Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik İnançları

6 Uluslararsı Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilim İnsanı İmajları ve Bilime Yönelik Algıları

1.ULUSLARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Yaratıcı Dramanın Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öz Düzenleme Becerilerine Etkisi

1. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.249-261

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİN AÇIK ALAN EĞİTİMLERİNEYÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.283-290

Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müze eğitimi

I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.33-34

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ALTERNATİF BİR YÖNTEM MÜZE EĞİTİMİ

ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.26

TALE PACKET

READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014

Öğretmen Adaylarının Okul Öncesi Programına Yönelik Görüşleri

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010

YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

NİÇİN FEN ÖĞRENİYORUZ? SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

İLÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRE BİLİNCİ VE EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR DURUM ARAŞTIRMASI

7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006

THE WİEWS OF PRESERVİCE SCİENCE TEACHERS TOWARDS İNSTRUCTİONAL TECHNOLOGY COURSE

6th İNTERNATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006

The Views of Preservice Science Teachers Towards Instructional Technology Course

6.International Educational Technology Conference (IETC 2006), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2, ss.807-814

Yeni ilköğretim fen ve teknoloji programına yönelik öğretmen görüşleri

Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347-360

YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347

Niçin Fen Öğretiyoruz? Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Öğretimi Hakkındaki Görüşleri

7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.244

SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ

ULUSLARARASI KATILIMLI 2000’Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002

Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri

Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.198

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI

YENİ BİNYILIN BAŞINDA TÜRKİYE’xxDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001

Kitap & Kitap Bölümleri

YARATICI DRAMA’NIN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Dr.Öğr.Üyesi Ahmet Dönger, Editör, IVPE, Cetinje, ss.147-170, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

erken Çocukluk Döneminde Sürdürülebilirlik ve Çevre Eğitimi

Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, Doç.Dr. Vedat Bayraktar, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.43-70, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Döneminde Fen Kavramlarının Kazanılması

Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ”Çocuğun Keşif Yolculuğu”, Dr. Öğr. Üyesi Gonca Uludağ, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.78-106, 2020

OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSELSÜREÇ BECERİLERİ, FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİKTUTUMLARI VE ÖZ YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİİLİŞKİ

EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Doç. Dr. Harun ŞAHİN, Editör, İVPE, KARADAĞ, ss.374-403, 2020

BİLİŞSEL ÖĞRENME KURAMLARI

ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, R. GÜNSELİ YILDIRIM, GÜZİN ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.102-142, 2020

Metrikler

Yayın

79

H-İndeks (WoS)

1

H-Index (TrDizin)

4

Proje

5

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları