Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Investigation of the Effect of Augmented Reality Application on Preschool Children's Knowledge of Space
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.1, ss.190-203, 2022 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 49
Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.9, sa.2, ss.306-316, 2019 (Hakemli Dergi)
PlumX Metrics
- Captures
- Readers: 2
Okul Öncesi Dönemde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.2, ss.469-513, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Mesleklere Yönelik Toplumsal Cinsiyet Algılarının İncelenmesi
Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.52-70, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Uzaya Yönelik Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilim İnsanı İmajları ve Bilime Yönelik Algıları
1.ULUSLARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019
Açık Alan Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
IV. Uluslararası Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254
Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337
Özyılmaz- Akamca, G. ve Yıldırım, G. (2017). Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müzeeğitimi
I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Mart 2017, cilt.1, ss.33-34
Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müze eğitimi
I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.33-34
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ALTERNATİF BİR YÖNTEM MÜZE EĞİTİMİ
ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.26
TALE PACKET
READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Sosyal Bilgiler Öğretimine Yönelik Görüşleri
3. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
okul öncesi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları ile bilgisayara yönelik tutumlar
4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE MÜZELERDEN FAYDALANIYOR MUYUZ: ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
6. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007
YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
İLKÖĞRETİM OKULLARINDA SAĞLIK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞELRİ
15.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006
NİÇİN FEN ÖĞRENİYORUZ? SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
İLÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRE BİLİNCİ VE EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR DURUM ARAŞTIRMASI
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006
THE WİEWS OF PRESERVİCE SCİENCE TEACHERS TOWARDS İNSTRUCTİONAL TECHNOLOGY COURSE
6th İNTERNATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006
The Views of Preservice Science Teachers Towards Instructional Technology Course
6.International Educational Technology Conference (IETC 2006), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2, ss.807-814
Yeni ilköğretim fen ve teknoloji programına yönelik öğretmen görüşleri
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347-360
YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347
Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda yürütülen lisansüstü çalışmalar yönelik öğretmen görüşleri
Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.177-185
Buca Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Profilleri
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.1, ss.415-421
FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ PROFİLLERİ
6.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004
EVALUATİON OF RESEARCH METHODS AND DOCTORATİON THESİS İN SCİENCE AND AMTHEMATİCS EDUCATİON İN TURKEY
JURE, İstanbul, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI PROFİLLERİ
5.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKULLARDA YÜRÜTÜLEN LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
EĞİTİMDE BİLİME KATKI LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003
SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
ULUSLARARASI KATILIMLI 2000’Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002
Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.198
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI
YENİ BİNYILIN BAŞINDA TÜRKİYE’xxDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
Erken Çocukluk Döneminde Fen Kavramlarının Kazanılması
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ”Çocuğun Keşif Yolculuğu”, Dr. Öğr. Üyesi Gonca Uludağ, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.78-106, 2020
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSELSÜREÇ BECERİLERİ, FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİKTUTUMLARI VE ÖZ YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİİLİŞKİ
EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Doç. Dr. Harun ŞAHİN, Editör, İVPE, KARADAĞ, ss.374-403, 2020
BİLİŞSEL ÖĞRENME KURAMLARI
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, R. GÜNSELİ YILDIRIM, GÜZİN ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.102-142, 2020