Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Mobil Alışveriş Uygulamalarında Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler

6. Uluslararası Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gorazhde, Bosna-Hersek, 16 - 18 Eylül 2021, ss.72-73, (Özet Bildiri)

2. KOBİ’lerde Girişimsel Pazarlama Perspektifinden Pazarlama Karması

International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, Gorazhde, Bosna-Hersek, 18 Aralık 2020, ss.165-166, (Özet Bildiri)

3. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma

4. EMI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1603-1611, (Tam Metin Bildiri)

4. Üniversite Öğrencilerinin Elektronik Ticarette E-Ödeme Sistemlerindeki Güven Algılarına Dair Bir Çalışma

4. EMI ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.943-954, (Tam Metin Bildiri)

5. Kısa mesaj reklamlarına yönelik algıların araştırılması

II. International Congress on Critical Debates in Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.57-77, (Tam Metin Bildiri)

7. Tedarik Zinciri Yönetiminde Süreç Yönetimi Ve Süreçİyileştirmesi Üzerine Uygulama

İzmir Uluslararası İktisadi İdari Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2018, cilt.1, ss.69-82, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. SÜREÇ MİMARİSİ YÖNTEMİNİN BİR KAMU KURUMUNDA UYGULAMA YÖNTEMİNİN DEĞERLENDİRLMESİ

1st International Congress on Politics, Economics and Financial Analysis -2018 (PEFA’18), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.969-981, (Tam Metin Bildiri)

9. BİR GIDA İŞLETMESİNDE SÜREÇ YÖNETİMİ VE SÜREÇ İYİLEŞTİRME UYGULAMASI

1st International Congress on Politics, Economics and Financial Analysis -2018 (PEFA’18), April 26-28, 2018, Aydın, Turkey, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.929-939, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

2. Tutundurma(Pazarlama İletişimi)

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.301-329, 2024

3. Pazarlama Araştırması

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.52-65, 2024

4. Hizmet Pazarlaması

Banka Hizmetleri Pazarlaması, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.37-60, 2022

5. Digital Conflicts in Marketing and Sales

Conflict Management in Digital Business: New Strategy and Approach, Fahri Özsungur, Editör, Emerald Ink Publishing, Bradford, ss.43-62, 2022

6. Dijital İş Modelleri

Dijital Pazarlama, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-104, 2021

7. YouTube Reklamları Boyutlarının Genç Kullanıcıların Satınalma Niyetine Etkisi

İletişim Güncel Gelişmeler, Prof. Dr. Himmet KARADAL,Dr. Rengim SİNE NAZLI,Dr. Enes BAL, Editör, Akademi Titiz Yayınları, İstanbul, ss.31-53, 2020

8. İŞLETMELERDE BULUT BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ KULLANIMI: BULUT CRM ÖRNEĞİ

DİJİTAL DÖNÜŞÜM EKSENİNDE İŞLETME UYGULAMAMLARI, PROF. DR MUAZZEZ BABACAN, Editör, DETAY YAYINCILIK, İzmir, ss.173-198, 2019
Metrikler

Yayın

27

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

45

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları