SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Dönemde Erken Matematik Yeteneği Düzeyleri
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.292-315, 2020 (Hakemli Dergi)
Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.9, sa.2, ss.306-316, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönemde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.469-513, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Mesleklere Yönelik Toplumsal Cinsiyet Algılarının İncelenmesi
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.52-70, 2018 (Hakemli Dergi)
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya ve Bilgisayara Yönelik Tutumları
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.10, sa.3, ss.934-950, 2011 (Hakemli Dergi)
Early childhood teacher candidate s attitudes towards computer and computer assisted instruction
Elementary Education online
, cilt.10, sa.3, ss.934-950, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ve Öğrenme Stratejilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
Sakarya Üniversitesi
, sa.17, ss.329-343, 2009 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin İstatistikDersine Yönelik Tutumları: Türkiye ve Azerbaycan Örneği
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.21, ss.187-194, 2009 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ve Öğrenme Stratejilerinin Eleşrirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.329-343, 2009 (Hakemli Dergi)
Coğrafya Bölümü Öğrencilerinin İstatistik Dersine Yönelik Tutumları
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.100-105, 2005 (Hakemli Dergi)
ÖĞRETİM ELEMANI İŞ STRESİ
Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research
, sa.12, ss.104-111, 2003 (ESCI)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği LisansProgramları
6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.795-798
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul Öncesi Öğretmenliği Lisans
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Bakışıyla Okul önce Öğretmenliği Lisans Programları
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 11 - 13 Ekim 2018
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254
Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337
Okul Öncesi Dönemde Erken Matematik Yeteneği Düzeyleri
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.459-460
okul öncesi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları ile bilgisayara yönelik tutumlar
4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959
TET e İlişkin Öğrencilerin Algı ve Beklentileri
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009
Fotoelektrik Olay-Konusunun Bilgisayar ve İnternet Destekli Öğretimin, Öğrenci Başarı ve Tutumlarına Etkisinin Değerlendirilmesi
5. ULUSLARARASI EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.1, ss.346-352
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları
v. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1261-1266
Yansıtıcı Öğretim Modeli
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002
Fen Öğretiminde Problem Çözme Stratejilerinin kullnımına Yönelik Bir Çalışma
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.239-242
Evaluation of Student Satisfaction in Physics Laboratory Courses at University Level
Balkan Physics Conference, Bulgaristan, 22 - 27 Ağustos 2000, ss.705-708
Öğrenmeyi Öğrenmek
Nasıl Bir Eğitim Sistemi: Güncel Uygulamalar ve Geleceğe İlişkin Öneriler Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 10 - 12 Nisan 1997, ss.459-465
Kitap & Kitap Bölümleri
Kuzey Makedonya Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II, Saracaloğlu, Asuman Seda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.633-674, 2023
Eğitim Programının Temel Ögesi: Eğitim Durumları
Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Doç. Dr. Etem Yeşilyurt, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.431-465, 2021
ETKİN ÖĞRENME, STRATEJİ KULLANIMI,MATEMATİK BAŞARISI, GÜDÜ VE CİNSİYETİLİŞKİLERİ
KRİTER YAYINEVİ, İstanbul, 2020
Ölçme Araçlarında Bulunması Gereken Özellikler
Bilimsel Araştırma Yöntemleri, ABDURRAHMAN TANRIÖĞEN, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.165-190, 2014