Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 17

2. GLUTEN İNTOLERANSININ SEYAHAT İÇİN KISITLAYICI BİR FAKTÖR OLARAK DESTİNASYON PAZARLAMASI KAPSAMINDA İNCELENMESİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ

8. Uluslararası Gastronomi Turizmi Araştırmaları Kongresi, Aydın, Türkiye, 17 - 20 Kasım 2024, ss.351-354, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. İzmir İli Antik Kentlerindeki Eski Deprem İzlerinin Çok Disiplinli Bir Yaklaşımla Araştırılması: İlk Bulgular

Uluslararası Katılımlı 76. Türkiye Jeoloji Kurultayı, Ankara, Türkiye, 15 - 19 Nisan 2024, ss.404, (Özet Bildiri)

4. Turist Rehberliği Mesleğinin Geleceği: Akıllı Teknolojiler ve Etkileri Üzerine Bir Değerlendirme

V. Ulusal Turist Rehberliği Kongresi, Denizli, Türkiye, 30 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

5. Journey into History with Augmented Reality Technology The Evaluation of the Museums in Turkey

The Conference on Managing Tourism Across Continents(MTCON 2021), online, Türkiye, 1 - 04 Nisan 2021, ss.50-51, (Özet Bildiri)

6. Selçuk-Efes Deve Güreşleri Festivalinin Turizm İşletmeleri Açısından Niş Pazarlama Kapsamında Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Selçuk-Efes Devecilik Kültürü ve Deve Güreşleri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Ocak 2019, cilt.1, ss.36-43, (Tam Metin Bildiri)

7. The Potential Usage of Augmented Reality Applications in TouristGuidance Education

GLOBAL CONGRESS ON SMART TOURISM, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2019, ss.7-9, (Özet Bildiri)

8. NOT EVERY SMALL HOTEL IS A BOUTIQUE HOTEL

4th International Tourism Congress, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, cilt.1, ss.316, (Özet Bildiri)

9. The Christian Sanctuaries and Faith Tourism Potantial of Izmir

Global Conference on Business and Economics, İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, cilt.1, ss.65, (Özet Bildiri)

10. Enhancing the Cultural Tourism Experience Through Augmented Reality

Global Conference on Business and Economics (GLOBE 2019), İstanbul, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2019, cilt.2, ss.215-230, (Tam Metin Bildiri)

11. TURİST REHBERLERİNİN PAKET TUR PERFORMANSI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Turizm Rehberliği Kongresi, Aydın, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

12. Turizm ve Otel İşletmeciliği Programlarında İnanç Turizmi Odaklı Bir Eğitim Modeli Önerisi: Efes Meslek Yüksekokulu (Selçuk-İzmir) Örneği

Uluslararası Mesleki Bilimler Sempozyumu "Mesleki ve Teknik Eğitimde Küresel Gelişmeler", Antalya, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2017, ss.83-84, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. İzmir-Selçuk ta Yer Alan Kültürel Varlıkların İnanç Turizmi Açısından Değerlendirilmesi

Uluslararası Turizm ve Kültürel Miras Kongresi, Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.155, (Özet Bildiri)

15. SELÇUK EFES DEVE GÜREŞLERİNİN FESTİVAL TURİZMİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

I. ULUSLARARASI SELÇUK-EFES DEVECİLİK KÜLTÜRÜ VE DEVE GÜREŞLERİ SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2016, ss.220-223, (Tam Metin Bildiri)

16. SEYAHAT ACENTALARININ HİZMETLERİNE YÖNELİK E ŞİKÂYETLERİN TEKRAR SATIN ALMA MA NİYETİ ÇERÇEVESİNDE ÇÖZÜMLENMESİ

17. ULUSAL TURİZM KONGERESİ, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2016, cilt.1, ss.903-914, (Tam Metin Bildiri)

17. BÜYÜK VERİ BIG DATA TURİZM İŞLETMELERİ İÇİN YENİ BİR FIRSAT

I. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI TURİZM SEMPOZYUMU, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2015, ss.706-715, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 23

1. Yapay Zeka ve Pazarlama: Temel Kavramlar

Pazarlamada Dijitalleşme ve Yapay Zeka, Erdoğan Koç,Gökhan Akel,Ahu Yazıcı Ayyıldız, Editör, Detay, Ankara, ss.1-30, 2025

3. En İyi Turizm Köyü Şirince

Selçuk Bir Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış, AVCI EDA,SUNNA ÇAĞDAŞ, Editör, Çizgi, Konya, ss.115-142, 2024

4. TURİZM PAZARLAMASINDA BÜYÜK VERİ (BIG DATA)

Turizmde Dijital Pazarlama Stratejileri, ÇETİNSÖZ BURÇİN CEVDET,Hazarhun Eda,KOÇAK BİLGİN YASEMİN, Editör, Detay, Ankara, ss.186-205, 2024

