Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlere Sistematik PekiştireçDeğerlendirme Yönteminin Öğretimi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.79-106, 2018 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma uygulamasına devam eden engelli öğrencilerin velilerinin kaynaştırmaya yönelik tutumları-II
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.23, sa.1, ss.406-417, 2014 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda öğretmenlerin kaynaştırmaya yönelik tutumları-I
Çukurova Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.387-403, 2014 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda normal gelişim gösteren öğrencilerin kaynaştırmaya yönelik tutumları
E-journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.2, ss.1561-1573, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Olarak Üniversite Ortamlarında Yapılan Akademik Uyarlamalar
2. Otizm Araştırmaları Sempozyumu, Konya, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2023
OTİZMLİ BİREYLERDE ÇEVRİM İÇİ GÜVENLİK BECERİLERİNİN İNCELENDİĞİ ARAŞTIRMALARA YÖNELİK DERLEME ÇALIŞMASI
30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2020
Özel Eğitim Alanında Çalışan Öğretmenlere Çok Seçenekli Sistematik Pekiştireç Değerlendirme Yönteminin Öğretilmesi
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
Zihinsel Yetersizliği Olan İlköğretim Kaynaştırma Öğrencisine Okulda Bulunan Ortamların Kullanımının Öğretiminde Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014
Otizm Spektrum Bozukluğu Tanısı Almış Bir Kaynaştırma Öğrencisine, Teneffüs zamanlarında Arkadaşları ile Oyun Oynama Davranışının Kazandırılmasında Sosyal Öykü Kullanımının Etkililiği
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 25 Eylül - 27 Haziran 2014
International Society on Early Intervention, Regional Conference
International Society on Early Intervention, Regional Conference, 1 - 03 Haziran 2013
Özel gereksinimli öğrencilere çarpım tablosun öğretiminde eşzamanlı ipucuyla doğrudan öğretim yaklaşımının etkilerinin ve verimliliklerinin karşılaştırılması
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresi’nde sunulan bildiri, Trabzon, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda öğretmen, normal gelişim gösteren öğrenci ve engelli öğrenci velilerinin kaynaştırmaya yönelik tutumları
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010
Kaynaştırma uygulamasının yapıldığı sınıflarda normal gelişim gösteren öğrencilerin kaynaştırmaya yönelik tutumları
19. Ulusal Eğitim ilimleri Kurultayı, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
MOTOR BECERİLER
ÖZEL EĞİTİMDESANATSAL BECERİLERİNÖĞRETİMİ, ÖZLEM TOPER, Editör, VİZE AKADEMİK, ss.119-142, 2018
Sosyal Bilgiler Öğretiminin Uyarlanması I: “Ünite Analizi ve Amaçların Belirlenmesi”
Özel Eğitimde Fen Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi, ÖZLEM TOPER, Editör, Pegem Akademi, ss.152-177, 2017