Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Ankara, Türkiye, 04 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Dört İşlem Konusunda Kullanılan Örnek Türlerinin Analizi

6.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), Ankara, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmenliği Mesleğini Tercih Etme Nedenleri

IV. Uluslararası Eğitimde Stratejik Araştırmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 07 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

Ders Kitaplarında Türev Konusunda Kullanılan Örnek Türlerinin Analizi

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Doğal Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemi Konusunda Bireysel Çalışmalara Eşlik Eden Görsellerin İncelenmesi

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

9.Sınıf Matematik Ders Kitabında Köklü İfadeler Konusunda Kullanılan Örnek Türlerinin Analizi

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

9.Sınıf Matematik Ders Kitabında Üslü İfadeler Konusunda Kullanılan Örnek Türlerinin Analizi.

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Matematiksel Modellerin İncelenmesi

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

Matematik Kavramlarının Ortaokul Fen Bilimleri Dersindeki Yeri.

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

9. Sınıf Matematik Ders Kitabında Mutlak Değer Konusunda Kullanılan Örnek Türlerinin Analizi

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Üslü İfadeler Konusunda Kullanılan Örnek Türlerinin Analizi

III.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2022 İzmir, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Problem Çözme Becerileri

6. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2022 Ankara, Ankara, Türkiye, 16 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilişsel Matematiksel Modelleme Yeterlikleri

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-5 Antalya, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretme Kaygısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-5 Antalya, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

İlkokul Öğrencilerinin Tangram Etkinlikleriyle Geometrik Şekiller Oluşturma Becerileri

5. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2021, Ankara, Türkiye, 17 Haziran 2021, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeyleri

II.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2021 İzmir, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmen Adaylarının Alan Öğretimi Bilgilerine İlişkin Algıları ve Matematiğe Yönelik Tutumları

II.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2021 İzmir, İzmir, Türkiye, 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adaylarının Ders Planı Hazırlama Yeterlikleri

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2020 Ankara, Ankara, Türkiye, 03 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmeni Adaylarının Hazırladıkları Ders Planındaki DersSonu Soruları ve Ev Ödevlerinin Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2020 Ankara, Ankara, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi: Büyük Ayak Problemi

II.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK 2019 Muğla, İzmir, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

Matematiksel Modelleme Konusundaki Tezler ve Makalelerin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi TÜRKBİLMAT-4 Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Model Oluşturma Etkinlikleri ve Sınıfta Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi TÜRKBİLMAT-4 Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematikte İnteraktif Defter Kullanımı ile ilgili Görüşleri

I.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019 İzmir, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Verilen Problemi Öğrenci Seviyesine Uygun Yeniden Yazma ve Çözme Becerilerinin İncelenmesi

I.Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu UBEST 2019 İzmir, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançları

II.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK 2019 Muğla, Muğla, Türkiye, 23 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Bir Geometri Problemini Anlama Becerilerinin İncelenmesi

3.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2019 Muğla, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokulda Temel Matematik Dersi İle İlgili Görüşleri

3.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2019 Muğla, Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Matematik Öğretmeni Adayları Kavramsal Anlamayı Nasıl Ele Alıyorlar?

IV. Uluslararası Stratejik Arastirmalar Kongresi ISRC 2018 Antalya, Antalya, Türkiye, 7 - 11 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimi ile İlgili Kavramlara İlişkin Metafor Algıları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi UFBMEK 2018 Denizli, Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimi İhtiyaçlarının SWOT Analizi ile Belirlenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi UFBMEK 2018 Denizli, Denizli, Türkiye, 04 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Yaşam Boyu Öğrenmenin Penceresinden Demirci’de kaybolmuş ya da Kaybolmaya Yüz Tutmuş Meslekler

