Eğitim Bilgileri
2006 - 2015
2006 - 2015Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Otel işletmelerinde teknoloji temelli özniteliklerin doyum, sadakat, tekrar ziyaret ve ağızdan ağza iletişime etkisi: Model önerisi
Dokuz Eylül Üniversitesi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2004 - Devam Ediyor
2004 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
Makaleler
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Diğer Yayınlar (2)
2017
20171. PREDICTORS OF RELATIONSHIP QUALITY AND RELATIONSHIP OUTCOMES IN MIDSCALE RESTAURANTS IN IZMIR, TURKEY
USTA M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.7, ss.174-205, 2017 (ESCI)
2009
20092. A comparison of the expectations of tourism management undergraduate students before Start internship the live realty of this training process: Data for hospitality managers
GÜNLÜ E., USTA M.
hosteur , cilt.18, sa.1, ss.5-14, 2009 (Hakemli Dergi)
2006
20063. A Comparison of the Expectations of Tourism Management and Undergraduate Students Before Start Internship Lıve Reality of This Training Process Data for Hospitality Managers
Günlü E., Usta M.
Hosteur , cilt.18, sa.1, ss.5-13, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2016
20161. Otel İşletmelerinde Teknoloji Temelli Özniteliklerin Doyum Sadakat Tekrar Ziyaret ve Ağızdan Ağza İletişime Etkisi Model Önerisi
USTA M.
VIII. Lisansüstü Turizm Öğrencileri Araştırma Kongresi, Ankara, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
2013
20132. The Role of Local Food in Tourism and Evaluation of the Effects in Destination Economic Development by Manufacturer in Çeşme Turkey
IŞILDAR P., USTA M., TANYERİ M.
ATAF - Proceedings of the CONFERENCE on TOURISM & HOSPITALITY, Yerevan, Ermenistan, 28 - 30 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
20133. M,”THE ROLE OF LOCAL FOOD IN TOURISM AND EVALUATION OF THEEFFECTS IN DESTINATION ECONOMIC DEVELOPMENT BY MANUFACTURER IN ÇEŞME/TURKEY”
IŞILDAR P., USTA M., TANYERİ M.
Proceedings of the CONFERENCE on TOURISM HOSPITALITY, 06 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2011
20114. Satisfaction in Customers’xx Own Words: An Analysis of Hotel Guest books
AKTAŞ G., USTA M., AKSATAN M.
Satisfaction in Customers’xx Own Words: An Analysis of Hotel GuestBooks, 12 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
2011
20115. The Impact of Hotel Attributes’xx Satisfaction on Overall GuestSatisfaction
USTA M., katerina b., ÇOBANOĞLU C.
Graduate Student Research Conference in Hospitality and Tourism, 12 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)
2007
20076. Student’xxs Perceptions Concerning Computer Based Learning In Tourism Higher Educatio A Case Study In Dokuz Eylül University
USTA M.
Turkey”,8th International Conference on Computer BasedLearning in Science, 15 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)