Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (4)
1. Investigation of the Effect of Augmented Reality Application on Preschool Children's Knowledge of Space
Journal of Educational Technology and Online Learning
, cilt.5, sa.1, ss.190-203, 2022 (Hakemli Dergi)
3. Okul öncesi öğretmen adaylarının okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması derslerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION AND SCIENCE (YUKSEKOGRETIM VE BILIM DERGISI)
, cilt.9, sa.2, ss.306-316, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
48
1. Artırılmış Gerçeklik Uygulamasının Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Uzaya Yönelik Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi
II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)
5. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilim İnsanı İmajları ve Bilime Yönelik Algıları
1.ULUSLARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
8. Açık Alan Etkinliklerinin Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
IV. Uluslararası Çocuk Gelişimi Kongresi, 22 - 24 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
10. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇBECERİLERİ VE BU BECERİLERE İLİŞKİN ALGILARI
VIII. ULUSLARARASI EĞİTİMDEARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.254, (Özet Bildiri)
13. Erken Çocukluk Döneminde Mesleklere İlişkin Toplumsal Cinsiyet Algısı
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.335-337, (Özet Bildiri)
17. Özyılmaz- Akamca, G. ve Yıldırım, G. (2017). Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müzeeğitimi
I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, Türkiye, 18 - 20 Mart 2017, cilt.1, ss.33-34, (Özet Bildiri)
18. Erken çocukluk döneminde alternatif bir yöntem: Müze eğitimi
I, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.33-34, (Tam Metin Bildiri)
19. ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ALTERNATİF BİR YÖNTEM MÜZE EĞİTİMİ
ULUSLARARASI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, cilt.1, ss.26, (Özet Bildiri)
20. TALE PACKET
READİNG CULTURE OF YOUNG GENERATİON, POLONYA, Lodz, Polonya, 16 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
21. Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Okul Öncesi Dönemde Sosyal Bilgiler Öğretimine Yönelik Görüşleri
3. Uluslararası Okul Öncesi Kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012
23. okul öncesi öğretmen adaylarının bilgisayar destekli eğitim yapmaya ilişkin tutumları ile bilgisayara yönelik tutumlar
4. International Computer and Instructional Technologies symposium, Konya, Türkiye, 24 - 26 Eylül 2010, (Tam Metin Bildiri)
27. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları, Mesleki Benlik Saygıları ve Mesleki Yeterlik İnançları
II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştımaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.945-959, (Tam Metin Bildiri)
30. FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE MÜZELERDEN FAYDALANIYOR MUYUZ: ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
6. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
31. YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK VELİ GÖRÜŞLERİ
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
32. İLKÖĞRETİM OKULLARINDA SAĞLIK EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞELRİ
15.ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
33. NİÇİN FEN ÖĞRENİYORUZ? SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRETİMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
34. İLÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE ÇEVRE BİLİNCİ VE EĞİTİMİ ÜZERİNE BİR DURUM ARAŞTIRMASI
7.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
35. THE WİEWS OF PRESERVİCE SCİENCE TEACHERS TOWARDS İNSTRUCTİONAL TECHNOLOGY COURSE
6th İNTERNATİONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
36. The Views of Preservice Science Teachers Towards Instructional Technology Course
6.International Educational Technology Conference (IETC 2006), Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.2, ss.807-814, (Tam Metin Bildiri)
37. Yeni ilköğretim fen ve teknoloji programına yönelik öğretmen görüşleri
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347-360, (Tam Metin Bildiri)
38. YENİ İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2006, cilt.1, ss.347, (Tam Metin Bildiri)
40. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullarda yürütülen lisansüstü çalışmalar yönelik öğretmen görüşleri
Eğitimde Bilime Katkı: Lisansüstü Eğitim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, ss.177-185, (Tam Metin Bildiri)
41. Buca Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Profilleri
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, cilt.1, ss.415-421, (Tam Metin Bildiri)
42. FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME EĞİLİMİ PROFİLLERİ
6.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
43. EVALUATİON OF RESEARCH METHODS AND DOCTORATİON THESİS İN SCİENCE AND AMTHEMATİCS EDUCATİON İN TURKEY
JURE, İstanbul, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
44. BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ FEN BİLGİSİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI PROFİLLERİ
5.ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
45. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞINA BAĞLI OKULLARDA YÜRÜTÜLEN LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
EĞİTİMDE BİLİME KATKI LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 1 - 04 Ekim 2003, (Tam Metin Bildiri)
46. SINIF VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
ULUSLARARASI KATILIMLI 2000’Lİ YILLARDA 1. ÖĞRENME VE ÖĞRETME SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)
47. Sınıf ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Öğrenme Stratejileri
Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.198, (Özet Bildiri)
48. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLGİSİ DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE FEN EĞİTİMİNE YANSIMALARI
YENİ BİNYILIN BAŞINDA TÜRKİYE’xxDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
3. ÇOCUĞU TANIMA VE DEĞERLENDİRME
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
4. ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
6. Erken Çocukluk Döneminde Fen Kavramlarının Kazanılması
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi ”Çocuğun Keşif Yolculuğu”, Dr. Öğr. Üyesi Gonca Uludağ, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.78-106, 2020
7. OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSELSÜREÇ BECERİLERİ, FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİKTUTUMLARI VE ÖZ YETERLİK İNANÇLARI ARASINDAKİİLİŞKİ
EĞİTİM BİLİMLERİTeori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Doç. Dr. Harun ŞAHİN, Editör, İVPE, KARADAĞ, ss.374-403, 2020
8. BİLİŞSEL ÖĞRENME KURAMLARI
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖĞRENME YAKLAŞIMLARI, R. GÜNSELİ YILDIRIM, GÜZİN ÖZYILMAZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.102-142, 2020