-
2013 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik Bölümü
-
1998 - 2013 Öğretim Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Devlet Konservatuvarı, Müzik Bölümü
-
Sanatta Yeterlik
Tez Çalışması
UZMANLIK ALANI
-
Yüksek Lisans
Tez Çalışması
ANADAL KOMPOZİSYON 1
UZMANLIK ALANI
UZMANLIK ALANI (Teorik) Müzik Anasanat Dalı Müzik Yüksek Lisans
SENFONİ ANALİZİ II (Teorik)
UZMANLIK ALANI (Teorik)
Tez Çalışması (Uygulama)
SEMİNER (Uygulama)
-
Lisans
Kompozisyon Armoni 2
Kompozisyon 8
Orkestrasyon 4
Kompozisyon 7
Kompozisyon Armoni 4
Kompozisyon Armoni 1
KOMPOZİSYON 1
Orkestrasyon 2
ŞAN ARMONİ 2
ŞAN ARMONİ 1
Kompozisyon 6
Geleneksel Türk Sanat Müziği 2
Orkestrasyon 3
Geleneksel Türk Sanat Müziği 1
Armoni 2
Kontrpuan 2
Kompozisyon 5
Füg 2
ŞAN ARMONİ 3
Kompozisyon 4
Orkestrasyon 1
ŞAN ARMONİ 2
ŞAN ARMONİ 4
Kompozisyon Armoni 3
ARMONİ
Kompozisyon 3
Armoni 1
Kompozisyon 7, 8 (Uygulama) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
Orkestrasyon 3, 4 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
ŞAN ARMONİ 3, 4 (Teorik) Sahne Sanatları Opera
Kompozisyon 7, 8 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
ŞAN ARMONİ 1, 2 (Teorik) Sahne Sanatları Opera
Kompozisyon 1, 2 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Güray KAPUCU
Orkestrasyon 3, 4 (Uygulama) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
Orkestrasyon 1, 2 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
Armoni 1, 2 (Teorik) Müzik Lisans I
Kompozisyon 5, 6 (Uygulama) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
Kompozisyon 5, 6 (Teorik) Müzik Kompozisyon ve Orkestra Şefliği, Öğrenci: Cenk TAKINÇ
-
Solfej Eğitiminde, Türk Bestecilerinin Eserleri Örneğinde Dikte Çalışmalarına Yönelik Bir Derleme Önerisi
Dolgun Ildız A. (Danışman)
M.DEDEOĞLU(Öğrenci), Sanatta Yeterlik, Devam ediyor -
GÜNÜMÜZ MÜZİĞİNDE TEKNOLOJİK GELİŞMELERİN BESTECİLİK ve İCRACILIK AÇISINDAN KULLANIM YÖNTEMLERİ
Dolgun Ildız A. (Danışman)
-
Necil Kâzım Akses’in “Portreler I – Şan Ve Piyano İçin 6 Poem” Adlı Eserinin Vokal Müzik Besteleme Teknikleri Ve Müzikal Açılardan İncelenmesi
Dolgun Ildız A. (Danışman)
C.TAKINÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Necil Kâzım Akses'in "Portreler I - Şan ve Piyano İçin 6 Poem" adlı eserinin vokal müzik besteleme teknikleri ve müzikal açılardan incelenmesi
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
-
Arif Melikov'un 8. Senfonisi'nin Müzikal Ve Besteleme Tekniği Açısından İncelenmesi
Dolgun Ildız A. (Danışman)
-
ROMANTİK DÖNEMDE PİYANO SONATI: F. CHOPIN'İN OP.35 NO.2 PİYANO SONATI ÜZERİNE BİR İNCELEME
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
D.ÇEBİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
PYOTR ILYICH TCHAIKOVSKY'NİN ROMEO VE JULIET FANTEZİ ÜVERTÜRÜ'NÜN MÜZİKAL ANALİZİ VE ŞEFLİK TEKNİKLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
-
Romantik dönemde piyano sonatı: F. Chopin'in Op.35 No.2 piyano sonatı üzerine bir inceleme
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
-
Necil Kazım Akses'in Keman Konçertosunun Yapısal Analizi ve Keman Çalış Teknikleri Açısından İncelenmesi
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)
-
Ulvi Cemal Erkin keman konçertosunun müzikal analizi
DOLGUN ILDIZ A. (Danışman)