Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (18)
1. İlkokul Düzeyine Yönelik Kapsayıcı Öğretim Materyalleri
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.113-130, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Destek Eğitim Odalarına İlişkin Hazırlanmış Lisansüstü Tez Çalışmalarına Genel Bir Bak
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.8, sa.3, ss.419-442, 2021 (Hakemli Dergi)
7. İlkokul 1. Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Yüz Yüze Eğitime İlişkin Görüşleri
DİSİPLİNLERARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.5, sa.9, ss.38-50, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Üstün Yetenekli Öğrencilerde Sık Görülen Kavram Yanılgılarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.87-98, 2019 (Hakemli Dergi)
10. Ezop Masallarının Dinleme Becerisine Etkisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.185-208, 2019 (Hakemli Dergi)
12. The Attitudes of Turkish and Croatian University Students towards Exercise
International Journal of Scientific Research in Education
, cilt.10, sa.1, ss.79-86, 2017 (Hakemli Dergi)
14. The Secondary School 6th Graders’xx Perception of Imagesof Social Scientists
JOURNAL OF WORLD OF TURKS
, cilt.9, sa.1, ss.177-189, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Body Mass Index BMI Scores and Attitudes towards Physical Activity
International Journal of Scientific Research in Education
, cilt.9, sa.3, ss.166-172, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Physical Activity of Adults Aged 50 Years and Older in Canada
International Journal of Scientific Research in Education
, cilt.9, sa.3, ss.139-143, 2016 (Hakemli Dergi)
21. T C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinin Öğretiminde Filmlerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
, cilt.3, sa.8, ss.129-147, 2014 (Hakemli Dergi)
23. A Trial for Giving Studying Habit for Effective Teaching
International Journal of Scientific Research in Education
, cilt.6, sa.3, ss.255-262, 2013 (Hakemli Dergi)
24. The Effect of Integrated Curriculum Applied at Historical Venues on Emotional Products
Practice and Theory in Systems of Education
, cilt.7, sa.2, ss.215-223, 2012 (Hakemli Dergi)
26. Characteristics Problems and Needs of Multigrade Class Teachers in Burdur
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.37-56, 2009 (Hakemli Dergi)
27. Öğretim İlke ve Yöntemleri
İlköğretmen Dergisi
, cilt.2, sa.14, ss.46-55, 2007 (Hakemsiz Dergi)
28. Lisansüstü Öğrenim Gören Öğrencilerin Beklentileri ve Lisansüstü Öğrenimi Talep Etme Gerekçeleri
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.17, ss.145-154, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
50
20. Batı Akdeniz Bölgesinde Yaşayan Bireylerin Egzersize Yönelik Tutumları
InternationalScientific Researches Congress, Tiflis, Gürcistan, 18 - 20 Nisan 2019, ss.253-258, (Tam Metin Bildiri)
21. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Egzersize Yönelik Tutumları
InternationalScientific Researches Congress, Tiflis, Gürcistan, 18 - 20 Nisan 2019, ss.247-253, (Tam Metin Bildiri)
24. Yetişkinlere Yazma Becerisi Kazandırma
The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
26. Ana Dili Arapça Olan Öğrencilere Dinleme Becerisi Kazandırma
1. ULUSLARARASI HARRAN MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 8 - 10 Mart 2019, ss.1126-1130, (Tam Metin Bildiri)
27. Determining Elementary Teacher Candidates Cognitive Structureon the Concept of “Disabled People” Through the Drawing Technique
11th World Conference on Educational Sciences(WCES-2019), 7 - 10 Şubat 2019, (Özet Bildiri)
29. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
II.nd International Educational Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
30. Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilimlere Yönelik Eğilimlerinin İncelenmesi
2nd INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018, (Özet Bildiri)
32. Health Related Quality of Life Amongs Adults at Burdur
4th. International Symposium onMultidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
42. Öğretmen Adaylarının Köy Enstitüleri Farkındalık Düzeyleri
İsmail Hakkı Tonguç ve Okul Öncesinden Yüksek Öğretime Eğitim Sorunları Çözüm Önerileri, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.446-451, (Tam Metin Bildiri)
45. The learning environment in imagination of teacher candidates and students of primary school
12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice., 25 Mayıs - 27 Haziran 2009, ss.34-35, (Özet Bildiri)
46. Values Adopted by Teachers who Work at Science and Art Centers
12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice., Ohrid, Makedonya, 25 Mayıs - 27 Haziran 2009, ss.34, (Özet Bildiri)
48. İlköğretim İkinci Kademe Yeni Türkçe Öğretim Programının Öğretmen Adaylarınca Değerlendirilmesi
Türkçe Öğretimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2008, ss.30, (Özet Bildiri)
50. Buca Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ve Sosyal Bilgiler Son Sınıf Öğrencilerinin Fakülte Kampüsüne Ait Kroki Zihin Haritası ve Ölçek Kullanma Becerilerinin Araştırılması
I. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2003, cilt.1, ss.236-243, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
27
3. Hayat Bilgisi Dersinde Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları
Hayat Bilgisi Dersinde Güncel Konu ve Araştırmalar, Canbulat Tuncay, Genç Salih Zeki, Özbilen Fatih Mutlu, Editör, Vizetek Yayınevi, Ankara, ss.393-414, 2024
5. Okuma Kültürü
Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Ali Türkel, Behsat Savaş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.31-58, 2022
10. Nutrition Attitude Scale (NAS) Validity and Reliability
Innovations in Health Sciences, Shapekova Lukpanova Nelya, Ak Bilal, Esatoğlu Ezel Efsun, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.567-572, 2020
11. Çok Kültürlü Eğitim
Sınıf Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.181-198, 2019
13. Öğretmenim Biri Bizi Gözlüyor
Kısayol Yayıncılık, Ankara, 2018
14. UNDERSTANDING MULTICULTURAL EDUCATION:A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH STUDY
Academic Research in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018
16. Understanding Multicultural Education: A Phenomonological Research Study
Academic Researchs in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018
17. Beyin Temelli Öğrenme
Eğitim Psikolojisi, Kaya Alim, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.409-431, 2017
18. Yapılandırmacı Öğrenme
Eğitim Psikolojisi, Kaya Alim, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.436-456, 2017
19. Öğrenme ve Öğretim Stratejileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-152, 2017
20. Öğretim Teknikleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-215, 2017
21. Öğretim Yöntemleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.153-170, 2017
22. Developing Historical Thinking Skills in Turkish Elementary Schools
Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva İrina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.574-582, 2016
23. Improving Attitude Scales Study for Physical Activities
The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Strelova Olga, Hristov İlia, Mortan Kenan, Peeva Penka, Sam Rıza, Sam Neslihan, Galay Elena, Atasoy Emin, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.495-499, 2013
24. İlk Ortaokullarda Beden Eğitimi Dersinde Ölçme ve Değerlendirme
Anı Yayıncılık, Ankara, 2012
25. Hayat Bilgisi Dersinde Ölçme ve Değerlendirme
Hayat Bilgisi Öğretimi, Baysal Nurdan, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.292-318, 2010
26. Öğretim İlke ve Yöntemleri
KPSS Eğitim Bilimleri, Kaya Alim, Editör, Çağdaş Öğretmen, Ankara, ss.205, 2004
