Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sosyal bilgiler öğretimine sanal gerçeklik (SG) entegrasyonu: VRYURT uygulamasının tasarımı ve geliştirilmesi

17. Uluslarası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, cilt.1, sa.1, ss.449-464 Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation of “Sustainable Learning Spaces and Innovative Technologies in Education Workshop” in the Sustainable Hybrid Classroom

17th International Symposium on Computer and Instructional Technologies (ICITS 2024), Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.437-448

Formative Evaluation of Environmentally Sustainable Hybrid Classroom Model: Stakeholder Perspectives

ICITS 2024 17. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024

Meta Sınıfta ve Geleneksel Sınıfta İç Hava Kalitesini İyileştirmek için Sertifikalı Malzeme Seçiminin Etkileri

7 th International Conference of Contemporary Affairs in Architecture and Urbanism (ICCAUA2024), Antalya, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2024, ss.34-32

A Systematic Review of the Design of Sustainable Education Spaces

Fourteenth International Conference on The Constructed Environment, Vienna, Avusturya, 5 - 06 Nisan 2024

The design and development of AI supported chatbot for distance education

The 4th International Conference on Distance Education and Innovative Education Technologies, Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022

Artırılmış Gerçeklik ve Web Tabanlı İçerik Yönetim Modeli

The 4nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies (DILET2022), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.380

DigCompEdu Framework in Higher Education: Digital Competency Level of Faculty Members

The 4nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies (DILET2022), Ankara, Türkiye, 8 - 09 Aralık 2022, ss.273-279 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Developing Learning Environments for Enhancing Digital Literacy of University Students

4th IITEE 2022 - International Instructional Technologies in Engineering Education Symposium, İzmir, Türkiye, 07 Şubat 2022, ss.11

Cinsel Taciz ve Saldırı Bilgi Testinin Geliştirilmesi

2. Uluslararası Kadın Kongresi (2nd Women Congress), İzmir, Türkiye, 4 - 05 Ekim 2018, ss.72-73

Online communities of practice for Turkish teachers Motivators barriers and outcomes

American Educational Research Association (AERA), Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 28 Mart 2008
Kitaplar

Designing Adaptive Learning Space by Integrating Technology to a Sustainable Classroom

Adaptive Learning Technologies for Higher Education, Tran Minh Tung, Editör, IGI Global yayınevi, Pennsylvania, ss.126-163, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Chapter 10 Design and Development Process of History Teaching in 3D Virtual Environments

Shaping the Future of Online Learning: Education in the Metaverse, Gökhan Durak,Serkan Çankaya, Editör, IGI Global yayınevi, New York, ss.174-200, 2023

The Collaborative Digital Content Library Fostering Faculty Members Collaboratively Building Learning Sources

Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, DURAK Gürhan,ÇANKAYA Serkan, Editör, IGI Global yayınevi, Oregon, ss.196-213, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

D1. Kodlama Öğretiminde Öğretim Yöntemleri 1

Educode: Öğretmen Elkitabı, Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Baran, B., Arslan, K. Akpınar, E., Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.62-65, 2019

Bölüm 7. DOYUM İÇİN SONUÇLARI YÖNETME

Öğrenme ve Performans İçin Motivasyonel Tasarım, Yalın Kılıç Türel, Editör, Asos, Elazığ, ss.233-268, 2019

D3. Kodlama Öğretiminde Öğretim Yöntemleri 3

Educode: Öğretmen Elkitabı, Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.78-83, 2019

D2. Kodlama öğretiminde öğretim yöntemleri 2

Educode: Öğretmen Elkitabı, Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar Baran, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.66-77, 2019

Kodlama konularına yönelik ders planı hazırlama

Educode: Öğretmen Elkitabı, Kodlamayı Etkili Şekilde Öğretme Rehberi, Bahar BARAN, Kürşat Arslan, Ercan Akpınar, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.128-136, 2019

Eğitimde uygulama toplulukları: Tanımı, nitelikleri ve İnternet teknolojileri ile ilişkisi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Çağıltay, K. Göktaş, Y., Editör, Pegem, Ankara, ss.743-756, 2016

İnternet ve uygulama toplulukları

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri I II, Eralp Altun, Editör, Pegem AKademi, Ankara, ss.191-219, 2015

Bağımsız Değişkenin Tasarımı ve değerlendirilmesi

Psikolojik Danışmada Araştırma Yöntemleri, Didem Müge S., Editör, Mentis, ss.329-342, 2013

Eğitimde uygulama toplulukları: Tanımı, Nitelikleri ve İnternet Teknolojileri ile İlişkisi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Ç. ve Yüksel G., Editör, Pegem, ss.553-565, 2013

Araştırma Desenlerinde Geçerlik

Psikolojik Danışmada Araştırma Yöntemleri, Didem Müge S., Editör, Mentis, ss.93-118, 2013
Metrikler

Yayın

130

Atıf (WoS)

181

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

246

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

44

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1026

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

80

Proje

24

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

20
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları