Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2017 - 2022
2017 - 2022Doktora
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2014 - 2016
2014 - 2016Yüksek Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Bilimi (Yl), Türkiye
2002 - 2008
2002 - 2008Lisans
Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
Çevresel Belirsizlik Ortamında KOBİ'lerin Girişimsel Pazarlama Faaliyetlerinin İşletme Performansına Etkileri: İzmir İlinde Bir Araştırma
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü
2016
2016Yüksek Lisans
Bir gıda işletmesinde süreç yönetimi ve süreç iyileştirmesi üzerine bir uygulama
Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Bilimi (Yl)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Sayısal Yöntemler
Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü
Makaleler
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)
2024
20241. ÇEVRESEL BELİRSİZLİK ORTAMINDA KOBİ’LERİN GİRİŞİMSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİLERİ: İZMİR İLİNDE BİR ARAŞTIRMA
Kayışkan D., Özgül E.
International Journal of Arts and Social Studies , cilt.7, sa.13, ss.203-231, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20242. IMPACT OF CLIMATE CHANGE CONCERN ON ENTREPRENEURIAL INTENTION
Kayışkan D., Aslanpay E., Candan E., Kestane S. Ü.
PRIZREN SOCIAL SCIENCE JOURNAL
, cilt.8, sa.3, ss.78-86, 2024 (Scopus)
2021
20213. KOBİ’lerde Girişimsel Pazarlama Boyutlarının İncelenmesine Yönelik İzmir İlinde Bir Araştırma
Kayışkan D., Özgül E.
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetim Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.23-46, 2021 (TRDizin)
2021
20214. GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
Kayışkan D.
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.129-137, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
20185. İŞLETME STRATEJİLERİNE GÖRE ÖRGÜT YAPILARININ OLUŞTURULMASI
KAYIŞKAN D.
Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.59-66, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20186. BOYA SEKTÖRÜNDE TEDARİK YÖNETİMİ FAALİYETLERİNİNSÜREÇ YÖNETİMİ İLE İYİLEŞTİRİLMESİ
Kayışkan D., Aşan H., Özveri O.
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY , cilt.5, sa.3, ss.913-924, 2018 (ESCI)
2018
20187. IMPROVING PROCESS MANAGEMENT OF SUPPLY MANAGEMENT ACTIVITIES IN PAINTING SECTOR
KAYIŞKAN D., AŞAN H., ÖZVERİ O.
JOURNAL OF MEHMET AKIF ERSOY UNIVERSITY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES FACULTY
, cilt.5, sa.3, ss.913-924, 2018 (ESCI)
2018
20188. An Analysis of McKinsey 7-S Model and Its Application onOrganizational Efficiency
ŞALVARLI M. S., KAYIŞKAN D.
International Journal of Scientific and Technological Research , cilt.4, sa.7, ss.103-111, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20189. SAĞLIKTA PERFORMANS SİSTEMİNİN HEKİMLER TARAFINDANDEĞERLENDİRİLMESİ
ÖZVERİ O., KAYIŞKAN D., Dağ S., Arslan B., Hisar A.
HUKUK VE İKTİSAT ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.10, sa.2, ss.18-29, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
20211. Mobil Alışveriş Uygulamalarında Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler
Kayışkan D., Delen E.
6. Uluslararası Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gorazhde, Bosna-Hersek, 16 - 18 Eylül 2021, ss.72-73, (Özet Bildiri)
2020
20202. KOBİ’lerde Girişimsel Pazarlama Perspektifinden Pazarlama Karması
Kayışkan D., Özgül E.
International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, Gorazhde, Bosna-Hersek, 18 Aralık 2020, ss.165-166, (Özet Bildiri)
2019
20193. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma
KAYIŞKAN D., ÖZKAN P.
4. EMI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1603-1611, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Üniversite Öğrencilerinin Elektronik Ticarette E-Ödeme Sistemlerindeki Güven Algılarına Dair Bir Çalışma
KAYIŞKAN D., ŞALVARLI M. S.
4. EMI ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.943-954, (Tam Metin Bildiri)
2019
20195. Kısa mesaj reklamlarına yönelik algıların araştırılması
BULUT Z. A., KAYIŞKAN D., KARABULUT A. N., ŞALVARLI M. S.
II. International Congress on Critical Debates in Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.57-77, (Tam Metin Bildiri)
2019
20196. Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Tutumları Etkileyen Değişkenlerin, Tüketici Özellikleri Bakımından İncelenmesi
KARABULUT A. N., ŞALVARLI M. S., KAYIŞKAN D.
PPAD 24. Pazarlama Kongresi, 1 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Tedarik Zinciri Yönetiminde Süreç Yönetimi Ve Süreçİyileştirmesi Üzerine Uygulama
ÖZVERİ O., KAYIŞKAN D., Eser P.
İzmir Uluslararası İktisadi İdari Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2018, cilt.1, ss.69-82, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. SÜREÇ MİMARİSİ YÖNTEMİNİN BİR KAMU KURUMUNDA UYGULAMA YÖNTEMİNİN DEĞERLENDİRLMESİ
ÖZVERİ O., OKUR KAYIŞKAN E., KAYIŞKAN D.
1st International Congress on Politics, Economics and Financial Analysis -2018 (PEFA’18), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.969-981, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. BİR GIDA İŞLETMESİNDE SÜREÇ YÖNETİMİ VE SÜREÇ İYİLEŞTİRME UYGULAMASI
ÖZVERİ O., KAYIŞKAN D.
1st International Congress on Politics, Economics and Financial Analysis -2018 (PEFA’18), April 26-28, 2018, Aydın, Turkey, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.929-939, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
20241. ÇEVRESEL BELİRSİZLİK ORTAMINDA KOBİ’LERİN GİRİŞİMSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİLERİ
Kayışkan D., Özgül E.
Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, 2024
2024
20242. Tutundurma(Pazarlama İletişimi)
Onaran B., Kayışkan D.
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.301-329, 2024
2024
20243. Pazarlama Araştırması
Kayışkan D.
Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.52-65, 2024
2022
20224. Hizmet Pazarlaması
Onaran B., Kayışkan D.
Banka Hizmetleri Pazarlaması, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.37-60, 2022
2022
20225. Digital Conflicts in Marketing and Sales
Baycur G., Delen E., Kayışkan D.
Conflict Management in Digital Business: New Strategy and Approach, Fahri Özsungur, Editör, Emerald Ink Publishing, Bradford, ss.43-62, 2022
2021
20216. Dijital İş Modelleri
Kayışkan D.
Dijital Pazarlama, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-104, 2021
2020
20207. YouTube Reklamları Boyutlarının Genç Kullanıcıların Satınalma Niyetine Etkisi
Kayışkan D., Şalvarlı M. S.
İletişim Güncel Gelişmeler, Prof. Dr. Himmet KARADAL,Dr. Rengim SİNE NAZLI,Dr. Enes BAL, Editör, Akademi Titiz Yayınları, İstanbul, ss.31-53, 2020
2019
20198. İŞLETMELERDE BULUT BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ KULLANIMI: BULUT CRM ÖRNEĞİ
KAYIŞKAN D.
DİJİTAL DÖNÜŞÜM EKSENİNDE İŞLETME UYGULAMAMLARI, PROF. DR MUAZZEZ BABACAN, Editör, DETAY YAYINCILIK, İzmir, ss.173-198, 2019
Ödüller
Haziran 2020
Haziran 2020En İyi Bildiri Ödülü
5. Emı Internatıonal Entrepreneurshıp Socıal Scıence Congres