Akademik Unvanlar
-
2001 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1994 - 2001 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1989 - 1994 Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1992 - 1992 Yrd. Doç. Dr.
Universiteit van Tilburg
Yönetimsel Görevler
-
2015 - 2018 Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2006 - 2009 Dekan
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
2005 - 2008 Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2002 - 2006 Dekan
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi
-
1998 - 2001 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
1995 - 1998 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetilen Tezler
-
3-6 yaş grubundaki çocukların gelişimleri ile annenin ebeveynlik uygulamaları arasındaki ilişkinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Evli ve çalışan bireylerin evlilik doyumu ile iş performansı arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinde algılanan ebeveyn kabul-reddi ve mükemmeliyetçilik düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitime devam eden 60-72 aylık çocukların duygusal zeka düzeyleri ile anne-baba-çocuk iletişimi arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Evlilik uyumu ve facebook kıskançlığı arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Ergenlerde akıllı telefon bağımlılığı ile algılanan anne baba tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Ergenlerin sosyal zekâ, sosyal kaygı, akran ilişkileri, internet bağımlılığı ve sosyal bağlılık düzeyleri arasındaki ilişkiler
AYSAN F. (Danışman)
-
Kanser hastalarının yas tepkileri ve evlilik uyumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Boşanma sürecindeki kadınların bağlanma stilleri ile başa çıkma stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Ergenlerin öz-yeterlikleri ile mantık dışı inançları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Boşanma aşamasındaki bireylerin yaşam doyum düzeylerini yordayan bazı değişkenlerin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin öznel iyi oluş düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Evli bireylerin benlik saygısı, kıskançlık düzeyi, evlilikteki çatışmalar ve evlilik doyumu arasındaki ilişkilerin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Evli çiftlerin öfke ifade tarzları ile evlilik uyumunun incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Lise 1. sınıf öğrencilerinin saldırganlık düzeyleri ile aile işlevleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Gerçeklik kuramına dayalı psiko-eğitim programının lise öğrencilerinin denetim odağı ve yılmazlık düzeyi üzerindeki etkisinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerine uygulanan etkili iletişim ve empatik beceri eğitiminin öğrencilerin iletişim ve empatik becerilerine etkisinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Boşanma sürecindeki çiftlerin otomatik düşünceleri ile aile ve evliliğe ilişkin inançlar arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Zihinsel engelli çocuğu olan ebeveynlerin stresle başa çıkma düzeylerinin ve yaşam doyumlarının incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Madde kullanımı deneyimi yaşamış kişilerde benlik saygısı ve bağlanma stilleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin bağlanma stilleri ve stresle başa çıkma stratejileri arasındaki ilişki: ODTÜ örneği
AYSAN F. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin bağlanma stilleriyle çocukluktaki örselenme yaşantıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Okul psikolojik danışmanlarının krize müdahalede kullandıkları başaçıkma stratejilerinin incelenmesi: İzmir il örneği
AYSAN F. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin algılanan anne-baba reddiyle baş etmeleri ile denetim odağı, öğrenilmiş güçlülük ve eş kabul-reddiyle ilişkisi
AYSAN F. (Danışman)
-
İlköğretimdeki öğrencilerin sınıflara göre matematik beceri düzeylerinin belirlenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Denetim odağı eğitim programının ilköğretim 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin denetim odağı düzeyine etkisi
AYSAN F. (Danışman)
-
Öfke yönetimi eğitiminin ergenlerde öfke ile başa çıkma ve iletişim becerilerine etkisi
AYSAN F. (Danışman)
-
Stresle başa çıkma yolları eğitim programının ilköğretim ikinci kademe öğrencilerinin stresle başa çıkma yöntemleri ve yaşam doyumu üzerindeki etkisinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Öfke denetimi eğitiminin lise son sınıf öğrencilerinin öfkeyle başa çıkmaları, yaşam doyumları ve depresyon düzeylerine etkisinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Psikolojik danışman rehber öğretmenlerin kişilik özellikleri ile stresle başa çıkma stratejileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
15-17 yaş arası ergenlerde görülen problem davranışların koruyucu ve risk faktörleri açısından incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Lise son sınıf öğrencilerinin empatik becerileri ile aile işlevleri arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin kullandıkları başaçıkma stratejileri ile kendini kabul düzeyi arasındaki ilişki
AYSAN F. (Danışman)
-
İlköğretim 4. ve 5. sınıflarda okuyan öğrencilerin sosyal becerileri ve okul uyumu ile depresyon düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Duygusal istismara maruz kalan ve kalmayan ergenlerin benlik algıları ile depresyon ve kaygı düzeylerinin karşılaştırılması
AYSAN F. (Danışman)
-
Arabuluculuk eğitiminin iletişim ve çatışma çözme becerisine etkisi: Bir grup üniversite öğrencisi üzerinde çalışma
AYSAN F. (Danışman)
-
Bir grup lise öğrencisinin stresle başa çıkma yolları ile strese karşı dayanıklıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Yetiştirme yurdunda yetişen çocuklar ile anne-baba yanında yetişen çocukların denetim odaklarının karşılaştırılması
AYSAN F. (Danışman)
-
Yetiştirme yurdunda yetişen çocuklar ile ana-baba yanında yetişen çocukların umutsuzluk düzeyinin karşılaştırılması
AYSAN F. (Danışman)
-
Okul fobisi görülen çocukların ve annelerinin davranışsal ve ailevi işlevleri yönünden incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Bir grup lise öğrencisinin atılganlık düzeyi ile stresle başaçıkma yolları arasındaki ilişkinin incelenmesi
AYSAN F. (Danışman)
-
Bir grup lise öğrencilerinin kendini açma davranışı ile kendini kabul düzeyi arasındaki ilişki
AYSAN F. (Danışman)
-
Stresle başaçıkma stratejileri ile denetim odağı düzeyi arasındaki ilişki: Bir grup lise öğrencisi üzerinde yapılan bir araştırma
AYSAN F. (Danışman)
-
Lise öğrencilerinin okul başarısızlıklarının altında yatan, depresyonla ilişkili otomatik düşünme kalıpları
AYSAN F. (Danışman)
-
İzmir il merkezinde dershaneye devam eden lise son sınıf öğrencilerinin sınav kaygılarıyla ana-baba tutumları arasındaki ilişki
AYSAN F. (Danışman)
-
İLkokul 5. sınıf öğrencilerinin benlik saygısı ile ana baba tutumları arasındaki ilişki
AYSAN F. (Danışman)
-
1950'den günümüze Türkiye'de rehberlik hizmetleri (yönetmelikler, kararlar, uygulamalar)
AYSAN F. (Danışman)
-
Rehber öğretmenlerin empati düzeylerinin geliştirilmesine ilişkin bir model önerisi
AYSAN F. (Danışman)