TURİZM PAZARLAMASINDA DİJİTALLEŞME: SANAL VE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİLERİNİN TURİSTİK ÜRÜN PAZARLAMASINDA KULLANILMASI


Creative Commons License

Avcı E.

SOSYAL BİLİMLERDE MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR Teori, Uygulama ve Analizler, Baş Mehmet, Erdoğan Tarakçı İnci, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.137-155, 2021

  • Yayın Türü: Kitapta Bölüm / Araştırma Kitabı
  • Basım Tarihi: 2021
  • Yayınevi: Efe Akademi Yayınevi
  • Basıldığı Şehir: İstanbul
  • Sayfa Sayıları: ss.137-155
  • Editörler: Baş Mehmet, Erdoğan Tarakçı İnci, Editör
  • Dokuz Eylül Üniversitesi Adresli: Evet