Akademik Unvanlar
-
2019 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2003 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2019 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2003 - 2003 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
-
2002 - 2003 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği (Dr)
-
1997 - 2002 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2017 - 2020 Dekan Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2014 - 2017 Enstitü Müdür Yardımcısı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yönetilen Tezler
-
Teoriden uygulamaya: İlköğretim matematik öğretmen eğitiminde teknolojinin entegrasyonuna yönelik bir model
KEŞAN C. (Danışman)
-
Öğrencilerin üç boyutlu yazıcı etkinlikleri ile geometrik cisimler konusundaki kavram imajlarının ve tanımlarının incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Öğrenmede farklı güdüsel stratejilere sahip üstün yetenekli öğrencilerin matematiksel soyutlama süreçlerinin incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
-
ÜÇ BOYUTLU HOLOGRAM DESTEKLİ ÖĞRENMEDE LİNEER CEBİR KAVRAMLARININ OLUŞTURULMA SÜRECİNİN İNCELENMESİ
KEŞAN C. (Danışman)
-
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin matematik ve matematikçiler hakkındaki inançları
KEŞAN C. (Danışman)
-
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin kesirlere yönelik öz yeterliklerinin incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin cebir konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde etkileşimli tahta kullanımının etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Geometri öğretiminde kavram karikatürü kullanımının beşinci sınıf öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarına ve erişi düzeylerine etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Ortaokul 8.sınıf öğrencilerinin matematiksel ispata yönelimlerinin yapay sinir ağı modeli kullanılarak incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Denklemler konusunun etkinliklerle öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin cebirsel düşünme becerilerine ve matematik kaygılarına etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Çoklu temsil temelli öğretimin öğrencilerin cebirsel muhakeme becerilerine, cebirsel düşünme düzeylerine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi üzerine bir inceleme
KEŞAN C. (Danışman)
-
9. sınıf üstün zekâlı öğrencilerin geometri problem çözme stratejileri ve van hiele geometri düşünme düzeyleri ile ilişkilendirilmesi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Teknoloji destekli çoklu temsil temelli öğretimin öğrencilerin lineer cebir öğrenimine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretim 7. ve 8. sınıflarda Türkçe-matematik birlikteliğinin öğrencilerin problem çözme becerisine etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin fraktallar konusundaki düşünme biçimlerinin incelenmesi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Enneagramın 7.sınıf matematik öğretiminde grup çalışmasına etkisi üzerine bir araştırma
KEŞAN C. (Danışman)
-
Ortaöğretim matematik eğitiminde bilgisayar destekli öğretimin, öğrencilerin başarıları, tutumları ve bilgisayar öz-yeterlik algıları üzerindeki etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretim 7. sınıf geometri öğretiminde dinamik geometri yazılımlarının öğrencilerin erişi düzeylerine etkisi ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretim 8. sınıf analitik geometri öğretiminde teknoloji destekli öğretimin öğrencilerin başarısına ve tutumuna etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretim 7. sınıf cebir öğretiminde teknoloji destekli öğretimin öğrencilerin erişi düzeyine, tutumlarına ve kalıcılığa etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
Fen ve matematik hibritasyonlu konuların öğretilmesi ve öğrenci başarısının değerlendirilmesi üzerine bir araştırma
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretim 7. sınıf geometri konularını dinamik geometri yazılımı geometer`s sketchpad ile öğrenmenin başarıya, kalıcılığa etkisi ve öğrenci görüşleri
KEŞAN C. (Danışman)
-
8.Sınıf Matematik Öğretiminde Öğrencilerin İşitsel, Görsel ve Kinestetik Düzeylerinin Belirlenmesi ve Matematik Öğretimindeki Önemi Üzerine Bir Araştırma
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretim 7. sınıf matematik konularının günlük yaşantı ile ilişkilendirilerek öğretilmesi ve öğrenci başarısına etkisi
KEŞAN C. (Danışman)
-
İlköğretimde aktif öğrenme modeli ile geometri öğretiminin başarıya, kalıcılığa, tutuma ve geometrik düşünme düzeyine etkisi
KEŞAN C. (Danışman)