Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sosyal bilgiler öğretimine sanal gerçeklik (SG) entegrasyonu: VRYURT uygulamasının tasarımı ve geliştirilmesi

17. Uluslarası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, cilt.1, sa.1, ss.449-464, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

"Alternatif Bir Okul Olarak Paideia Okulları ve Sosyal Bilgiler Eğitimi İle İlgili Düşündürdükleri"

III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.287-294, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Çağdaş Müzecilikte Yeni Bir Kavram Müze Okuryazarlığı"

Müzecilikte Yeni'nin Peşinde Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, ss.210, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Derslerinde Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Öğrenci veÖğretmen Görüşleri

ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.721-734, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sanal Gerçeklik Uygulamasıyla Desteklenen Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan Keşif Temelli Etkinliklerin Geliştirilmesi

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, ss.254, (Özet Bildiri)

Müzeler Düşünmeyi Öğretebilir mi? Müze Okuryazarlığı, Üstbiliş ve Öğrenme Süreçlerine İlişkin Bir Değerlendirme

II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu,, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2021, ss.59, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Öğrencilerinin Bilim Tarihi Konularına İlişkin Algıları

Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Öğrenme Güçlüğü Çeken Çocuklar İçin Müzede Hangi Öğrenme Etkinlikleri Planlanabilir

Ulusal Müzecilik Sempozyumu "Türkiye'de Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar", İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

Müze eğitimi kapsamında müzede yaratıcı drama

Ulusal Müzecilik Sempozyumu Türkiye’xxde Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 18 Ocak 2015, (Özet Bildiri)

Can social studies and language lessons be integrated via global education? English Language Teacher Candidates' Perceptions

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.1132-1136, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Erken Çocukluk Dönemindeki Çocukların Tarihi Yeniden İnşası

ISHE International Symposium of History Education, Trabzon, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2012

Analaysis of the Presentation of Women in World History Textbooks Sample of Turkey and Greece

ISHE International Symposium of History Education, Trabzon, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Halk Kültürü Dersine İlişkin Görüşleri

V. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011

SSCB nin Ardından Türkiye deki Tarih Ders Kitaplarında Türl Dünyası Algısı

II. Uluslararası Türk DünyasI Kültür Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2010

Who are we Heritage Education and National Identity in Turkish Elementary Schools

4th HEIRNET Conferance "History Education, Identity and Cİtizenship in the 21th Century, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2007

İlköğretim Sosyal Bilgiler Derslerinde Neden ve Nasıl Kültürel Miras Eğitimi

Avrupa Birliği İle Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Programları, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2006

Kimiz Biz Türkiye deki İlköğretim Okullarında Ulusal Kimlik ve Kültürel Miras Eğitimi

21. Yüzyılda Kimlik, Vatandaşlık ve Tarih Eğitimi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2007, ss.133-152, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik ve Yapay Zeka Uygulamaları

Sosyal Bilgiler Eğitiminde 21. Yüzyıl Konuları, TARHAN ÖZGE, FAİZ MELİKE, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.133-167, 2024

Sosyal bilgiler öğretiminde sorgulama ve keşif

Sosyal bilgiler öğrenme ve öğretim yaklaşımları, Prof. Dr. Elvan Yalçınkaya,Dr. Öğr. Üyesi Selda Şan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.269-290, 2023

Üretim, Dağıtım ve Tüketim Öğrenme Alanı

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Cemil Cahit Yeşilbursa, Editör, Nobel Yayınevi, İzmir, ss.129-154, 2023

İnsanlar, Yerler ve Çevreler Öğrenme Alanı

Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Yeşilbursa Cemil Cahit, Editör, Nobel, İzmir, ss.71-94, 2023

Sosyal Bilgilerde Kültürel Miras Eğitimi

Türkiye'de Sosyal Bilgiler Eğitim Araştırmaları El Kitabı, smail Hakkı Demircioğlu,Salahattin Kaymakcı,Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.232-334, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Tarih Ders Kitaplarında Bizans

Tarih Ders Kitaplarında İmajlar, Şimşek Ahmet, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.77-94, 2019

Güncel Sosyal Bilgiler Öğretim Programları ve Ders Kitaplarında Kanıt Temelli Öğrenme

Kimlik Belirleyen Derslerde Kanıt Temelli Öğrenme, Kabapınar, Yücel, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.52-73, 2019

Tarih Öğretiminde Gerçek Nesnelerin Kullanımı

Tarih Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Demircioğlu İsmail Hakkı, Turan İbrahim, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.143-158, 2019

Sosyal Bilgilerde Drama

Sosyal Bilgiler Öğretimi, Dilek Dursun, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.655-676, 2016

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihi Alanlar

Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, ŞİMŞEK Ahmet, KAYMAKÇI Salahattin, Editör, PegemA Yayınları, ss.205-224, 2015

İyi Bir Tarih Öğretmeninin Nitelikleri (Öğretmen Tipolojisi)

Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri, SAFRAN Mustafa, Editör, Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, ss.431-436, 2014

Prospective Teachers'Perceptions of Professional Identity: The Role of Gender and Department

Gender and Education from Different Angles, JARECKA-ZYLUK Malgorzata, HOLZ Oliver, Editör, LIT VERLAG, Berlin, ss.103-125, 2014

Prospective Teachers' Perceptions ofProfessional Identity: The Role of Gender and Department

Gender and Education from Different Angles, Malgorzata Jarecka-Zyluk, Oliver Holz, , Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.103-125, 2014

Sosyal Bilgilerde Disiplinler Arası Konular/İlköğretim Sosyal Bilgiler Derslerinde Kültürel Miras Eğitimi

Sosyal Bilgiler Eğitimi, SAFRAN MUSTAFA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, Ankara, ss.744-760, 2009

Kimiz "Biz"? Türkiye'deki İlköğretim Okullarında "Ulusal Kimlik" ve "Kültürel Miras" Eğitimi

21 Yüzyılda Kimlik Vatandaşlık ve Tarih Eğitimi, SAFRAN Mustafa, DİLEK Dursun, Editör, Yeni İnsan Yayınevi, ss.113-152, 2008
Metrikler

Yayın

66

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

699

H-İndeks (Sobiad)

8

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

7

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları