ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)

TALE PACKET

READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya iİişkin Tutumları ile Bilgisayara Yönelik Tutumlar

4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.802-810, (Tam Metin Bildiri)

Okulöncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim: Renk ve Şekil Kavramlarının Öğretimi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Programına Yönelik Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİKMESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, MESLEKİ BENLİKSAYGILARI VE MESLEKİ YETERLİK İNANÇLARI

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının sosyal beceri düzeylerinin incelenmesi

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

Annenin Ruhsal Belirtileri ile 5-6 Yaş Dönem ÇocuklarınınDavranış Problemleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi”,

Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi 1. Uluslararası Okulöncesi Eğitim Kongresi, 11 - 14 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

Çocuğun eğitiminde aile katılımının önemi (Bir pilot çalışma)

ERKEN ÇOCUKLUK GELİŞİM VE EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2002, ss.262-274, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Executive Functions in Early Childhood

Teaching for the Future in Early Childhood Education, Marta Licardo,Jasminka Mezak,İlke Evin Gencel, Editör, University of Maribor, Maribor, ss.1-16, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK

PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK, Alim Kaya, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.1-47, 2020

ORTAOKULDA REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK

Hayat Boyu Kapsamlı Rehberlik ve Psikolojik Danışma, Hakan Uşaklı, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.197-224, 2016

Peer Relationships Effects on the Social Skills Development of 36-72 Month Old Children

Current Advances in Education, Emin AtasoyRecep EfeIwona JażdżewskaHülya Yaldır , Editör, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, Sofija, ss.449-457, 2016

Ortaokulda Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık

Hayat Boyu Kapsamlı Rehberi lik ve Psikolojik Danışma, Hakan Uşaklı, Editör, Pegem, Ankara, ss.195-222, 2016
Metrikler

Yayın

83

Atıf (WoS)

58

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

73

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

45

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

371

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

116

Proje

5

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları