-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2015 - 2022 Dr. Öğr. Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2009 - 2015 Araştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Dijital Matematik Parkuru ile Desteklenen Öğrenme Ortamında Bilgiyi Oluşturma ve Pekiştirme Süreçleri
Kula Ünver S. (Danışman)
Z.Filiz(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
7. Sınıf Öğrencilerinin Oran ve Orantı Konusuna ilişkin Kavram İmajları ve Yanılgıları
Kula Ünver S. (Danışman)
D.Erali(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Matematik Okuryazarlık Düzeyleri ile Geometri Başarıları ve Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Kula Ünver S. (Danışman)
C.Süzen(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Matematik Öğretmenlerinin Scratch’i Öğretim Süreçlerinde Kullanmalarına İlişkin Görüşleri
Kula Ünver S. (Danışman)
G.Şeyda(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Sosyal Adalete ilişkin Matematiksel Modelleme Problemi Kurma ve Çözme Süreçleri/Deneyimleri
Kula Ünver S. (Danışman)
B.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Çokgenlere ilişkin Origami Temelli Etkinliklerin Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeylerine ve Geometriye yönelik Tutumlarına Etkisi
Kula Ünver S. (Danışman)
Ç.TOKLUOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlığına ilişkin Görüşleri ve Soruların Çözümünde Yaşadıkları Zorluklar
Kula Ünver S. (Danışman)
N.Kırem(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Süreçlerindeki Üstbilişsel Düzenleme Becerileri
Kula Ünver S. (Danışman)
E.Verda(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Öğretimleri Sürecinde Kullandıkları Soru Sorma Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri
Kula Ünver S. (Danışman)
-
7. Sınıf Öğrencilerinin RBC+C Modeli Bağlamında Oran ve Orantı Konusundaki Bilgi Oluşturma Süreçleri
Kula Ünver S. (Danışman)