Makaleler
11
Tümü (11)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
1. Navigating the Future: The Intersection of Tourist Guiding and Immersive Technologies
Geographies, Planning & Tourism StudioS
, cilt.4, sa.2, ss.169-181, 2024 (Hakemli Dergi)
3. OLTALAMA SALDIRILARININ YENİ HEDEFİ OTEL WEB SİTELERİ
Journal of gastronomy, hospitality and travel (Online)
, cilt.5, sa.2, ss.588-606, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
17
4. Turist Rehberliği Mesleğinin Geleceği: Akıllı Teknolojiler ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme
V. Ulusal Turist Rehberliği Kongresi, Denizli, Türkiye, 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)
8. NOT EVERY SMALL HOTEL IS A BOUTIQUE HOTEL
4th International Tourism Congress, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, cilt.1, ss.316, (Özet Bildiri)
Kitaplar
23
1. Yapay Zeka ve Pazarlama: Temel Kavramlar
Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, Erdoğan Koç,Gökhan Akel,Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Detay, Ankara, ss.1-30, 2025
2. Selçuk: Bir Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış III
Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, 2024
3. En İyi Turizm Köyü Şirince
Selçuk Bir Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış, AVCI EDA,SUNNA ÇAĞDAŞ, Editör, Çizgi, Konya, ss.115-142, 2024
4. TURİZM PAZARLAMASINDA BÜYÜK VERİ (BIG DATA)
Turizmde Dijital Pazarlama Stratejileri, ÇETİNSÖZ BURÇİN CEVDET,Hazarhun Eda,KOÇAK BİLGİN YASEMİN, Editör, Detay, Ankara, ss.186-205, 2024
5. Selçuk Bir Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış II
Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, 2023
6. SIRA DIŞI BİR KENT ve ONUN SIRA DIŞI ZİYARETÇİSİ EFES’TE BİR AZİZ “PAVLUS”
Selçuk Bir Unesco kentine Disiplinlerarası Bakış II, Avcı Eda,Öncü Glaue Şelale,Taşkan Berrin, Editör, Çizgi, İzmir, ss.47-64, 2023
7. Efesli Zenodotus
Anadolu Düşünürleri, Çakmak Tolga Fahri,Güzel Özlem, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.146-156, 2023
8. KITLIK PAZARLAMA
TURİZM ENDÜSTRİSİNDE MODERN PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI 2, Seden Doğan,Mehtap Yücel Güngör, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.49-68, 2022
9. Nitel Araştırma Günlüğü Tekniği
Nitel Araştırma Yöntemleri, Atay,Hakan ve Ayyıldız Tuğrul, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.108-121, 2022
10. Markalaşma ve Markalaşma Süreci
Marka Şehirler, Kaya,M. ve Doğan,S., Editör, Detay, Ankara, ss.40-57, 2022
11. Influencer Pazarlama
Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Etlioğlu,Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.455-465, 2022
15. SELÇUK Bir Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış
Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, 2020
16. Turist Rehberliği Alanında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı
Turizm Bilgi Teknolojileri, Özel Çağıl Hale, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.113-140, 2020
17. Mistik Pazarlama
Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları, Doğan Seden, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.95-105, 2020
Ansiklopedide Bölümler
6
1. Cilt 14
Detay Yayıncılık, ss.x, 2022
2. Cilt 12
Detay Yayıncılık, ss.x, 2022
5. Cilt 16
Detay Yayıncılık, ss.x, 2022