Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Keşif Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin İnanç ve Deneyimleri
Uluslararası Sosyal Bilimlerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.310-337, 2022 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adaylarının Felsefi Bakış Açılarının Öğretmenlik Eğitimi Sürecinde İncelenmesi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.19, sa.1, ss.117-138, 2015 (Hakemli Dergi)
The Conquering or Fall of Istanbul Analyzing of the Conquering or Fall of Istanbul Topic in the Turkish and Greek History and Social Studies Textbooks
Türk Tarih Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.24-42, 2014 (Hakemli Dergi)
Tarih Öğretmen Adaylarının Tarih Öğretmenliğine İlişkin İnançlarının Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama)
, cilt.9, sa.3, ss.211-228, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Öğretmeni Olarak Ben Kimim Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Kimliklerine İlişkin Görüşlerinin Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
Journal of Turkish Studies
, cilt.7, sa.2, ss.821-838, 2012 (Hakemli Dergi)
Cumhuriyetin İlanından Günümüze Saç Modası
Toplumsal Tarih
, cilt.7, sa.92, ss.30-38, 2001 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Sosyal bilgiler öğretimine sanal gerçeklik (SG) entegrasyonu: VRYURT uygulamasının tasarımı ve geliştirilmesi
17. Uluslarası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, cilt.1, sa.1, ss.449-464, (Tam Metin Bildiri)

"Alternatif Bir Okul Olarak Paideia Okulları ve Sosyal Bilgiler Eğitimi İle İlgili Düşündürdükleri"
III. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2022, ss.287-294, (Tam Metin Bildiri)

Çağdaş Müzecilikte Yeni Bir Kavram Müze Okuryazarlığı"
Müzecilikte Yeni'nin Peşinde Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, ss.210, (Özet Bildiri)

Müzeler Düşünmeyi Öğretebilir mi? Müze Okuryazarlığı, Üstbiliş ve Öğrenme Süreçlerine İlişkin Bir Değerlendirme
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu,, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2021, ss.59, (Özet Bildiri)

Sorgulamaya Dayalı Disiplinler arası Beceri Odaklı Tarih Okulu Köyü Modeli
IV Uluslararası Tarih Eğitimi Kongresi, 1 - 03 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve Sosyal Bilgiler Öğremeni Adaylarının Sosyal Bilgiler Öğretiminin Amacına İlişkin Görüşleri
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Bilim Tarihi Konularına İlişkin Algıları
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Kongresi, 28 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
Öğrenme Güçlüğü Çeken Çocuklar İçin Müzede Hangi Öğrenme Etkinlikleri Planlanabilir
Ulusal Müzecilik Sempozyumu "Türkiye'de Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar", İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
Müze eğitimi kapsamında müzede yaratıcı drama
Ulusal Müzecilik Sempozyumu Türkiye’xxde Müzecilik: Yeni Kavram ve Uygulamalar, İstanbul, Türkiye, 18 Ocak 2015, (Özet Bildiri)
BilimTeknoloji Toplum Konularının Türkiye ve Yunanistan daki Ortaokul Sosyal Bilgiler ve Tarih Ders Kitaplarında Sunumuna Dair bir İçerik Analizi
ISHE, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014
Tarih Öğretmeni Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançlarını Belirlemede Kullanılabilecek Bir Yapılandırmacı Veri Toplama Tekniği Deneyimler Nehri
ISHE, Sakarya, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2014
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Sosyal Bilgiler Öğretimine Yönelik Görüşleri
3. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
Erken Çocukluk Dönemindeki Çocukların Tarihi Yeniden İnşası
ISHE International Symposium of History Education, Trabzon, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2012
Analaysis of the Presentation of Women in World History Textbooks Sample of Turkey and Greece
ISHE International Symposium of History Education, Trabzon, Türkiye, 14 - 16 Haziran 2012

