Yayınlar & Eserler

Makaleler 12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Manyetizma Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanılması ile ilgili Öğrenci Görüşleri

I. Uluslararası Bilim,Eğitim,Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

4. Lise Öğrencilerinin Radyasyon Algısı

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.193-194, (Özet Bildiri)

5. Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.50, (Özet Bildiri)

6. Manyetizma Konularının Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlamaya Etkisi

I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.13-14, (Özet Bildiri)

7. İlköğretim Öğrencilerinin Radyasyon Farkındalığı

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.425, (Özet Bildiri)

8. İlköğretim Öğretmenlerinin Radyasyon Farkındalığı

I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

9. Teaching of Radioactive Decay in High School

Türk Fizik Derneği 29. Uluslararası Fizik Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2012, ss.321, (Özet Bildiri)

10. Fizik Öğretmenlerinin Radyasyon Algısı

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.734, (Özet Bildiri)

11. Fizik Öğretmen Adaylarının Radyasyon Farkındalığı

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.733, (Özet Bildiri)

12. Modeling radioctivity decay

WCES-2011 3rd world conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2011, ss.89, (Özet Bildiri)

13. Modeling radioactive decay

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2196-2200, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

14. Fen ve Fizik Etkinliklerinde Bilgisayar Destekli Simülasyon Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi: Elektrik Akımı Örneği

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.91, (Özet Bildiri)

15. Ortaöğretim 9. sınıf Fizik Programında 2007 Yılında Yapılan Değişikliklerin Değerlendirilmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.35, (Özet Bildiri)

16. Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.33, (Özet Bildiri)

17. Çoklu Zeka Kuramının Lise Fizik Derslerinde Uygulanabilirliği ve Öğrencilerin Zeka Alanlarının Ölçülmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.197, (Özet Bildiri)

18. Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.275-276, (Özet Bildiri)

19. Probleme Dayalı Öğrenme: Radyoaktivite Örneği

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.263-264, (Özet Bildiri)

20. Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Problem Çözme Tutumlarına ve Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-20, (Tam Metin Bildiri)

22. Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi

18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.136, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

34

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

20

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

43

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

28

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları