Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (10)
2. Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.181-192, 2016 (Hakemli Dergi)
3. Prospective Physics Teachers’xxAwareness of Radiation and Radioactivity
European Journal of Physics Education
, cilt.6, sa.1, ss.1-14, 2015 (Hakemli Dergi)
4. The Effect of Problem Based Learning Approach on Conceptual Understanding in Teaching of Magnetism Topics
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
, cilt.6, sa.2, ss.110-122, 2014 (Hakemli Dergi)
5. Teaching of Radioactive Decay in High School
Balkan Physics Letters
, cilt.21, ss.79-89, 2013 (Hakemli Dergi)
6. Fizik Öğretmen Adaylarının Radyasyon Farkındalığı
CBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.89-106, 2012 (Hakemli Dergi)
7. Modeling Radioactive Decay
Procedia, Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2196-2200, 2011 (Hakemli Dergi)
8. Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
NEWWSA
, cilt.6, sa.1, ss.810-815, 2011 (Hakemli Dergi)
9. Probleme Dayalı Öğrenme Radyoaktivite Örneği
NEWWSA
, cilt.6, sa.1, ss.1233-1241, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Manyetizma Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanılması ile ilgili Öğrenci Görüşleri
I. Uluslararası Bilim,Eğitim,Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2. Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkisi
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
3. Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Geleneksel Öğretim ve Modellemenin Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
4. Lise Öğrencilerinin Radyasyon Algısı
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.193-194, (Özet Bildiri)
5. Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.50, (Özet Bildiri)
6. Manyetizma Konularının Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlamaya Etkisi
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.13-14, (Özet Bildiri)
7. İlköğretim Öğrencilerinin Radyasyon Farkındalığı
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.425, (Özet Bildiri)
8. İlköğretim Öğretmenlerinin Radyasyon Farkındalığı
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
9. Teaching of Radioactive Decay in High School
Türk Fizik Derneği 29. Uluslararası Fizik Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2012, ss.321, (Özet Bildiri)
10. Fizik Öğretmenlerinin Radyasyon Algısı
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.734, (Özet Bildiri)
11. Fizik Öğretmen Adaylarının Radyasyon Farkındalığı
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.733, (Özet Bildiri)
12. Modeling radioctivity decay
WCES-2011 3rd world conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2011, ss.89, (Özet Bildiri)
14. Fen ve Fizik Etkinliklerinde Bilgisayar Destekli Simülasyon Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi: Elektrik Akımı Örneği
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.91, (Özet Bildiri)
15. Ortaöğretim 9. sınıf Fizik Programında 2007 Yılında Yapılan Değişikliklerin Değerlendirilmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.35, (Özet Bildiri)
16. Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.33, (Özet Bildiri)
17. Çoklu Zeka Kuramının Lise Fizik Derslerinde Uygulanabilirliği ve Öğrencilerin Zeka Alanlarının Ölçülmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.197, (Özet Bildiri)
18. Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.275-276, (Özet Bildiri)
19. Probleme Dayalı Öğrenme: Radyoaktivite Örneği
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.263-264, (Özet Bildiri)
20. Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Problem Çözme Tutumlarına ve Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)
22. Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.136, (Özet Bildiri)
