Prof. Dr. AYŞE GÜL BAYRAKTAROĞLU
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
1.
Consumer reactions to product recalls: the effects of intentionality, reputation, and public apology on purchase intentions
Yakut E.
,
Bayraktaroglu A. G.
Journal of Business Economics
, cilt.91, sa.4, ss.527-564, 2021 (Scopus)
2.
Is There a Need to Develop a Separate Service Quality Scale for Every Service Sector Verification of SERVQUAL in Higher Education Services
ATREK B.
,
BAYRAKTAROĞLU A. G.
Suleyman Demirel University The Journal of Faculty of Economics and Administrative Sciences
, cilt.17, sa.1, ss.423-440, 2012 (Hakemli Dergi)
3.
Testing the Superiority and Dimensionality of SERVQUAL vs SERVPERF in Higher Education
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
ATREK B.
Quality Management Journal
, cilt.17, sa.1, ss.47-59, 2010 (Scopus)
4.
Sosyal Sorumluluk Konusunda Tüketicilerin Beklentileri Analitik Hiyerarşi Süreci Yöntemi ile Önceliklerin Belirlenmesi
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
ÖZGEN Ö.
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.1, ss.321-341, 2008 (TRDizin)
5.
Müşterilerin Bireyselleştirilmiş Hazır Giyim Ürünlere Karşı Duyarlılıkları Üzerine Bir Uygulama
ATREK B.
,
BAYRAKTAROĞLU A. G.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.256-289, 2008 (TRDizin)
6.
Kar Amacı Gütmeyen Sosyal İçerikli Pazarlama Uygulamaları Sosyal Pazarlama
İLTER B.
,
BAYRAKTAROĞLU A. G.
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, sa.Sayı 28, sayfa 49-64, ss.2849-64200, 2007 (TRDizin)
7.
Sosyal Pazarlama Engeller ve Öneriler
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
İLTER B.
EGE ACADEMIC REVIEW
, sa.Cilt 7 Sayı 1 Yıl 20, ss.71200, 2007 (ESCI, TRDizin)
8.
Firmalara Rekabet Avantajı Sağlayacak Yeni Bir Strateji Bireyselleştirilmiş Kitlesel Üretim
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
ATREK B.
Review of Social,Economic Bussines Studies
, cilt.7, ss.235-253, 2006 (Hakemli Dergi)
9.
Influence of Salesperson Type on Consumers Attitudes and Purchasing Decision An Application in Izmir
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
İLTER B.
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.Cilt 2 sayfa 68-89 Y, ss.68-89200, 2004 (TRDizin)
10.
History of Political Campaigning
KARACASULU Z. N.
,
BAYRAKTAROĞLU A. G.
Turkish Public Administration Annual
, cilt.19, sa.31, ss.27-39, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1.
Understanding Brand Love Antecedents and Consequences
AŞKIN N.
,
İPEK İ.
,
BAYRAKTAROĞLU A. G.
European Marketing Academy 45. Annual Conference, Oslo, Norveç, 24 - 27 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2.
Öteleme Davranışı Sonucu Oluşan Pişmanlık Hazcı ve Faydacı Ürün Karşılaştırması
DUMAN KURT S.
,
BAYRAKTAROĞLU A. G.
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.551-562, (Tam Metin Bildiri)
3.
Requirements of an Effective Supply Chain Management for Mass Customization
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
ATREK B.
International Logistics Congress 2004, 2 - 03 Aralık 2004, ss.569-577, (Tam Metin Bildiri)
4.
SERVQUAL Modelinin Eğitim Kalitesi Ölçümünde Kullanılması D E Ü İşletme Fakültesi Örneği
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
ATREK B.
II. Kalite Sempozyumu, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2004, ss.107-123, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru
BAYRAKTAROĞLU A. G.
,
İLTER B.
,
TANYERİ M.
Literatür Yayıncılık, 2009
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
16
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
31
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
9
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
36
H-İndeks (Sobiad)
3
Atıf (Diğer Toplam)
48
Proje
2
Tez Danışmanlığı
14
Açık Erişim
13
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları