Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Engelli kardeşe sahip olan 18-30 yaş arasındaki bireylerin evliliğe yönelik tutumlarının incelenmesi
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
1995 - 2002
1995 - 2002Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (Dr), Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Türkiye
1974 - 1979
1974 - 1979Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Otistik çocukların ailelerine yönelik grup rehberliğinin ailelerin kabul düzeylerine etkisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Rehberlik Ve Psikolojik Danışmanlık (Dr)
1995
1995Yüksek Lisans
Normal zekalı kardeşlerin zihinsel engelli kardeşe yönelik kabul düzeyleri
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Akademik Unvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü
2007 - 2010
2007 - 2010Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2003 - 2007
2003 - 2007Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2012 - 2015
2012 - 2015Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2012 - 2015
2012 - 2015Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
2009 - 2012
2009 - 2012Bölüm Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
Verdiği Dersler
Doktora
Doktora
ÖZEL EĞİTİM VE DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR
TEZ ÇALIŞMASI
UZMANLIK ALANI DERSİ
OTİZMLİ BİREYLERDE SOSYAL ETKİLEŞİM VE ZİHİN KURAMI
SEMİNER
ÖZEL EĞİTİMDE AİLE DANIŞMANLIĞI
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
ÖZEL EĞİTİMDE TANI, DEĞERLENDİRME VE TEKNİKLER
TEZ ÇALIŞMASI
SEMİNER
UZMANLIK ALANI DERSİ
ETKİLİ ANNE BABA EĞİTİMİ
ÖZEL EĞİTİM UYGULAMALARI
DÖNEM PROJESİ
ENGELLİ BİREYLERİN AİLELERİNİN (ANNE-BABA VE KARDEŞ) EĞİTİMİ
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK HİZMETLERİ
ÖZEL EĞİTİM GRUPLARINDA ZİHİN KURAMI BECERİLERİNE YÖNELİK ÇALIŞMALAR
OTİZM SPEKTRUM GRUBUNDA DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİ
ZİHİN ENGELLİLER VE AKADEMİK BECERİ EĞİTİMİ
ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ (ÖÖB VE DEHB) EĞİTİM VE SAĞALTIMI
ZİHİN ENGELLİLERE BECERİ VE KAVRAM ÖĞRETİMİ
ÖZEL EĞİTİMDE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA
İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI,YAKLAŞIMLAR,YÖNTEMLER ,TEKNİKLER
ERKEN EĞİTİM PROGRAMLARI
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ ÇEKEN ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KAYNAŞTIRMA: YAKLAŞIMLAR, YÖNTEMLER, TEKNİKLER
Lisans
Lisans
AİLE EĞİTİMİ VE REHBERLİĞİ
ZİHİN ENGELLİLERE GÜNLÜK YAŞAM VE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ
SEÇ I (OKUMA GÜÇLÜĞÜ: TANI VE MÜDAHALE)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
SEÇ I (OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA DAVRANIŞ YÖNETİMİ)
ÖZEL EĞİTİM
SEÇ VI (KÜÇÜK ADIMLAR ERKEN ÇOCUKLUK PROGRAMI)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİ
OKUL DENEYİMİ VE KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
DUYGUSAL VE DAVRANIŞSAL BOZUKLUKLAR
SEÇ.V (ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN BİREYLERİN EĞİTİMİ)
EĞİTSEL-DAVRANIŞSAL ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
SEÇ. V. OTİZM SPEKT. BOZUKLUĞUNDA İLETİŞİM VE SOSY. BEC. GELİŞTİRİLMESİ
UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ
PSİKOLOJİYE GİRİŞ
OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA İLETİŞİM VE SOSYAL BECERİLERİN GELİŞTİRİLMESİ
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
GK SEÇ.(FARKINDALIKLARLA YAŞAMA KÜLTÜRÜ)
BİREYSEL FARKLAR VE PSİKOLOJİ YAKLAŞIMLARI
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK HİZMETLERİ
ENGELLİ BİREYLERİN AİLELERİNİN (ANNE-BABA VE KARDEŞ) EĞİTİMİ
GER.VE ÜSTÜN ZEKALI ÇOCUKLARIN EĞİTİMİ
İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA
UYUMSUZ ÇOC.EĞİTİMİ
İŞİTME VE KONUŞMA ÖZÜRLÜLER
GELİŞİM VE ÖĞRENME
OKUL DENEYİMİ
SEÇ III (ZİH. ENGELLİ ÇOCUK.EĞT.)
Yönetilen Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
Otizm spektrum bozukluğu tanısı olan 0-12 yaş aralığındaki çocukların bireyselleştirilmiş eğitim programlarının hazırlanmasında ve uygulanmasında psiko eğitimsel profili (PEP-R) kullanım etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
A.YİĞİT(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Otizmli kardeşe sahip olan bireylerin kardeşiyle ilişkilerinde yaşanan sorunların ve geleceğe yönelik beklentilerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
D.KIVRAK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Normal gelişim gösteren çocuğu olan ebeveynler ile özel gereksinimli çocuğu olan ebeveynlerin algıladıkları eş desteği ve evlilik doyumu düzeylerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
Z.KARAMAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
İnternet bağımlılığının evlilik ilişkisi üzerine etkisi
GİRLİ A. (Danışman)
T.BATUR(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Baba destek eğitim programının aile işlevleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
H.MUTLU(Öğrenci)
2018
2018Doktora
Özel Öğrenme Güçlüğü olan Öğrencilerin İşlemsel Akıcılıklarının Geliştirilmesinde Eğitici Bilgisayar Oyununun ve Kağıt- Kalem ile Uygulanan Geleneksel Yöntemin Etkililiklerinin Karşılaştırılması
GİRLİ A. (Danışman)
S.DOĞMAZ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Öğrenme güçlüğü olan çocukların öyküleme yoluyla ölçümlenen yazılı ifadeleri ve yazma kaygıları arasındaki ilişki
GİRLİ A. (Danışman)
H.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Zihin engelli öğrencilere resimli kartlar aracılığı ile özbakım ihtiyaçlarını bildirme becerisinin öğretiminde sabit bekleme süreli öğretiminin etkililiği
GİRLİ A. (Danışman)
H.TORUN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Otizm spektrum bozukluğu tanılı çocuklar için geliştirilen zihin okuma becerileri öğretimi programının etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
E.UYLAŞ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
7-17 yaş arasındaki normal gelişim gösteren ve özel gereksinimli çocuğu olan aile bireylerinin psikolojik iyi olma hali ve başa çıkma yöntemlerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
D.TURGUT(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma akıcılığını geliştirmede tablet bilgisayar destekli sağaltım programının etkililiği
GİRLİ A. (Danışman)
A.BİLAL(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Yüksek işlevli otizm ve Asperger sendromu tanılı çocuklarda İleri Derecede Zihin Okuma Becerileri Öğretimi Programının etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
E.DALMIŞ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Engelli kardeşe sahip olan 18-30 yaş arasındaki bireylerin evliliğe yönelik tutumlarının incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
H.MUTLU(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Zihinsel engelli ergenlerin sosyal beceri düzeyleri ve davranış problemleri ile ebeveynlerinin genel öz yeterlilik algı düzeylerinin karşılaştırılarak incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
G.ELİF(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim genel eğitim sınıfı ile özel eğitim sınıfında öğrenim gören kaynaştırma öğrencilerinin sosyal becerilerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
K.SÜLÜN(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Boşanma aşamasındaki bireylerin evlilik çatışmaları, çatışma iletişim tarzları ve sosyal destek sistemlerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
D.POLAT(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
Zihinsel engelli öğrencilere galoş yapma becerisinin öğretiminde eş zamanlı ipucuyla öğretimin etkililiği
GİRLİ A. (Danışman)
T.LEBLEBİCİ(Öğrenci)
2012
2012Doktora
Otizm tanılı kaynaştırma öğrencilerinin bulunduğu sınıflarda akran ilişkilerinin geliştirilmesine yönelik bir eğitim programının etkililiğinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
S.ÖZTÜRK(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
İlköğretim düzeyindeki işitme engelli öğrencilerin sosyal beceri düzeylerinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
S.EREN(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Yaygın gelişimsel bozukluk tanısı alan çocukların ebeveynlerinin yaşadığı yas tepkilerinin, evlilik uyumlarının ve sosyal destek algılarının incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
D.KARPAT(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
İzmir ilinde kaynaştırma öğrencileri ile çalışan okul öncesi öğretmenlerinin empatik eğilimleri ile tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişkinin belirlenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
E.ÖZMEN(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
Düşünce baloncukları tekniğinin kullanıldığı ?yanlış inanç öğretim paketi? nin asperger sendromu ve yüksek işlevli otizm tanısı almış çocukların ?yanlış inanç? düzeylerine etkisi
GİRLİ A. (Danışman)
D.TEKİN(Öğrenci)
2009
2009Yüksek Lisans
Üniversite öğrencilerinde kendine zarar verme davranışının demografik değişkenler, travmatik yaşantılar ve benlik kapasitesi ile olan ilişkisi
GİRLİ A. (Danışman)
Ş.ERDEM(Öğrenci)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretim 8. sınıf öğrencilerinin durumluk sürekli kaygı düzeyleri ile sınav kaygısı düzeyleri ve ana - baba tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
G.KEZİBAN(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Otistik çocuğa sahip ailelerin algıladıkları sosyal destek ve stres düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GİRLİ A. (Danışman)
B.SENCAR(Öğrenci)
2007
2007Yüksek Lisans
Sınıf öğretmenlerinin kaynaştırma uygulamalarında karşılaştıkları sorunlarla ilgili görüşleri ve çözüm önerileri
GİRLİ A. (Danışman)
E.BİLEN(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğu olan 9-13 yaş grubu ilköğretim öğrencilerinin uyumsal davranışları, benlik kavramı ve akademik başarıları arasındaki ilişkiler
GİRLİ A. (Danışman)
A.KANAY(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018
2018Ability of Children with Learning Disabilities and Children with Autism Spectrum Disorder to Recognize Feelings from Facial Expressions and Body Language
GİRLİ A., DOĞMAZ S.
WORLD JOURNAL OF EDUCATION , cilt.8, sa.2, ss.10-26, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Investigating the Opinions of Teachers on the Processes of Vocational Counselling, Training and Employment of Special Needs Students
ÖZBEK A. B., GİRLİ A., ÖZTÜRK H.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.12, ss.41-50, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Metacognitive reading strategies in learning disability: Relations between usage level, academic self-efficacy and self-concept
Girli A., Öztürk H.
International Electronic Journal of Elementary Education
, cilt.10, sa.1, ss.93-102, 2017 (Scopus)
2017
2017ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ZİHİN KURAMI İLİŞKİSİ
DOĞMAZ S., GİRLİ A.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.10, sa.51, ss.683-693, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017The Effectiveness of a Tablet Computer-aided Intervention Program for Improving Reading Fluency
ÖZBEK A. B., GİRLİ A.
Universal Journal of Educational Research , cilt.5, sa.5, ss.757-764, 2017 (Scopus)
2017
2017Empathising and systematising in children with and without autism spectrum disorder
GİRLİ A., KARADAĞ F., KARABEY B.
Journal of Human Sciences
, cilt.14, sa.1, ss.457-472, 2017 (Hakemli Dergi)
2014
2014Okul Öncesi Dönemde Akranların Sınıflarındaki Özel Gereksinimli Öğrenciyi Tercih Etme Durumları
KARADAĞ F., YILDIZ DEMİRTAŞ V., GİRLİ A.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.31, ss.191-215, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
2012ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KADINA YÖNELİK ŞİDDET HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN DENEYİMLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER VE YAŞAM DOYUMU İLE İLİŞKİSİ DEÜ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Kabasakal H. Z., Girli A.
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.105-123, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012PSYCHIATRIC SYMPTOMS as PREDICTORS of LIFE SATISFACTION in PARENTS with HANDICAPPED CHILDREN
Kabasakal H. Z., Girli A., Totan T., Aysan F.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.8, sa.2, ss.52-69, 2012 (Hakemli Dergi)
2008
2008Kaynaştırma öğrencileri Akran İlişkiler ve Akran istismarı
Kabasakal H. Z., Girli A., Burcu O., Çelik N., Gülseren V.
buca eğitim fakültesi , sa.23, ss.169-176, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
2017ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ZİHİN KURAMI İLE İLİŞKİSİ
DOĞMAZ S., GİRLİ A.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Üniversitelerdeki Engelli Öğrencilerin ve Engelli OlmayanÇalışanların Ayrımcılıkla İlgili Algıları, Gözlemleri ve BilgiDüzeyleri
GİRLİ A., KIRKIM G., NARİN S.
11. ENGELSİZ ÜNİVERSİTELER ÇALIŞTAYI, Türkiye, 8 - 09 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Özel Gereksinimli Öğrencilerin Mesleğe Yönlendirilme ve İşe Yerleştirilme Süreçlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZBEK A. B., GİRLİ A., ÖZTÜRK H.
Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016The Views about Utilizing the Diagram Method to Solve Verbal MathematicalProblems for Student with Learning Disabilities
DOĞMAZ S., GİRLİ A., KARABEY B.
X. European Conference on Social andBehavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.378, (Özet Bildiri)
2016
2016The Theory of Mind for Gifted Individuals
KARADAĞ F., GİRLİ A.
X. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Saraybosna, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.372-373, (Özet Bildiri)
2015
2015Mobil Uygulamaların Otizmli Çocuklara Beceri Öğretiminde Kullanımı
GİRLİ A., TUĞLULAR T., GÜNGÖR E., ÇETİN C.
Uluslararası Engelsiz Bilişim 2015 Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Akıcılığını Geliştirmede Tablet Bilgisayar Destekli Sağaltım Programının Etkililiği
ÖZBEK A. B., GİRLİ A.
Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
2014
2014THE COMPARISON BETWEEN EMPATHY THEORY OF MIND AND LONELINESS LEVEL IN CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DİSORDER
ÖZTÜRK H., GİRLİ A., KARADAĞ F., DOĞMAZ S.
ULUSLARARASI OTİZM KONFERANSI, 14 - 16 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)
2014
2014Examining the Effectiveness of Drama Method on Development of Following Action Instructions Ability of Children with Autism Spectrum Disorder
KARADAĞ F., GİRLİ A., ÖZTÜRK H., DOĞMAZ S.
Uluslararası Otizm Kongresi- ULOK, 14 - 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014The Comparison Between Empathy Theory of Mind and Loneliness Level in Children With Autism Spectrum Disorders And In Typically Developing Children
ÖZTÜRK H., GİRLİ A., KARADAĞ F., DOĞMAZ S.
Uluslararası Otizm Konferansı, 14 - 16 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Okuma Güçlüğünde Teknoloji Kullanımı
ÖZBEK A. B., GİRLİ A.
Engelsiz Bilişim 2014 Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
2014Üstün Yetenekli, Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Akademik Öz Yeterlik Benlik Kavramı ve Sosyal Becerilerinin İncelenmesi
KARADAĞ F., GİRLİ A., ÖZTÜRK H., DOĞMAZ S.
24.Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.7-8, (Özet Bildiri)
2014
2014Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilerinin Sosyal Beceri, Benlik Kavramı ve Akademik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
DOĞMAZ S., GİRLİ A., KARADAĞ F., ÖZTÜRK H.
24. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Eylül 2014, ss.9, (Özet Bildiri)
2014
2014Üstün Yetenekli ve Normal Gelişim Gösteren 10-16 Yaş Grubu Çocukların Yalnızlık, Sosyal Beceri ve Empati Düzeylerinin İncelenmesi
DOĞMAZ S., GİRLİ A., KARADAĞ F., ÖZTÜRK H.
IV.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, ss.34, (Özet Bildiri)
2014
2014Üstün Yetenekli, Asperger Sendromlu ve Normal Gelişim Gösteren Bireylerin Çıkarsama Yeteneği ve Zihin Kuramı Becerilerinin İncelenmesi
KARADAĞ F., GİRLİ A., DOĞMAZ S., ÖZTÜRK H.
IV.Ulusal Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
2013Evaluation of Relationship Between the Views Towards Inclusion an the Levels of Empathy and Self Efficacy of Vocational High School Teachers
ÖZBEK A. B., GİRLİ A., Erdoğan G.
Congresso Internacional Educaçao Inclusiva e Equidade, Lizbon, Portekiz, 31 Ekim - 02 Kasım 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
2013Öğretmen Adaylarının Empati Becerilerinin Öz Yeterlik İnançlarının ve Bazı Değişkenlerin Kaynaştırmaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
GİRLİ A., KABASAKAL H. Z., KARABEY B., ÖZBEK A. B.
23. Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ocak - 01 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
2013Otizm Spekturum Bozukluğu Zihinsel Yetersizlik ve Normal Gelişim Gösteren 9 16 Yaş Grubu Çocukların Empati Düzeylerinin Karşılaştırılması
GİRLİ A., KARABEY B., DOĞMAZ S.
Özel Eğitim Kongresi, Bolu, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2013, ss.218, (Özet Bildiri)
2009
2009engelli çocuğa sahip ailelerde görülen ruhsal belirtiler ile yaşam doyumu arasındaki ilişkinin incelenmesi
KABASAKAL H. Z., GİRLİ A., TOTAN T., AYSAN F.
X. Ulusal Psikolojik Danışma Ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, cilt.1, ss.223, (Özet Bildiri)
2007
2007kaynaştırma öğrencileri akran ilişkileri akran istismarı
KABASAKAL H. Z., GİRLİ A.
IX. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2007, cilt.1, ss.188-189, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2014
2014Otizmli Bir Arkadaşım Var
GİRLİ A., KARADAĞ F.
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Proje Kapsamı, İzmir, 2014
Desteklenen Projeler
2012 - 2014
2012 - 2014