Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (18)

27. Öğretim İlke ve Yöntemleri

İlköğretmen Dergisi , cilt.2, sa.14, ss.46-55, 2007 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 50

1. İlkokul 2. Sınıf Öğrencilerinin Sağlık Temalı Resimlerine Yansıyan Sağlık Algıları: Görsel İfadeler Üzerine Bir Derleme

IV. Uluslararası Sağlık Bilimleri Öğrenci Kongresi (SAGOK 2025), İzmir, Türkiye, 21 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

2. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ortaöğretim Programlarında Sağlık Bilimlerine Yönelik Dersler

IV. Uluslararası Sağlık Bilimleri Öğrenci Kongresi (SAGOK 2025), İzmir, Türkiye, 21 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

3. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nde İlkokul Düzeyindeki Bazı Derslerin Sağlık Alanı İle İlişkisinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Sağlık Bilimleri Öğrenci Kongresi (SAGOK 2025), İzmir, Türkiye, 21 Ağustos 2025, (Özet Bildiri)

4. OPINIONS OF PRIMARY SCHOOL FOURTH GRADE TEACHERS ON THE REALIZATION LEVEL OF TURKISH LESSON WRITING ACTIVITIES

INTERNATIONAL RESEARCH & DEVELOPMENT STUDIES AND INNOVATION CONGRESS - II, Tunceli, Türkiye, 17 Nisan - 18 Mayıs 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİSİNE YÖNELİK TUTUM VE ÖZYETERLİKLERİ

MUNZUR 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

6. INVESTIGATION OF EARLY CHILDHOOD PICTURE STORY BOOKS IN TERMS OF GENDER ELEMENTS

INTERNATIONAL MULTI-DISCIPLINARY CHILDREN'S STUDIES CONGRESS-VI, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. ROUSSEAU’NUN EMİLE ADLI ESERİNDE BEDEN EĞİTİMİ

4. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 11 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA GEÇİLMESİ İLE İLGİLİ OLUMLU VE OLUMSUZ GÖRÜŞLER

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

10. LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FELSEFE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022, ss.35-42, (Özet Bildiri)

11. ÇİZGİ FİLMLERİN BECHDEL TESTİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ…

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

12. ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)

13. PANDEMİ SÜRECİNİN TURİZM ENDÜSTRİSİNE ETKİLERİ

3.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

14. ARKEOLOJİ KAZI ALANINA İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ

3.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

16. Covid19 Salgın Döneminde İlkokul Birinci Sınıfa Başlayan Öğrencilerin Sürece İlişkin Görüşleri

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

17. Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi

1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.151-166, (Tam Metin Bildiri)

18. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE YÖNELİK DUYGU, TUTUM VE KAYGILARI: TÜRKİYE VE PORTEKİZ ÖRNEĞİ

3rd INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON THE SILK ROAD ACADEMIC STUDIES, Belgrade, Sırbistan, 3 - 05 Mayıs 2019, ss.45-58, (Tam Metin Bildiri)

19. İlköğretim Okul Yöneicilerinin Çatışma Çözme Stilleri

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 Nisan - 28 Mayıs 2019, ss.413-421, (Tam Metin Bildiri)

20. Batı Akdeniz Bölgesinde Yaşayan Bireylerin Egzersize Yönelik Tutumları

InternationalScientific Researches Congress, Tiflis, Gürcistan, 18 - 20 Nisan 2019, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)

21. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Egzersize Yönelik Tutumları

InternationalScientific Researches Congress, Tiflis, Gürcistan, 18 - 20 Nisan 2019, ss.247-253, (Tam Metin Bildiri)

22. Attitude Of High School Students Towards Environment

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.51, (Özet Bildiri)

23. Learning Environments According To Imagination Of Children

I. Uluslararası Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, cilt.1, ss.211, (Özet Bildiri)

24. Yetişkinlere Yazma Becerisi Kazandırma

The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

25. Okul Öncesi ve İlkokul Öğrencilerinin Okul Temalı Resimlerinin Benzerlik ve Farklılıkları

4th International Scientific Research Congress, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, cilt.4, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

26. Ana Dili Arapça Olan Öğrencilere Dinleme Becerisi Kazandırma

1. ULUSLARARASI HARRAN MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 8 - 10 Mart 2019, ss.1126-1130, (Tam Metin Bildiri)

28. Using co-Teaching to Develop High Level Thinking Skills into School Principals

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ VE DİLİ SEMPOZYUMU, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

29. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

II.nd International Educational Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

30. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilimlere Yönelik Eğilimlerinin İncelenmesi

2nd INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

31. Eight Grades in One Room: Amish Schools

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ONMULTIDISCIPLINARY STUDIES, Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

32. Health Related Quality of Life Amongs Adults at Burdur

4th. International Symposium onMultidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

33. Van’ın Çatak İlçesinde Görev Yapan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duygu, Tutum ve Kaygıları

First İnternational Health Science and Life Congress, Burdur, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1292-1296, (Tam Metin Bildiri)

34. Hikaye Kitaplarının 60-72 Aylık Çocukların Kelime Dağarcıklarına Etkisi

6th İnternational Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.4, ss.406-415, (Tam Metin Bildiri)

35. The Observations of Preschool Teacher Candidates Concerning the Misbehaviors in Class

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Education, Catania, İtalya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2017, cilt.10, ss.213-215, (Tam Metin Bildiri)

36. Öğrenci Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenleri Sosyal Bilgiler Derslerini Nasıl İşliyor

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

37. The Effectiveness of Constructivist Approach and Computer Based Social Studies Teaching Material

International Conference on Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Ekim 2016, ss.136-143, (Tam Metin Bildiri)

38. Tarihi Kişilerle Değerler Eğitimi

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

39. Pre School Educations Effects on Academic Achievement

Internatıonal Multidisciplinary Congress of Eurasia, Odessa, Ukrayna, 11 - 13 Haziran 2016, cilt.2, ss.446-453, (Tam Metin Bildiri)

40. Historical Thinking in the Fourth Grade

3rd Annual International Conference on Demography and Population Studies, Atina, Yunanistan, 13 - 16 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

41. İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri Demirci Örneği

VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Öğretmenin Nitelikleri ve Yeni Öğretmen Arayışları, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2014, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğretmen Adaylarının Köy Enstitüleri Farkındalık Düzeyleri

İsmail Hakkı Tonguç ve Okul Öncesinden Yüksek Öğretime Eğitim Sorunları Çözüm Önerileri, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.446-451, (Tam Metin Bildiri)

43. An Evaluation of the Creativity Development Studies for Gifted Students

12th Internatıonal Conference on Inclusive Education in the Balkan Countries:Policy and Practice, Ohrid, Makedonya, 20 - 25 Haziran 2009, (Tam Metin Bildiri)

44. BEDEN EĞİTİMİ VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TENİS BİLGİ DÜZEYLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI

4. Raket Sporları Sempozyumu, Kocaeli, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2009, ss.57-69, (Tam Metin Bildiri)

45. The learning environment in imagination of teacher candidates and students of primary school

12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice., 25 Mayıs - 27 Haziran 2009, ss.34-35, (Özet Bildiri)

46. Values Adopted by Teachers who Work at Science and Art Centers

12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice., Ohrid, Makedonya, 25 Mayıs - 27 Haziran 2009, ss.34, (Özet Bildiri)

47. İlköğretim ve Lise Öğrencilerinin Beden Eğitimi ve Spor Tercihleri

6. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, Burdur, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2009, (Özet Bildiri)

49. Approaches to Learning and Study Skills of Turkish and American Students in Colleges of Education

ULUSLARARASIÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI veSORUNLARI SEMPOZYUMU, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, ss.547-551, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 27

1. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE DÖNÜŞTÜRÜLMÜŞ ÖĞRENME MODELİ

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, SAVAŞ BEHSAT, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.273-289, 2025

2. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME SÜREÇLERİ

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, SAVAŞ BEHSAT, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.305-323, 2025

3. Hayat Bilgisi Dersinde Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları

Hayat Bilgisi Dersinde Güncel Konu ve Araştırmalar, Canbulat Tuncay, Genç Salih Zeki, Özbilen Fatih Mutlu, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.393-414, 2024

4. Dil Bilgisi Öğretiminde Metafor Kullanımı

Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Ali Türkel, Behsat Savaş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.107-117, 2022

5. Okuma Kültürü

Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Ali Türkel, Behsat Savaş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.31-58, 2022

6. KIRSAL KESİM YAŞAM BECERİLERİ ve YARATICI DRAMA

EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ AKADEMİK ÇALIŞMALAR II, Doç . Dr. Onur Zahal, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.319-337, 2020

7. KIRSAL KESİM YAŞAM BECERİLERİ ve YARATICI DRAMA

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Zahal Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.319-338, 2020

8. Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Öğretim Elemanları

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Zahal Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.577-606, 2020

9. Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Öğretim Elemanları

Eğitim Bilimlerinde Teorive Araştırmalar, Doç. Dr. Onur Zahal, Editör, GECE KİTAPLIĞI, Ankara, ss.578-606, 2020

10. Nutrition Attitude Scale (NAS) Validity and Reliability

Innovations in Health Sciences, Shapekova Lukpanova Nelya, Ak Bilal, Esatoğlu Ezel Efsun, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.567-572, 2020

11. Çok Kültürlü Eğitim

Sınıf Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.181-198, 2019

12. Bilim ve Sanat Merkezlerinin Amaçları İle Öğrenci Beklentilerinin Karşılaştırılması

Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Muhammet Baki MİNAZ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.63-77, 2019

14. UNDERSTANDING MULTICULTURAL EDUCATION:A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH STUDY

Academic Research in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018

15. The use of Interview Techniques and Literature Review in Determining Educational Needs

Encyclopedia of Institutional Leadership, Policy and Management, Nwachukwu Prince Ololube, Editör, Pearl Publishers International Ltd., Port Harcourt, ss.481-490, 2018

16. Understanding Multicultural Education: A Phenomonological Research Study

Academic Researchs in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018

17. Beyin Temelli Öğrenme

Eğitim Psikolojisi, Kaya Alim, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.409-431, 2017

18. Yapılandırmacı Öğrenme

Eğitim Psikolojisi, Kaya Alim, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.436-456, 2017

19. Öğrenme ve Öğretim Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-152, 2017

20. Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-215, 2017

21. Öğretim Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.153-170, 2017

22. Developing Historical Thinking Skills in Turkish Elementary Schools

Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva İrina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.574-582, 2016

23. Improving Attitude Scales Study for Physical Activities

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Strelova Olga, Hristov İlia, Mortan Kenan, Peeva Penka, Sam Rıza, Sam Neslihan, Galay Elena, Atasoy Emin, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.495-499, 2013

25. Hayat Bilgisi Dersinde Ölçme ve Değerlendirme

Hayat Bilgisi Öğretimi, Baysal Nurdan, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.292-318, 2010

26. Öğretim İlke ve Yöntemleri

KPSS Eğitim Bilimleri, Kaya Alim, Editör, Çağdaş Öğretmen, Ankara, ss.205, 2004
Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

1280

H-İndeks (Sobiad)

12

Atıf (Diğer Toplam)

38

Tez Danışmanlığı

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları