Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2014 - 2023 Doç.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2011 - 2014 Yrd.Doç.Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2011 - 2011 Öğretim Görevlisi Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2014 - Devam Ediyor Staj Komisyonu Üyesi
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2021 - 2023 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
-
2012 - 2019 Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Dokuz Eylül Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İngilizce İşletme Bölümü
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Industrial Marketing
-
Yüksek Lisans Field study
-
Yüksek Lisans Thesis
-
Doktora Field study
-
Doktora Thesis
-
Lisans Business-to-Business Markets
-
Lisans Services Marketing
-
Doktora Marketing Theory
-
Doktora Seminar in Marketing Trends
-
Lisans Principles of Marketing
-
Lisans Stakeholder Relationship Management
-
Doktora Seminar in International Marketing
-
Lisans Marketing Decision Making
-
Yüksek Lisans Strategic Marketing Management
-
Yüksek Lisans Marketing in the Digital Age
-
Lisans Advertising Management
-
Lisans Business Policy
-
Lisans Social Responsibility Project
-
Lisans Consumer Behavior
-
Lisans Export Marketing and the Firm’s Decision Process
-
Lisans Principles of Business Administration
-
Lisans Global Market Analysis
-
Lisans Communication Skills
-
Lisans Temel İşletme
-
Lisans International Logistics and Supply Chain Management
Yönetilen Tezler
-
Country Image as a Tool for Building Successful International Relationships for Turkish Exporters: The Case of Turkish Textile and Apparel Industry
Aykol B. (Danışman)
Ç.Önsal(Öğrenci), Doktora, 2024 -
Antecedents and Outcomes of Consumer Country of Origin Perceptions Within The Service Industry
Aykol B. (Danışman)
I.CEREN(Öğrenci), Doktora, 2023 -
Antecedents and outcomes of consumers' country of origin perception in the service industry
AYKOL B. (Danışman)
-
ANTECEDENTS AND OUTCOMES OF "WASTA" WITHIN THE CONTEXT OF ARAB INTERNATIONAL BUSINESS RELATIONSHIPS
Aykol B. (Danışman)
M.Orra(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Antecedents and outcomes of 'Wasta' within the context of Arab international business relationships
AYKOL B. (Danışman)
-
Cultural drivers of service quality: An empirical study in the hotel industry
AYKOL B. (Danışman)
-
Termination of export operations: Antecedents, process and outcomes
AYKOL B. (Danışman)
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
INTERNATIONALIZATION PROCESS IN SMALL AND MEDIUM SIZED FAMILY BUSINESSES: AN IN-DEPTH CASE STUDY
Aykol B. (Danışman)
H.Erdem(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024