On the Way of Global Education Analyzing of Global Education on the Topic of First World War in the Turkish and Greece K 12 History and Social Studies Textbooks
International Symposium on Social Studies Education, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2012
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Halk Kültürü Dersine İlişkin Görüşleri
V. Ulusal Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011
Tarih Öğretmen Adaylarının Tarih Öğretmenine İlişkin Görüşlerinin Metafor Analizi Yoluyla İncelenmesi
V. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2011
Subject The Conquering of Istanbul Analyzing of the Conquering of Istanbul Topic in the Turkish and Greece New and Old History Textbooks
1. ISHE International Symposium of History Education, Erzurum, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2010
SSCB nin Ardından Türkiye deki Tarih Ders Kitaplarında Türl Dünyası Algısı
II. Uluslararası Türk DünyasI Kültür Kongresi, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Nisan 2010
Tarihi Tarihsel Mekanlarda Öğrenme ve Tarihsel Düşünme İzmir İlinde Bir Eylem Araştırması
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2007
Who are we Heritage Education and National Identity in Turkish Elementary Schools
4th HEIRNET Conferance "History Education, Identity and Cİtizenship in the 21th Century, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2007
Ben asla tarihçi olmam İlköğretim 6 Sınıf Öğrencilerinin Tarih Biliminin Doğasına Yönelik Görüşleri
XV. Ulusal Eğitimi Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
İlköğretim Sosyal Bilgiler Derslerinde Disiplinler Arası Yaklaşım Yoluyla Değişim ve Süreklilik Kavramlarının Sözlü Tarihle Yapılandırmak
Eğitimde Çağdaş Yönelimler III, Türkiye, 29 Nisan - 01 Mayıs 2006
Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı Müzelerin Tasarınlarına ve Müzelerdeki Eğitim Etkinliklerine Ne Getirir
Eğitimde Çağdaş Yönelimler III, Türkiye, 29 Nisan - 01 Mayıs 2006
İlköğretim Sosyal Bilgiler Derslerinde Neden ve Nasıl Kültürel Miras Eğitimi
Avrupa Birliği İle Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Programları, Türkiye, 15 - 17 Nisan 2006
Yerel Tarih Çalışmalarının Sosyal Bilimlerin Disiplinler Arası Yapısına Katkıları
II. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongres, Van, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2005
Kimiz Biz Türkiye deki İlköğretim Okullarında Ulusal Kimlik ve Kültürel Miras Eğitimi
21. Yüzyılda Kimlik, Vatandaşlık ve Tarih Eğitimi, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2007, ss.133-152, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik ve Yapay Zeka Uygulamaları
Sosyal Bilgiler Eğitiminde 21. Yüzyıl Konuları, TARHAN ÖZGE, FAİZ MELİKE, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.133-167, 2024
Sosyal bilgiler öğretiminde sorgulama ve keşif
Sosyal bilgiler öğrenme ve öğretim yaklaşımları, Prof. Dr. Elvan Yalçınkaya,Dr. Öğr. Üyesi Selda Şan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.269-290, 2023
Üretim, Dağıtım ve Tüketim Öğrenme Alanı
Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi I, Cemil Cahit Yeşilbursa, Editör, Nobel Yayınevi, İzmir, ss.129-154, 2023
İnsanlar, Yerler ve Çevreler Öğrenme Alanı
Etkinlik Temelli Sosyal Bilgiler Öğretimi II, Yeşilbursa Cemil Cahit, Editör, Nobel, İzmir, ss.71-94, 2023
Sosyal Bilgilerde Kültürel Miras Eğitimi
Türkiye'de Sosyal Bilgiler Eğitim Araştırmaları El Kitabı, smail Hakkı Demircioğlu,Salahattin Kaymakcı,Ebru Demircioğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.232-334, 2019

Tarih Ders Kitaplarında Bizans
Tarih Ders Kitaplarında İmajlar, Şimşek Ahmet, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.77-94, 2019
Güncel Sosyal Bilgiler Öğretim Programları ve Ders Kitaplarında Kanıt Temelli Öğrenme
Kimlik Belirleyen Derslerde Kanıt Temelli Öğrenme, Kabapınar, Yücel, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.52-73, 2019
Tarih Öğretiminde Gerçek Nesnelerin Kullanımı
Tarih Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Demircioğlu İsmail Hakkı, Turan İbrahim, Editör, Pegem Yayınevi, Ankara, ss.143-158, 2019
Sosyal Bilgilerde Drama
Sosyal Bilgiler Öğretimi, Dilek Dursun, Editör, PegemAkademi, Ankara, ss.655-676, 2016
Sosyal Bilgilerde Disiplinler Arası Konular/İlköğretim Sosyal Bilgiler Derslerinde Kültürel Miras Eğitimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi, SAFRAN Mustafa, Editör, Pegem Akademi, Ankara, Ankara, ss.744-760, 2015
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretiminde Tarihi Alanlar
Okul Dışı Sosyal Bilgiler Öğretimi, ŞİMŞEK Ahmet, KAYMAKÇI Salahattin, Editör, PegemA Yayınları, ss.205-224, 2015
İyi Bir Tarih Öğretmeninin Nitelikleri (Öğretmen Tipolojisi)
Tarih Nasıl Öğretilir Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri, SAFRAN Mustafa, Editör, Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, ss.431-436, 2014
Prospective Teachers'Perceptions of Professional Identity: The Role of Gender and Department
Gender and Education from Different Angles, JARECKA-ZYLUK Malgorzata, HOLZ Oliver, Editör, LIT VERLAG, Berlin, ss.103-125, 2014
Prospective Teachers' Perceptions ofProfessional Identity: The Role of Gender and Department
Gender and Education from Different Angles, Malgorzata Jarecka-Zyluk, Oliver Holz, , Editör, Lit Verlag, Berlin, ss.103-125, 2014
Sosyal Bilgilerde Disiplinler Arası Konular/İlköğretim Sosyal Bilgiler Derslerinde Kültürel Miras Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi, SAFRAN MUSTAFA, Editör, Pegem Akademi, Ankara, Ankara, ss.744-760, 2009
Metrikler