-
1992 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1986 - 1991 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1980 - 1985 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
1975 - 1979 Araştırma Görevlisi
Ege Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
-
2012 - 2015 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
2009 - 2013 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
1988 - 1994 Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi
-
Doktora
PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE MARKA YÖNETİMİ
PAZARLAMA PLANLAMASI
-
Yüksek Lisans
ULUSLARARASI PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
SATIŞ YÖNETİMİ
Girişimcililkte Pazarlama Yönetimi
SATIŞ PLANLAMASI
ULUSLARARASI PAZARLAMA
ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ
HİZMET PAZARLAMASI
-
Lisans
RETAIL MARKETING
ULUSLARARASI PAZARLAMA
MARKETİNG MANAGEMENT
-
Satış yöneticisinin satış gücü başarısı üzerindeki rolü: Performans ve motivasyon üzerine bir inceleme
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Toplumsal cinsiyet rollerinin satın alma karar tarzları üzerine etkisi: Yüksek ilgilenim ürünleri üzerine bir uygulama
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Brezilya'da kozmetik endüstrisi ile ilgili sosyal medyada müşteri sadakatı oluşturan faktörler: Instagram'a dayalı bir çalışma
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Uluslararası işletmelerde örgüt kültürünün pazarlama üzerindeki etkilerinin araştırılması
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Şehir markalaşmasının pazarlama açısından öne çıkan faktörlerinin değerlendirilmesi ile ilgili bir araştırma
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Sakız adası'nın turizm açısından pazarlanması :Türk turistlere dönük bir araştırma
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Hedef pazarlarda uluslararası fiyat araştırması ve zeytinyağı örneği
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Üçüncü parti lojistik hizmetleri: Türkiye'de bir uygulama
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Gelişen bir pazarda markalaşma süreci ve örgüt kültürünün etkisi: Azerbaycan örneği
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Uluslararası perakendecilikte rekabet stratejileri ve e-ticaretin önemi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Yiyecek içecek sektöründe fast food uygulamaları ve franchising sisteminin değerlendirilmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Rusya pazar potansiyeli ve fırsatlarının Türkiye açısından değerlendirilmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Yabancı sermayenin Türkiye pazarındaki durumu ve etkilerinin incelenmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Türkmenistan pazar çevresini etkileyen faktörlerin değerlendirilmesi: Sektörel bir inceleme
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve e-CRM Uygulamalarının Analizi
ÖNCE A. G. (Danışman)
T.ÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Marka konumlandırma ve şehir markaları: Burdur şehrinin markalaşmasına yönelik bir uygulama
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Türkmenistan'ın ekonomik gelişmesinde yabancı yatırımların rolü ve önemi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
PAZARLAMA STRATEJİLERİNDE MARKA YÖNETİMİ VE KURUMSAL MARKA DEĞERİNİN YARATILMASI
ÖNCE A. G. (Danışman)
Ç.BEDİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Türkiye'de dayanıklı tüketim malları perakendeciliğinde marka stratejileri ve bir uygulama
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Tüketicilerin satın alma davranışlarında özel markaların tüketici tutumları üzerine etkileri
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Türkiye'de Perakendecilik Ve Hipermarketlerin Durumu. Yeni Perakendecilik Yasa Tasarısının İncelenmesi Ve Bir Örnek Uygulama; Tesco-Kipa
ÖNCE A. G. (Danışman)
T.REYHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
SATIŞ GELİŞTİRME ARAÇLARININ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE ANKET UYGULAMASI
ÖNCE A. G. (Danışman)
D.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Türkmenistan tekstil sanayinin rekabet analizi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
İnşaat Sektöründe Pazarlama Faaliyetlerinin Düzenlenmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
C.BÖCEKLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Lojistik yönetimi açısından Azerbaycan pazarının değerlendirilmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Azerbaycan'daki şirketlerin dış pazarlara giriş yöntemleri ve swot analizi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Sigorta Sektöründe Müşteri Sadakati ve Nedenleri
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Küresel lojistik ve Türk firmalarının rekabetçi yapılarına etkilerinin araştırılması
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Azerbaycan'ın petrol sektörü ve transit ticaret yollarının dış ticaretine etkileri
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Uluslararası mali kuruluşlarının Azerbaycan ekonomisine etkisi ve dışa açılmasına katkısı
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
KOBİ'lerde pazarlama planlaması süreci ve internet uygulamalarının değerlendirilmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Perakende pazarlama yönetiminde alan yönetiminin sürümleme açısından ele alınması ve bir saha araştırması
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
İşletmelerin rekabetçi avantajlarının belirlenmesi süreci: Ege bölgesi'nde bir uygulama
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Perakendecilikte özel marka kullanımı ve tüketiciler tarafından benimsenme durumu
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Bilgi teknolojilerindeki gelişmelerin pazarlamaya olan etkilerinin incelenmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Moda pazarlamasında tüketicilerin renk tercihlerinin oluşumu ve benlik kavramı ile ilişkisi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Franchising sisteminin geliştirilmesi ve satış stratejileri açısından değerlendirilmesi: Remax örneği
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Türk dış ticaret sisteminde mal hareketlerini yavaşlatan sebepler ve bir sistem önerisi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Yeşil pazarlama ve işletmelerin yeşil pazarlama anlayış ve uygulamalarının değerlendirilmesine yönelik bir araştırma
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Rekabet stratejisinde fiyatlandırma değişkeni kullanımına ilişkin bir araştırma
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Uluslararası pazarlamada fiyatlandırma alt karması kararları ve serbest bölge uygulaması: Vestel A.Ş.
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Pazarlama açısından fuarcılık sektörü ve fuar organizasyonu konusunda bir uygulama
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Uluslararası ticarete etkileri açısından küreselleşme ve alternatifi bölgeselleşmenin Türkiye için rolü ve önemi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Ege bölgesindeki küçük ve orta boy ayakkabı sanayinin uluslararası pazarlama imkanlarının incelenmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Dondurulmuş ve yaş meyve-sebze ihracatında pazar fırsatlarının analizi ve ihracat olanaklarının araştırılması: Japonya pazarı ve genel bir değerlendirme
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Tüketici satın alma davranışında tüketici memnuniyetinin artan önemi ve geliştirilmesi: Dayanıklı tüketim malları ile ilgili bir alan araştırması
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Uluslararası boya pazarının incelenmesi ve Türkiye açısından pazar fırsatlarının değerlendirilmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Uluslararası seramik ürünleri pazarında Türkiye`nin yeri, gelişme imkanları ve ülkemize katkısı
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
İhracat yönetiminde karar verme ve planlama süreci ve bir saha araştırması
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
İhracat pazarlamasında promosyon ve yönlendirme programları ve Türkiye açısından önemi
ÖNCE A. G. (Danışman)
-
Türkiye'de çimento pazarlamasında dağıtım kanallarının incelenmesi
ÖNCE A. G. (Danışman)