6. SIRA DIŞI BİR KENT ve ONUN SIRA DIŞI ZİYARETÇİSİ EFES’TE BİR AZİZ “PAVLUS”

Selçuk Bir Unesco kentine Disiplinlerarası Bakış II, Avcı Eda,Öncü Glaue Şelale,Taşkan Berrin, Editör, Çizgi, İzmir, ss.47-64, 2023

7. Efesli Zenodotus

Anadolu Düşünürleri, Çakmak Tolga Fahri,Güzel Özlem, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.146-156, 2023

8. KITLIK PAZARLAMA

TURİZM ENDÜSTRİSİNDE MODERN PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI 2, Seden Doğan,Mehtap Yücel Güngör, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.49-68, 2022

9. Nitel Araştırma Günlüğü Tekniği

Nitel Araştırma Yöntemleri, Atay,Hakan ve Ayyıldız Tuğrul, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.108-121, 2022

10. Markalaşma ve Markalaşma Süreci

Marka Şehirler, Kaya,M. ve Doğan,S., Editör, Detay, Ankara, ss.40-57, 2022

11. Influencer Pazarlama

Pazarlamada Dijital Dönüşüm, Etlioğlu,Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.455-465, 2022

12. TURİZM PAZARLAMASINDA DİJİTALLEŞME: SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNİN TURİSTİK ÜRÜN PAZARLAMASINDA KULLANILMASI

SOSYAL BİLİMLERDE MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR Teori, Uygulama ve Analizler, Baş Mehmet,Erdoğan Tarakçı İnci, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.137-155, 2021 Creative Commons License

13. IMMERSIVE REALITY TECHNOLOGIES AND THE FUTURE OF TOURISM INDUSTRY

Dijital Gelecek Dijital Dönüşüm, İnci Erdoğan Tarakçı,Bora Göktaş, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.91-106, 2021 Creative Commons License

14. The Technological Power of Mysticism: A New Approach to Management of Religious Destinations

Global Development of Religious Tourism, Alaverdov Emilia, Waseem Bari Muhammad, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.65-82, 2021 Creative Commons License

16. Turist Rehberliği Alanında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı

Turizm Bilgi Teknolojileri, Özel Çağıl Hale, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.113-140, 2020

17. Mistik Pazarlama

Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları, Doğan Seden, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.95-105, 2020

18. Retro Pazarlama

Turizm Endüstrisinde Modern Pazarlama Yaklaşımları, DOĞAN SEDEN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.109-118, 2020

19. İnançların Buluştuğu Kent Selçuk/Efes

Selçuk Unesco Kentine Disiplinlerarası Bakış, Avcı Eda,Akcan Tolga,Ertürk Devrim, Editör, Çizgi Kitapevi, Konya, ss.21-37, 2020 Creative Commons License

20. The Package Tour Experience

Detay Yayıncılık, Ankara, 2019 Creative Commons License

21. Türk Seramik Sanatının Kültür Turizmi Kapsamında Değerlendirilmesine Yönelik Alternatif Bir Tur Programı Önerisi

Sosyal Bilimler Alanında Araştırma Makaleleri - 1, ELAGÖZ İsmail,ERDOĞAN Göktürk,GEZER Abdül,YILMAZ Abdullah, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.388-411, 2019 Creative Commons License

22. Deve Güreşleri UNESCO Yolunda Mı?

Devenin Yaşamımızdaki Yeri, Gamze ÖZOĞUL,Şelale ÖNCÜ GLAU,Gizem HATİPOĞLU, Editör, Akademisyen Kitapevi, Ankara, ss.25-39, 2019 Creative Commons License

23. Deve Güreşlerinin Kültürel Miras Turizmi Açısından Potansiyeli ve Önemi

Devenin Yaşamımızdaki Yeri, Gamze ÖZOĞUL,Şelale ÖNCÜ GLAUE,Gizem HATİPOĞLU, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.97-119, 2019 Creative Commons License
Ansiklopedide Bölümler 6

1. Cilt 14

Detay Yayıncılık, ss.x, 2022

2. Cilt 12

Detay Yayıncılık, ss.x, 2022

3. Cilt 8

Detay Yayıncılık, ss.x, 2022

4. Cilt 3

Detay Yayıncılık, ss.x, 2022

5. Cilt 16

Detay Yayıncılık, ss.x, 2022

6. Cilt 7

Detay Yayıncılık, ss.x, 2022
Metrikler

Yayın

57

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1022

H-İndeks (Sobiad)

9

Atıf (Diğer Toplam)

107

Proje

5

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları