Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Öğretim İlke ve Yöntemleri

İlköğretmen Dergisi , cilt.2, sa.14, ss.46-55, 2007 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİSİNE YÖNELİK TUTUM VE ÖZYETERLİKLERİ

MUNZUR 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2024

INVESTIGATION OF EARLY CHILDHOOD PICTURE STORY BOOKS IN TERMS OF GENDER ELEMENTS

INTERNATIONAL MULTI-DISCIPLINARY CHILDREN'S STUDIES CONGRESS-VI, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Nisan 2024

ROUSSEAU’NUN EMİLE ADLI ESERİNDE BEDEN EĞİTİMİ

4. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 11 Kasım 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

ÖĞRETMENLERİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA GEÇİLMESİ İLE İLGİLİ OLUMLU VE OLUMSUZ GÖRÜŞLER

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FELSEFE DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022, ss.35-42

ÇİZGİ FİLMLERİN BECHDEL TESTİ İLE DEĞERLENDİRİLMESİ…

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022

ÖĞRETMENLERİN SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ

l. Ulusal İzmir Demokrasi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Öğrenci Kongresi, İzmir, Türkiye, 08 Haziran 2022

ARKEOLOJİ KAZI ALANINA İLİŞKİN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ

3.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Kasım 2021

PANDEMİ SÜRECİNİN TURİZM ENDÜSTRİSİNE ETKİLERİ

3.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Kasım 2021

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020

Covid19 Salgın Döneminde İlkokul Birinci Sınıfa Başlayan Öğrencilerin Sürece İlişkin Görüşleri

2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Aralık 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Otantik Öğrenmenin Matematik Ders Başarısına Etkisi

1.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İzmir, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2019, ss.151-166

İlköğretim Okul Yöneicilerinin Çatışma Çözme Stilleri

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 Nisan - 28 Mayıs 2019, ss.413-421

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE YÖNELİK DUYGU, TUTUM VE KAYGILARI: TÜRKİYE VE PORTEKİZ ÖRNEĞİ

3rd INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON THE SILK ROAD ACADEMIC STUDIES, Belgrade, Sırbistan, 3 - 05 Mayıs 2019, ss.45-58

Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Egzersize Yönelik Tutumları

InternationalScientific Researches Congress, Tiflis, Gürcistan, 18 - 20 Nisan 2019, ss.247-253

Batı Akdeniz Bölgesinde Yaşayan Bireylerin Egzersize Yönelik Tutumları

InternationalScientific Researches Congress, Tiflis, Gürcistan, 18 - 20 Nisan 2019, ss.253-258

Yetişkinlere Yazma Becerisi Kazandırma

The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 - 28 Nisan 2019

Okul Öncesi ve İlkokul Öğrencilerinin Okul Temalı Resimlerinin Benzerlik ve Farklılıkları

4th International Scientific Research Congress, Yalova, Türkiye, 14 - 17 Şubat 2019, cilt.4, ss.1-10

Ana Dili Arapça Olan Öğrencilere Dinleme Becerisi Kazandırma

1. ULUSLARARASI HARRAN MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, 8 - 10 Mart 2019, ss.1126-1130

Using co-Teaching to Develop High Level Thinking Skills into School Principals

ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ VE DİLİ SEMPOZYUMU, Üsküp, Makedonya, 27 - 29 Eylül 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

II.nd International Educational Research and Teacher Education Congress, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilimlere Yönelik Eğilimlerinin İncelenmesi

2nd INTERNATIONAL EDUCATION RESEARCH ANDTEACHER EDUCATION CONGRESS, Aydın, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2018

Eight Grades in One Room: Amish Schools

4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ONMULTIDISCIPLINARY STUDIES, Paris, Fransa, 26 - 27 Nisan 2018

Health Related Quality of Life Amongs Adults at Burdur

4th. International Symposium onMultidisciplinary Studies (ISMS), Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2018

Van’ın Çatak İlçesinde Görev Yapan Öğretmenlerin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Duygu, Tutum ve Kaygıları

First İnternational Health Science and Life Congress, Burdur, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1292-1296

Hikaye Kitaplarının 60-72 Aylık Çocukların Kelime Dağarcıklarına Etkisi

6th İnternational Vocational Schools Symposium, Saraybosna, Bosna-Hersek, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.4, ss.406-415

The Observations of Preschool Teacher Candidates Concerning the Misbehaviors in Class

International Journal of Arts Sciences’ (IJAS) International Conference for Education, Catania, İtalya, 29 Mayıs - 01 Haziran 2017, cilt.10, ss.213-215

Öğrenci Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenleri Sosyal Bilgiler Derslerini Nasıl İşliyor

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016

The Effectiveness of Constructivist Approach and Computer Based Social Studies Teaching Material

International Conference on Education, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Ekim 2016, ss.136-143

Tarihi Kişilerle Değerler Eğitimi

Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016

Pre School Educations Effects on Academic Achievement

Internatıonal Multidisciplinary Congress of Eurasia, Odessa, Ukrayna, 11 - 13 Haziran 2016, cilt.2, ss.446-453

Historical Thinking in the Fourth Grade

3rd Annual International Conference on Demography and Population Studies, Atina, Yunanistan, 13 - 16 Haziran 2016

İlkokul Birinci Sınıfta Öğrencisi Bulunan Velilerin Öğretmen Tercihleri Demirci Örneği

VI. Ulusal Öğretmenim Sempozyumu Öğretmenin Nitelikleri ve Yeni Öğretmen Arayışları, İstanbul, Türkiye, 29 Kasım 2014

Öğretmen Adaylarının Köy Enstitüleri Farkındalık Düzeyleri

İsmail Hakkı Tonguç ve Okul Öncesinden Yüksek Öğretime Eğitim Sorunları Çözüm Önerileri, İzmir, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, ss.446-451

An Evaluation of the Creativity Development Studies for Gifted Students

12th Internatıonal Conference on Inclusive Education in the Balkan Countries:Policy and Practice, Ohrid, Makedonya, 20 - 25 Haziran 2009

The learning environment in imagination of teacher candidates and students of primary school

12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice., 25 Mayıs - 27 Haziran 2009, ss.34-35

Values Adopted by Teachers who Work at Science and Art Centers

12th International conference on Inclusive education in the Balkan countries. Inclusive Education in the Balkan Countries policy and Practice., Ohrid, Makedonya, 25 Mayıs - 27 Haziran 2009, ss.34

İlköğretim ve Lise Öğrencilerinin Beden Eğitimi ve Spor Tercihleri

6. Ulusal Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Sempozyumu, Burdur, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2009

Approaches to Learning and Study Skills of Turkish and American Students in Colleges of Education

ULUSLARARASIÖĞRETMEN YETİŞTİRME POLİTİKALARI veSORUNLARI SEMPOZYUMU, Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Mayıs 2007, ss.547-551

Kitap & Kitap Bölümleri

Okuma Kültürü

Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Ali Türkel, Behsat Savaş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.31-58, 2022

Dil Bilgisi Öğretiminde Metafor Kullanımı

Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Ali Türkel, Behsat Savaş, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.107-117, 2022

Nutrition Attitude Scale (NAS) Validity and Reliability

Innovations in Health Sciences, Shapekova Lukpanova Nelya, Ak Bilal, Esatoğlu Ezel Efsun, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.567-572, 2020

Öğretmen Adaylarının Bakış Açısıyla Öğretim Elemanları

Eğitim Bilimlerinde Teori ve Araştırmalar, Zahal Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.577-606, 2020

KIRSAL KESİM YAŞAM BECERİLERİ ve YARATICI DRAMA

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Çalışmalar, Zahal Onur, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.319-338, 2020

Bilim ve Sanat Merkezlerinin Amaçları İle Öğrenci Beklentilerinin Karşılaştırılması

Eğitim Bilimleri Alanında Araştırma ve Değerlendirmeler, Muhammet Baki MİNAZ, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.63-77, 2019

Çok Kültürlü Eğitim

Sınıf Yönetimi, Elife Doğan Kılıç, Editör, Murat Yayınları, Ankara, ss.181-198, 2019

The use of Interview Techniques and Literature Review in Determining Educational Needs

Encyclopedia of Institutional Leadership, Policy and Management, Nwachukwu Prince Ololube, Editör, Pearl Publishers International Ltd., Port Harcourt, ss.481-490, 2018

Understanding Multicultural Education: A Phenomonological Research Study

Academic Researchs in Educational Sciences, Gülcan Mıhladız, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.149-172, 2018

Yapılandırmacı Öğrenme

Eğitim Psikolojisi, Kaya Alim, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.436-456, 2017

Öğrenme ve Öğretim Stratejileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.125-152, 2017

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.171-215, 2017

Beyin Temelli Öğrenme

Eğitim Psikolojisi, Kaya Alim, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.409-431, 2017

Öğretim Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Arslan Mehmet, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.153-170, 2017

Developing Historical Thinking Skills in Turkish Elementary Schools

Developments in Educational Sciences, Efe Recep, Koleva İrina, Atasoy Emin, Cürebal İsa, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.574-582, 2016

Improving Attitude Scales Study for Physical Activities

The Science and Education at the Beginning of the 21st Century in Turkey, Strelova Olga, Hristov İlia, Mortan Kenan, Peeva Penka, Sam Rıza, Sam Neslihan, Galay Elena, Atasoy Emin, Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofya, ss.495-499, 2013

Hayat Bilgisi Dersinde Ölçme ve Değerlendirme

Hayat Bilgisi Öğretimi, Baysal Nurdan, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.292-318, 2010

Öğretim İlke ve Yöntemleri

KPSS Eğitim Bilimleri, Kaya Alim, Editör, Çağdaş Öğretmen, Ankara, ss.205, 2004

Metrikler

Yayın

88

Atıf (TrDizin)

9

H-Index (TrDizin)

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları