SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Prospective Physics Teachers’xxAwareness of Radiation and Radioactivity
European Journal Of Physics
, cilt.6, sa.1, ss.1-14, 2015 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.181-192, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of Problem Based Learning Approach on Conceptual Understanding in Teaching of Magnetism Topics
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
, cilt.6, sa.2, ss.110-122, 2014 (Hakemli Dergi)
Teaching of Radioactive Decay in High School
Balkan Physics Letters
, cilt.21, ss.79-89, 2013 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adaylarının Radyasyon Farkındalığı
CBÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, ss.89-106, 2012 (Hakemli Dergi)
Modeling Radioactive Decay
Procedia, Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2196-2200, 2011 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
NEWWSA
, cilt.6, sa.1, ss.810-815, 2011 (Hakemli Dergi)
Probleme Dayalı Öğrenme Radyoaktivite Örneği
NEWWSA
, cilt.6, sa.1, ss.1233-1241, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Manyetizma Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kullanılması ile ilgili Öğrenci Görüşleri
I. Uluslararası Bilim,Eğitim,Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2019
Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkisi
2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 28 Eylül - 01 Ekim 2017
Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Geleneksel Öğretim ve Modellemenin Etkisi
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Lise Öğrencilerinin Radyasyon Algısı
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.193-194
Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, ss.50
Manyetizma Konularının Öğretiminde Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Kavramsal Anlamaya Etkisi
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.13-14
İlköğretim Öğrencilerinin Radyasyon Farkındalığı
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2014, ss.425
İlköğretim Öğretmenlerinin Radyasyon Farkındalığı
I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013
Teaching of Radioactive Decay in High School
Türk Fizik Derneği 29. Uluslararası Fizik Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2012, ss.321
Fizik Öğretmenlerinin Radyasyon Algısı
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.734
Fizik Öğretmen Adaylarının Radyasyon Farkındalığı
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.733
Modeling radioctivity decay
WCES-2011 3rd world conference on Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Şubat 2011, ss.89
Fen ve Fizik Etkinliklerinde Bilgisayar Destekli Simülasyon Tekniğinin Öğrenci Başarısına Etkisi: Elektrik Akımı Örneği
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.91
Ortaöğretim 9. sınıf Fizik Programında 2007 Yılında Yapılan Değişikliklerin Değerlendirilmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.35
Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.33
Çoklu Zeka Kuramının Lise Fizik Derslerinde Uygulanabilirliği ve Öğrencilerin Zeka Alanlarının Ölçülmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.197
Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.275-276
Probleme Dayalı Öğrenme: Radyoaktivite Örneği
19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, ss.263-264
Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Problem Çözme Tutumlarına ve Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
The First International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, ss.1-20
Fizik Eğitiminde Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin İncelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.136