Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 7

3. Argument qualities of pre-service science teachers as indicator of their epistemological understandings

2nd REASON Interdisciplinary Spring School 2018, Munich, Almanya, 05 Mart 2018, (Özet Bildiri)

5. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik ‘Yazılı Argüman Kalitesi Değerlendirme Rubriği’ Geliştirme Çalışması

IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs 2016, ss.1083-1084, (Özet Bildiri)

6. The Effect of Gender and Socio economic Status of Students on Their Physics Conceptual Knowledge Scientific Reasoning and Nature of Science Understanding

International Conference on New Horizons in Education, INTE 2014, Fransa, 25 - 27 Haziran 2014, cilt.174, ss.2753-2756, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier
Metrikler

Yayın

10

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları