Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
4. AN ARDUINO BASED EXPERIMENT TO PROVE AND TEACH MALUS’ LAW
Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.833-842, 2021 (TRDizin)
12. Hypothesis Experiment Instruction Hei Method For Investigation And Elimination Of Misconceptions On Friction
Balkan Physics Letters
, cilt.18, sa.181036, ss.269-276, 2010 (Hakemli Dergi)
13. A Modeling Approach For Teaching Gauss's Law
Balkan Physics Letters
, cilt.15, sa.1, ss.1-6, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
4. Meslek Yüksekokulu Öğrencı̇lerı̇nı̇n Elektrı̇ksel Dı̇renç Kavramı Hakkındakı̇ Görüşleri
12. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi -Sosyal ve Eğitim Bilimleri-, Ankara, Türkiye, 17 - 18 Aralık 2021, ss.31-32, (Özet Bildiri)
5. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Işık ve Görme Konusundaki Kavramsal Anlamaları
İZMİR DEMOCRACY UNIVERSITY 1ST INTERNATIONAL EDUCATIONAL RESEARCH CONFERENCE, 4 - 06 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
6. Student Understanding of Fundamental AC Signal Concept
Turkish Physical Society 34th International Physics Congress, 5 - 09 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
7. Evaluation of vocational school students’ attitudes towards physics course in terms of different variables
International conference on science and education, Antalya, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. Fizik öğretmen adaylarının madde dalgalarına ilişkin kavram yanılgıları
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
9. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Yarıiletken Konusundaki Kavramsal Anlamaları
2. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
10. Undergraduate Students Understanding of Quantum Tunneling
KONGRE, 2 - 05 Eylül 2013
11. Vocational school students’xx conceptual understanding about conductivity
International Conference on New Horizons in Education, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
12. Students’s understanding on electric current
Turkish Physical Society 29th International Physics Congress, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
13. Öğretmen Adaylarının Bilimsel Epistemolojik İnançlarının Bölüm bazında İncelenmesİ
KONGRE, 6 - 09 Eylül 2011
14. Hipotez-deney-öğretim yönteminin öğrencilerin indüksiyon elektromotor kuvveti konusundaki anlamalarına etkisi
Türk Fizik Derneği 27. Uluslararası Fizik Kongresi, 14 - 17 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
15. Students’xx view points on uncertainity principle and tunneling
Turkish Physical Society 27th International Congress, 14 - 17 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
16. Use of analytic rubrics in assessment of classical physics tests
Turkish Physical Society 26th International Congress, 24 - 27 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
17. Use of Analytic Rubrics in Assessment of Classical Physics Exams
26 th International Conference of The Turkish Physical Society, 24 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
18. Hypothesis-Experiment-Instruction (HEI) Method for Investigation and Elimination of Misconceptions on Friction
26 th International Conference of The Turkish Physical Society, 24 Eylül 2009, (Özet Bildiri)
19. A modeling approach for teaching Gauss’xx law
Turkish Physical Society 25th International Physics Congress, 25 - 29 Ağustos 2008, (Özet Bildiri)
20. Student Understanding of Capacitors in a DC Circuit
24 th International Conference of The Turkish Physical Society, 28 Ağustos 2007, (Özet Bildiri)
22. Effects of a hybrid model to the success and attitude on electrostatics
Turkish Physical Society 23th International Physics Congress, 13 - 16 Eylül 2005, (Özet Bildiri)