-
2012 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2006 - 2012 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
1991 - 1999 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi
-
2014 - 2017 Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2012 - 2015 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2012 - 2012 Dekan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2011 - 2012 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2008 - 2011 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2008 - 2008 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2005 - 2007 Bölüm Başkan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Doktora
SEMİNAR İN CONSUMER BEHAVİOR
Seminar in Marketing Trends
Research Methodology II
Marketing Trends
Brand Management
-
Yüksek Lisans
CONSUMER BEHAVİOR
STRATEGİC MARKETİNG MANAGEMENT
-
Lisans
CONSUMER BEHAVIOR
PRİNCİPLES OF MARKETİNG
PRINCIPLES OF BUSINESS ADMINISTRATION
SALES AND SALES PROMOTION MANAGEMENT
MARKETING APPLICATIONS
SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECT
ADVERTISING MANAGEMENT
PRODUCT DEVELOPMENT MANAGEMENT
PROMOTION MANAGEMENT
BUSINESS ADMINISTRATION IN TURKEY-EU
RECENT DEVELOPMENT IN MARKETING
-
The interplay between brand names and sound symbolism and its influence on the perception of consumers
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
The effect of intentionality of wrongdoing and corporate reputation on consumer perceptions and repurchase intentions in product recall situations
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Gender identity differences in hedonic vs utilitarian shopping motivations
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
The relationship of lovemarks with brand experience and brand equity
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
The mediation effect of innovation on the relationship between internationalization and firm performance
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Exploring country of origin effect: A qualitative analysis of Turkish consumption practices
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Effectiveness of Website localization practices from different cultures in ready-to-wear sector: A comprehensive approach to determine cultural differences
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Internationalization process of national firms in emerging economies with the change in the direction of mergers and acquisitions: A case study of Turkish airline companies
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Hedonic consumption: Confirmation of the scale and analyzing the effects of demographic factors and an application in Izmir by using LISREL
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Analytical approach in creating value for foreign customers of Turkish five star hotel services: Quality function deployment (QFD) model
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Consumer attitudes towards functional food products: A survey applied in İzmir
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Measurement of service quality in health-care sector: Application of servqual method in Celal Bayar University Hospital
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
S.ÖZİÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
The content of WEB advertisement and its perceived effectiveness: An application in İzmir Atatürk Organized Industrial Region
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)
-
Mass customization: A study on consumers' sensitivity toward customized apparel products in İzmir
BAYRAKTAROĞLU A. G. (Danışman)