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi ULEAD 2018 Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.200, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözmede Problemi Anlama Becerilerinin İncelenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi ULEAD 2018 Manisa, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretmen Kimliklerini Oluşturan Özelliklerin Belirlenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi ULEAD 2018 Manisa, Manisa, Türkiye, 09 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretimi İhtiyaçlarının Swot Analizi İle Belirlenmesi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi ULEAD 2018 Manisa, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Matematik Ders Kitapları ile İlgili Lisansüstü Tezler ve Makalelerin İncelenmesi

2nd International Symposium of Limitless Education And Research, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmede Problemi Anlama Becerilerinin İncelenmesi

2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2018 Muğla, Muğla, Türkiye, 26 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kavram Yanılgılarına ilişkin Görüşleri

International Congress on Science and Education, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Temel Matematik ve Matematik Öğretimi Derslerinin Okul Matematiğine Yansımaları

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Materyallerine ilişkin Görüşleri

Fifth International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Araştırmaları Ve Öğretmen Eğitimi Kongresi ERTE Uşak, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma, Problem Çözme ve Problem Geliştirme Becerilerinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim Araştırmaları Ve Öğretmen Eğitimi Kongresi ERTE Uşak, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Stratejini Belirle, Oyunda İlerle! (Çalıştay)

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3 (TÜRKBİLMAT 3), Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma ve Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi

1.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2017 Antalya, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğal Sayılarda Bölme İşlemi ve Bölme İşleminin Öğretimindeki Bilgilerinin İncelenmesi

1.Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu USEAS 2017 Antalya, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eski Türk Oyunlarından Mangalanın Erişilebilir Materyallerle Hazırlanmasına İlişkin Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenleri, Öğretmen Adayları ve Velilerin Matematik Dersi Ev Ödevleri Hakkındaki Görüşleri

3.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-3 Afyon, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 Mart 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Bağlamında Öğretmen Kimliklerinin İncelenmesi

3.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-3 Afyon, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 Mart 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiği Öğretme Bilgisine İlişkin Görüşleri

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi UFBMEK 2016 Trabzon, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Matematik Pedagojik Formasyon Sertifika Programına Katılan Öğrenciler İle Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Matematiği Öğretme Bilgilerinin Karşılaştırılması

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi UFBMEK 2016 Trabzon, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Mathematical Activities Which Are Suitable For Learning Styles

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)

The Effects of Students Mathematical Thinking on Constructing and Interpreting of Mathematical Models

International Workshop on Research in Secondary and Tertiary Mathematics Education Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 11 Temmuz 2006, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kavramlarına İlişkin Metafor Algıları

The Third International Conference on New Trends in Education İzmir, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Matematiği Öğretme Bilgisine İlişkin Algıları

The Third International Conference on New Trends in Education İzmir, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Matematik Pedagojik Formasyon Sertifika Programına Katılan Öğrencilerinin Matematiği Öğretme Bilgisine İlişkin Algıları

Yükseköğretimde Yeni Eğilimler: Değişime Ayak Uydurma İstanbul, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Yükseköğretimde Yeni Eğilimler Kongresi: Değişime Ayak Uydurma İstanbul, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiğe Yönelik Tutumlarının Akademik Başarıya Etkisi

Yükseköğretimde Yeni Eğilimler: Değişime Ayak Uydurma İstanbul, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Matematik Pedagojik Formasyon Sertifika Programına Katılan Öğrencilerinin Matematik Öğretimi Kavramlarına İlişkin Metafor Algıları

Yükseköğretimde Yeni Eğilimler: Değişime Ayak Uydurma İstanbul, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Determinations of Prospective Primary School Teachers Attitudes Towards To Mathematics

5th Cyprus International Conference on Educational Research CYICER 2016 Kıbrıs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Analyzing Competence Perception of Teacher Candidates Towards Life Long Learning Approach According To Some Variables

5th Cyprus International Conference on Educational Research CYICER 2016 Kıbrıs, Girne, Kıbrıs (Kktc), 31 Mart - 02 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

4MAT Öğrenme Stillerine Göre Oluşturulmuş Bir Öğrenme Grubunun Türev Kavramına İlişkin Algıları

