Makaleler
9
Tümü (9)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (5)
6. Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlere Sistematik PekiştireçDeğerlendirme Yönteminin Öğretimi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.79-106, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Kaynaştırma uygulamasına devam eden engelli öğrencilerin velilerinin kaynaştırmaya yönelik tutumları-II
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.23, sa.1, ss.406-417, 2014 (Hakemli Dergi)
8. Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda öğretmenlerin kaynaştırmaya yönelik tutumları-I
Çukurova Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.387-403, 2014 (Hakemli Dergi)
9. Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda normal gelişim gösteren öğrencilerin kaynaştırmaya yönelik tutumları
E-journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.2, ss.1561-1573, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
2. Öğretmen Adaylarının Sınav Uyarlamalarında Görme Yetersizliği Olan Akranlarını Desteklemesine İlişkin Örnek Bir Uygulama: Gönüllü Okuyucu-Yazıcı/Kodlayıcı Akran Desteği Programı
34. ULUSAL ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 23 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Olarak Üniversite Ortamlarında Yapılan Akademik Uyarlamalar
2. Otizm Araştırmaları Sempozyumu, Konya, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
10. OTİZMLİ BİREYLERDE ÇEVRİM İÇİ GÜVENLİK BECERİLERİNİN İNCELENDİĞİ ARAŞTIRMALARA YÖNELİK DERLEME ÇALIŞMASI
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
12. Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlere Çok Seçenekli Sistematik Pekiştireç Değerlendirme Yönteminin Öğretilmesi
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
13. Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
14. Otizm Spektrum Bozukluğu Tanısı Almış Bir Kaynaştırma Öğrencisine, Teneffüs zamanlarında Arkadaşları ile Oyun Oynama Davranışının Kazandırılmasında Sosyal Öykü Kullanımının Etkililiği
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 Eylül - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)
15. International Society on Early Intervention, Regional Conference
International Society on Early Intervention, Regional Conference, 1 - 03 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
16. Özel gereksinimli öğrencilere çarpım tablosun öğretiminde eşzamanlı ipucuyla doğrudan öğretim yaklaşımının etkilerinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde sunulan bildiri, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
17. Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda öğretmen, normal gelişim gösteren öğrenci ve engelli öğrenci velilerinin kaynaştırmaya yönelik tutumları
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
18. Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda normal gelişim gösteren öğrencilerin kaynaştırmaya yönelik tutumları
19. Ulusal Eğitim ilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
1. Doğal Gelişimsel Müdahalelerde Veri Toplama Süreci
GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN DOĞAL GELİŞİMSEL DAVRANIŞSAL MÜDAHALELER, ÖZEN ARZU,ÜNAL FÜSUN,TIKIROĞLU ÇİĞDEM, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.195-230, 2024
2. Öncüllere Dayalı Stratejiler
GELİŞİMSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN DOĞAL GELİŞİMSEL DAVRANIŞSAL MÜDAHALELER, ÖZEN ARZU, ÜNAL FÜSUN, TIKIROĞLU ÇİĞDEM, Editör, Vize Akademik, ss.119-140, 2024
5. MOTOR BECERİLER
ÖZEL EĞİTİMDESANATSAL BECERİLERİNÖĞRETİMİ, ÖZLEM TOPER, Editör, VİZE AKADEMİK, ss.119-142, 2018
6. Sosyal Bilgiler Öğretiminin Uyarlanması I: “Ünite Analizi ve Amaçların Belirlenmesi”
Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, ÖZLEM TOPER, Editör, Pegem Akademi, ss.152-177, 2017