Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (11)
8. Okul Öncesi Dönemde Erken Matematik Yeteneği Düzeyleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.292-315, 2020 (Hakemli Dergi)
9. Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.9, sa.2, ss.306-316, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Early childhood teacher candidate s attitudes towards computer and computer assisted instruction
Elementary Education online
, cilt.10, sa.3, ss.934-950, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ve Öğrenme Stratejilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
Sakarya Üniversitesi
, sa.17, ss.329-343, 2009 (Hakemli Dergi)
21. Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin İstatistikDersine Yönelik Tutumları: Türkiye ve Azerbaycan Örneği
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.21, ss.187-194, 2009 (Hakemli Dergi)
22. Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ve Öğrenme Stratejilerinin Eleşrirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.329-343, 2009 (Hakemli Dergi)
24. Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin İstatistik Dersine Yönelik Tutumları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.100-105, 2005 (Hakemli Dergi)
25. ÖĞRETİM ELEMANI İŞ STRESİ
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, sa.12, ss.104-111, 2003 (ESCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
39
6. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798, (Özet Bildiri)
7. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
8. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul önce Öğretmenliği Lisans Programları
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254, (Özet Bildiri)
14. Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337, (Özet Bildiri)
15. Okul Öncesi Dönemde Erken Matematik Yeteneği Düzeyleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.459-460, (Özet Bildiri)
20. okul öncesi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları ile bilgisayara yönelik tutumlar
4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
25. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)
27. TET e İlişkin Öğrencilerin Algı ve Beklentileri
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
32. Fotoelektrik Olay-Konusunun Bilgisayar ve İnternet Destekli Öğretimin, Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi
5. ULUSLARARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.1, ss.346-352, (Tam Metin Bildiri)
35. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
v. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1261-1266, (Tam Metin Bildiri)
36. Yansıtıcı Öğretim Modeli
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
37. Fen Öğretiminde Problem Çözme Stratejilerinin kullnımına Yönelik Bir Çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.239-242, (Tam Metin Bildiri)
38. Evaluation of Student Satisfaction in Physics Laboratory Courses at University Level
Balkan Physics Conference, Bulgaristan, 22 - 27 Ağustos 2000, ss.705-708, (Tam Metin Bildiri)
39. Öğrenmeyi Öğrenmek
Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.459-465, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Kuzey Makedonya Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II, Saracaloğlu, Asuman Seda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.633-674, 2023
4. Eğitim Programının Temel Ögesi: Eğitim Durumları
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Doç. Dr. Etem Yeşilyurt, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.431-465, 2021
6. ETKİN ÖĞRENME, STRATEJİ KULLANIMI,MATEMATİK BAŞARISI, GÜDÜ VE CİNSİYETİLİŞKİLERİ
KRİTER YAYINEVİ, İstanbul, 2020
10. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Özellikler
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, ABDURRAHMAN TANRIÖĞEN, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.165-190, 2014
Metrikler
Yayın (WoS)
4
Yayın (Scopus)
4
Atıf (WoS)
20
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
27
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
642
H-İndeks (Scholar)
12
Atıf (TrDizin)
35
H-İndeks (TrDizin)
4
Atıf (Sobiad)
188
H-İndeks (Sobiad)
7
Proje
4
Tez Danışmanlığı
10