2.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-2 Adıyaman, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

Matematik Pedagojik Formasyon Sertifika Programına Katılan Öğrencilerin Matematiği Öğretme Bilgisine İlişkin Algıları

2.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu TÜRKBİLMAT-2 Adıyaman, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmen Adaylarının 4MAT Öğrenme Stili Modeline Göre Öğrenme Stillerinin Belirlenmesi

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Adana, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

4MAT Öğrenme Stilleri Modeline Göre Türev Alt Öğrenme Alanına Yönelik Etkinliklerin Örneklenmesi ve Akademik Başarıya Etkisi

11.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Adana, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

4MAT Öğrenme Modeli ile Öğrenme: Permütasyon Alt Öğrenme Alanı Örneklemesi

11.Matematik Sempozyumu Samsun, Samsun, Türkiye, 19 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Performans Geliştirmeye Uygun Öğrenme Ortamı Öğrenme Etkinlikleri ve Performans Ölçmeye İlişkin Görüşleri

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications ICONTE Antalya, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

4MAT Model s Impact on the Learning Styles Success and Attitudes Towards Mathematics

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications ICONTE Antalya, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

The Impact of a Learning Technique Based on 4MAT Learning Model on the Learning Styles and Success of Pre Service Teachers

Cyprus International Conference on Educational Research CYICER 2012 Kıbrıs, 8 - 12 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

Students Performance Level And Its Improvement

Cyprus International Conference on Educational Research CYICER 2012 Kıbrıs, 8 - 12 Şubat 2012, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Kazandığı Nitelikler ve Uygulamaya Yansımaları

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

Ülkemiz Matematik Öğretmen Adaylarının Profilinin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygunluğu

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

Çok Yönlü Etkinlik Yaklaşımları ile Matematiksel Kavram Oluşturma

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Ankara, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

Matematik öğretmen yeterliliklerinin belirlenmesi

III. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Sempozyumu, 4 - 05 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Uygun Çalışma Yaprakları

Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

Yapılandırmacı Öğrenme Ortamında Fonksiyon Kavramının Öğrenilmesine Yönelik Etkinlikler

Eğitimde Çağdaş Yönelimler-III: Yapılandırmacılık ve Eğitime Yansımaları Sempozyumu İzmir, İzmir, Türkiye, 29 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Rutin Olmayan Problem Çözme Becerilerinin İncelenmesi”

Eğitimde Dijital Dönüşüm, GÜNEŞ,Firdevs - IŞIK, Ayşe Derya, Editör, Sınırsız Eğitim ve Araştırma Derneği, Ankara, ss.119-130, 2023

İlkokulda Matematiksel Modellemeye Yönelik Zorluklar

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, BUKOVA GÜZEL ESRA, DOĞAN MUHAMMED FATİH, ÖZALTUN ÇELİK AYTUĞ, Editör, PEGEM YAYINEVİ, Ankara, ss.133-143, 2021

Farklı Öğrenme Yollarının Karşılaştırılması

Karşılaştırmalı Eğitim Araştırma Yaklaşımları ve Metodları, Mark Bray , Bob Adamson , Mark Mason, Serhat Aydın, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.341-360, 2021

İlkokulda Matematiksel Modelleme: Kavramlar Ve Uygulamaları

Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul, Kamuran Tarım, Güney Hacıömeroğlu, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.263-282, 2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin İnançları

Eğitimde Araştırmalar, Duman Bilal, Sidekli Sabri, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.1-14, 2019

Mathematical Understanding and Reading Skills

The Skill Approach in Education: From Theory to Practice, FİRDEVS GÜNEŞ, YUSUF SÖYLEMEZ, Editör, Cambridge Scholars Publishing, ss.379-391, 2018

GEOMETRİ 9

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Ankara, 2010
Metrikler

Yayın

104

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

148

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

398

H-İndeks (Sobiad)

7

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları