-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2014 - 2023 Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2011 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2011 - 2011 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2020 - Devam Ediyor İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2014 - Devam Ediyor Staj Komisyonu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2021 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2012 - 2019 Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
Doktora
Field study
Thesis
Marketing Theory
Seminar in Marketing Trends
Seminar in International Marketing
-
Yüksek Lisans
Industrial Marketing
Field study
Thesis
Strategic Marketing Management
Marketing in the Digital Age
-
Lisans
Business-to-Business Markets
Services Marketing
Principles of Marketing
Stakeholder Relationship Management
Marketing Decision Making
Advertising Management
Business Policy
Social Responsibility Project
Consumer Behavior
Export Marketing and the Firm’s Decision Process
Principles of Business Administration
Global Market Analysis
Communication Skills
Temel İşletme
International Logistics and Supply Chain Management
-
The Influence of Firms’ Sports Sponsorship on Consumer Behavior: A Conceptual Model and an Empirical Study in Türkiye Market
Aykol B. (Danışman)
U.Tokcan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Country Image as a Tool for Building Successful International Relationships for Turkish Exporters: The Case of Turkish Textile and Apparel Industry
Aykol B. (Danışman)
Ç.Önsal(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Antecedents and Outcomes of Consumer Country of Origin Perceptions Within The Service Industry
Aykol B. (Danışman)
I.CEREN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Antecedents and outcomes of consumers' country of origin perception in the service industry
AYKOL B. (Danışman)
-
Tüketicilerin sahip olduğu ülke menşe algısının öncülleri ve sonuçlarının hizmet endüstrisi çerçevesinde incelenmesi
AYKOL B. (Danışman)
-
ANTECEDENTS AND OUTCOMES OF "WASTA" WITHIN THE CONTEXT OF ARAB INTERNATIONAL BUSINESS RELATIONSHIPS
Aykol B. (Danışman)
M.Orra(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Antecedents and outcomes of 'Wasta' within the context of Arab international business relationships
AYKOL B. (Danışman)
-
Cultural drivers of service quality: An empirical study in the hotel industry
AYKOL B. (Danışman)
-
Termination of export operations: Antecedents, process and outcomes
AYKOL B. (Danışman)
-
INTERNATIONALIZATION PROCESS IN SMALL AND MEDIUM SIZED FAMILY BUSINESSES: AN IN-DEPTH CASE STUDY
Aykol B. (Danışman)
H.Erdem(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024