Desteklenen Projeler
-
2023 - Devam Ediyor FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR GÜVENLİĞİNE YÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN ARAŞTIRILMASI ve GELİŞTİRİLMESİ
-
2019 - Devam Ediyor Elektronik Çalışma Kitabı ve Öğrenme Yönetim Sistemi Tasarımı ve Eğitim Sistemine Adaptasonu
-
2022 - 2024 Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırma ve Veri Laboratuvarı Projesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
ALTAY A. (Yürütücü), SAFİ İ. S., ÖZDEMİR M. O., YILMAZ L., ÇAKIR Ö., ÇAVAŞ B., et al.
-
2022 - 2024 Creating School Seismology Labs For the Development of Students’ Competences
-
2022 - 2023 ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKYANUS OKURYAZARLIKLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
-
2018 - 2021 School Networks Alert Citizens protection
-
2016 - 2019 ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİ İÇİN YENİ BİR YAKLAŞIM: BİLİM, TEKNOLOJİ VE MÜHENDİSLİK ODAKLI SORGULAMAYA DAYALI FEN EĞİTİMİ
-
2014 - 2018 Ark of Inquiry
-
2014 - 2015 Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sağlık ve Çevre Eğitimine Bakış Açılarının Değerlendirilmesi ( 2014 KB EGT 001)
-
2009 - 2012 İLKÖĞRETİMDE ROBOT UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ İLE YARATICILIKLARINA ETKİSİ