Dr. Öğr. Üyesi DOĞU KAYIŞKAN


İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Pazarlama Programı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama, Sayısal Yöntemler, Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Metrikler

Yayın

27

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

45

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (Sobiad)

13

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2017 - 2022

2017 - 2022

Doktora

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye

2014 - 2016

2014 - 2016

Yüksek Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Bilimi (Yl), Türkiye

2002 - 2008

2002 - 2008

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2022

2022

Doktora

Çevresel Belirsizlik Ortamında KOBİ'lerin Girişimsel Pazarlama Faaliyetlerinin İşletme Performansına Etkileri: İzmir İlinde Bir Araştırma Creative Commons License

Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Dış Ticaret Bölümü

2016

2016

Yüksek Lisans

Bir gıda işletmesinde süreç yönetimi ve süreç iyileştirmesi üzerine bir uygulama

Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Bilimi (Yl)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Sayısal Yöntemler

Girişimcilik ve Yenilik Yönetimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü

Makaleler

Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Mobil Alışveriş Uygulamalarında Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörler

Kayışkan D., Delen E.

6. Uluslararası Girişimcilik ve Sosyal Bilimler Kongresi, Gorazhde, Bosna-Hersek, 16 - 18 Eylül 2021, ss.72-73, (Özet Bildiri)

2020

2020

2. KOBİ’lerde Girişimsel Pazarlama Perspektifinden Pazarlama Karması

Kayışkan D., Özgül E.

International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress, Gorazhde, Bosna-Hersek, 18 Aralık 2020, ss.165-166, (Özet Bildiri)

2019

2019

3. Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma

KAYIŞKAN D., ÖZKAN P.

4. EMI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.1603-1611, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

4. Üniversite Öğrencilerinin Elektronik Ticarette E-Ödeme Sistemlerindeki Güven Algılarına Dair Bir Çalışma

KAYIŞKAN D., ŞALVARLI M. S.

4. EMI ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİK VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Kasım 2019, ss.943-954, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Kısa mesaj reklamlarına yönelik algıların araştırılması

BULUT Z. A., KAYIŞKAN D., KARABULUT A. N., ŞALVARLI M. S.

II. International Congress on Critical Debates in Social Sciences, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, ss.57-77, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

7. Tedarik Zinciri Yönetiminde Süreç Yönetimi Ve Süreçİyileştirmesi Üzerine Uygulama

ÖZVERİ O., KAYIŞKAN D., Eser P.

İzmir Uluslararası İktisadi İdari Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 5 - 08 Aralık 2018, cilt.1, ss.69-82, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

8. SÜREÇ MİMARİSİ YÖNTEMİNİN BİR KAMU KURUMUNDA UYGULAMA YÖNTEMİNİN DEĞERLENDİRLMESİ

ÖZVERİ O., OKUR KAYIŞKAN E., KAYIŞKAN D.

1st International Congress on Politics, Economics and Financial Analysis -2018 (PEFA’18), Aydın, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.969-981, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

9. BİR GIDA İŞLETMESİNDE SÜREÇ YÖNETİMİ VE SÜREÇ İYİLEŞTİRME UYGULAMASI

ÖZVERİ O., KAYIŞKAN D.

1st International Congress on Politics, Economics and Financial Analysis -2018 (PEFA’18), April 26-28, 2018, Aydın, Turkey, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.929-939, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

2. Tutundurma(Pazarlama İletişimi)

Onaran B., Kayışkan D.

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.301-329, 2024

2024

2024

3. Pazarlama Araştırması

Kayışkan D.

Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.52-65, 2024

2022

2022

4. Hizmet Pazarlaması

Onaran B., Kayışkan D.

Banka Hizmetleri Pazarlaması, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Ekin Yayınevi, Bursa, ss.37-60, 2022

2022

2022

5. Digital Conflicts in Marketing and Sales

Baycur G., Delen E., Kayışkan D.

Conflict Management in Digital Business: New Strategy and Approach, Fahri Özsungur, Editör, Emerald Ink Publishing, Bradford, ss.43-62, 2022

2021

2021

6. Dijital İş Modelleri

Kayışkan D.

Dijital Pazarlama, Öğr. Gör. Mehmet Akif Çakırer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-104, 2021

2020

2020

7. YouTube Reklamları Boyutlarının Genç Kullanıcıların Satınalma Niyetine Etkisi

Kayışkan D., Şalvarlı M. S.

İletişim Güncel Gelişmeler, Prof. Dr. Himmet KARADAL,Dr. Rengim SİNE NAZLI,Dr. Enes BAL, Editör, Akademi Titiz Yayınları, İstanbul, ss.31-53, 2020

2019

2019

8. İŞLETMELERDE BULUT BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ KULLANIMI: BULUT CRM ÖRNEĞİ

KAYIŞKAN D.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM EKSENİNDE İŞLETME UYGULAMAMLARI, PROF. DR MUAZZEZ BABACAN, Editör, DETAY YAYINCILIK, İzmir, ss.173-198, 2019

Ödüller

Kasım 2020

Kasım 2020

En İyi Bildiri Ödülü

Ceo Internatıonal Congress

Haziran 2020

Haziran 2020

En İyi Bildiri Ödülü

5. Emı Internatıonal Entrepreneurshıp Socıal Scıence Congres



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1