Akademik Unvanlar
-
2013 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik Bölümü
-
1998 - 2013 Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Kompozisyon Armoni 2
-
Yüksek Lisans Tez Çalışması
-
Lisans Kompozisyon 8
-
Lisans Orkestrasyon 4
-
Sanatta Yeterlik Tez Çalışması
-
Sanatta Yeterlik UZMANLIK ALANI
-
Yüksek Lisans ANADAL KOMPOZİSYON 1
-
Lisans Kompozisyon 7
-
Lisans Kompozisyon Armoni 4
-
Lisans Kompozisyon Armoni 1
-
Lisans KOMPOZİSYON 1
-
Lisans Orkestrasyon 2
-
Lisans ŞAN ARMONİ 2
-
Lisans ŞAN ARMONİ 1
-
Lisans Kompozisyon 6
-
Lisans Geleneksel Türk Sanat Müziği 2
-
Yüksek Lisans UZMANLIK ALANI
-
Lisans Orkestrasyon 3
-
Lisans Geleneksel Türk Sanat Müziği 1
-
Lisans Armoni 2
-
Lisans Kontrpuan 2
-
Lisans Kompozisyon 5
-
Lisans Füg 2
-
Lisans ŞAN ARMONİ 3
-
Lisans Kompozisyon 4
-
Lisans Orkestrasyon 1
-
Lisans ŞAN ARMONİ 2
-
Lisans ŞAN ARMONİ 4
-
Lisans Kompozisyon Armoni 3
-
Lisans ARMONİ
-
Lisans Kompozisyon 3
-
Lisans Armoni 1
-
Lisans Kompozisyon 7, 8 (Uygulama) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Yüksek Lisans UZMANLIK ALANI (Teorik) Müzik Anasanat Dalı Müzik Yüksek Lisans
-
Lisans Orkestrasyon 3, 4 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Lisans ŞAN ARMONİ 3, 4 (Teorik) Sahne Sanatları Opera
-
Lisans Kompozisyon 7, 8 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Yüksek Lisans SENFONİ ANALİZİ II (Teorik)
-
Lisans ŞAN ARMONİ 1, 2 (Teorik) Sahne Sanatları Opera
-
Lisans Kompozisyon 1, 2 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Güray KAPUCU
-
Lisans Orkestrasyon 3, 4 (Uygulama) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Lisans Orkestrasyon 1, 2 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Lisans Armoni 1, 2 (Teorik) Müzik Lisans I
-
Yüksek Lisans UZMANLIK ALANI (Teorik)
-
Yüksek Lisans Tez Çalışması (Uygulama)
-
Lisans Kompozisyon 5, 6 (Uygulama) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Lisans Kompozisyon 5, 6 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Yüksek Lisans SEMİNER (Uygulama)
Yönetilen Tezler
-
Solfej Eğitiminde, Türk Bestecilerinin Eserleri Örneğinde Dikte Çalışmalarına Yönelik Bir Derleme Önerisi
Dolgun Ildız A. (Danışman)
M.DEDEOĞLU(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam Ediyor -
GÜNÜMÜZ MÜZİĞİNDE TEKNOLOJİK GELİŞMELERİN BESTECİLİK ve İCRACILIK AÇISINDAN KULLANIM YÖNTEMLERİ
Dolgun Ildız A. (Danışman)
A.ALTINSOY(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, 2023 -
Necil Kâzım Akses’in “Portreler I – Şan Ve Piyano İçin 6 Poem” Adlı Eserinin Vokal Müzik Besteleme Teknikleri Ve Müzikal Açılardan İncelenmesi
Dolgun Ildız A. (Danışman)
C.TAKINÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Arif Melikov'un 8. Senfonisi'nin Müzikal Ve Besteleme Tekniği Açısından İncelenmesi
Dolgun Ildız A. (Danışman)
-
PYOTR ILYICH TCHAIKOVSKY'NİN ROMEO VE JULIET FANTEZİ ÜVERTÜRÜ'NÜN MÜZİKAL ANALİZİ VE ŞEFLİK TEKNİKLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
-
Romantik dönemde piyano sonatı: F. Chopin'in Op.35 No.2 piyano sonatı üzerine bir inceleme
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
-
ROMANTİK DÖNEMDE PİYANO SONATI: F. CHOPIN'İN OP.35 NO.2 PİYANO SONATI ÜZERİNE BİR İNCELEME
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
D.ÇEBİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Necil Kazım Akses'in Keman Konçertosunun Yapısal Analizi ve Keman Çalış Teknikleri Açısından İncelenmesi
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
-
Ulvi Cemal Erkin keman konçertosunun müzikal analizi
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)