Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 39

1. Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirliğin Bireyler Üzerindeki Etkisi

Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 24 - 25 Mart 2023, ss.80, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK DERS KİTAPLARININ DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

XIII. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU, İzmir, Türkiye, 11 Mayıs 2022, ss.565, (Özet Bildiri)

4. Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğrencilerinin Pandemi Sürecinde Üniversitelerin Uzaktan Eğitim Uygulamaları Hakkında Görüşleri

II. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.283, (Özet Bildiri)

5. THE RELATIONSHIP BETWEEN THE TENDENCY OF TEACHERS FOR LIFELONG LEARNING AND THE LEARNING STRATEGIES THEY USE

8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Mart 2021, ss.26-28, (Özet Bildiri)

6. Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları

6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798, (Özet Bildiri)

10. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI

VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254, (Özet Bildiri)

11. Eğitimde Sistem Düşüncesi Yaklaşımının Okul Öncesi Çevre Bilinci Üzerine Etkisi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.208, (Özet Bildiri)

12. Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.249-261, (Tam Metin Bildiri)

13. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN AÇIK ALAN EĞİTİMLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.283-290, (Tam Metin Bildiri)

14. Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337, (Özet Bildiri)

15. Okul Öncesi Dönemde Erken Matematik Yeteneği Düzeyleri

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.459-460, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya iİişkin Tutumları ile Bilgisayara Yönelik Tutumlar

4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, ss.802-810, (Tam Metin Bildiri)

21. Okulöncesi Dönemde Bilgisayar Destekli Eğitim: Renk ve Şekil Kavramlarının Öğretimi

19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 16 - 18 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

22. Coğrafya Öğretmenleri İle Öğrencilerinin Güdü Düzeyleri ve Öğrenci Öğretmen Özellikleriyle İlişkileri

1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

23. Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Programına Yönelik Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)

24. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİKMESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI, MESLEKİ BENLİKSAYGILARI VE MESLEKİ YETERLİK İNANÇLARI

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)

25. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)

26. Bilgisayar Animasyonları ile Bilişim Teknolojilerinin Temelleri Dersi Öğretimi

3th International Computer Instructional Technologies Symposıum, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.70-74, (Tam Metin Bildiri)

27. TET e İlişkin Öğrencilerin Algı ve Beklentileri

18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

28. Türk Eğitim Tarihi Dersine İlişkin Öğrencilerin Algı ve Beklentileri

XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, (Özet Bildiri)

29. Effects of computer aided concept cartoons on learning outcomes

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.296-301, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License identifier identifier

32. Fotoelektrik Olay-Konusunun Bilgisayar ve İnternet Destekli Öğretimin, Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi

5. ULUSLARARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.1, ss.346-352, (Tam Metin Bildiri)

34. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Matematik Dersi Strateji Kullanım Düzeyleri

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 Eylül - 30 Mayıs 2005, (Tam Metin Bildiri)

35. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları

v. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1261-1266, (Tam Metin Bildiri)

36. Yansıtıcı Öğretim Modeli

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

37. Fen Öğretiminde Problem Çözme Stratejilerinin kullnımına Yönelik Bir Çalışma

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.239-242, (Tam Metin Bildiri)

39. Öğrenmeyi Öğrenmek

Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.459-465, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Kuzey Makedonya Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri

Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II, Saracaloğlu, Asuman Seda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.633-674, 2023

3. ERKEN ÇOCUKLUKTA DEĞERLENDİRME

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet DÖNGER, Editör, Ivpe, Cetinje, ss.73-90, 2022

4. Eğitim Programının Temel Ögesi: Eğitim Durumları

Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Doç. Dr. Etem Yeşilyurt, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.431-465, 2021

5. Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri ile Kullandıkları Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki

Eğitim Bilimleri Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Doç. Dr. Meriç Eraslan, Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Döngel, Editör, IVPE, Cetinje, ss.1-14, 2021

7. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICILIKDÜZEYLERİ

EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Doç. Dr. Harun ŞAHİN, Editör, Ivpe, Cetinje, ss.152-167, 2020

8. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEVE ÖĞRENME STİLLERİ

Eğitim Bilimlerinde akademik Çalışmalar 2019-2, Ahmet Dönger, Hacı Yıldız, Editör, IVPE, Cetinje, ss.41-65, 2019

9. Okul Öncesi Dönemde Sistem Düşüncesi Yaklaşımı İle Çevre Eğitimi Uygulamaları

Eğitim Bilimlerinde Akademik Çalışmalar, Harun Şahin, Abidin Temizer, Marijan Premovic, Editör, IVPE, Cetinje, ss.53-72, 2018

10. Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Özellikler

Bilimsel Araştırma Yöntemleri, ABDURRAHMAN TANRIÖĞEN, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.165-190, 2014
Metrikler

Yayın

76

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

20

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

27

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

642

H-İndeks (Scholar)

12

Atıf (TrDizin)

35

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Sobiad)

188

H-İndeks (Sobiad)

7

Proje

4

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları